Презентація до заняття. "Схеми пасажирських станцій тупикового типу"

Про матеріал
Серед складових залізничних колій станції займають головне місце на залізниці, видігриваючи найважливішу роль в обслуговуванні пасажирів та вантажовласників, організації вагонопотоків, забезпеченню безпеки руху поїздів та маневрової роботи. На станціях виконуються технологічні та технічні операції з прибуття, відправлення, пропуску поїздів, розформування і формування різних категорій вантажних поїздів, екіпірування локомотивів та пасажирських вагонів, ремонт рухомого складу, а також пасажирські і вантажні операції.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Схеми пасажирських станцій тупикового типу. ЗЕМЛЯК Ю. В.

Номер слайду 2

Пасажирська станція – роздільний пункт або комплекс пристроїв, призначений для якісного обслуговування різних категорій пасажирів, пошти, багажу та пасажирського рухомого складу. На пасажирських станціях виконуються: приймання і відправлення поїздів; подавання і забирання составів кінцевих пасажирських та приміських поїздів; посадка, висадка та обслуговування пасажирів; приймання, навантажування, сортування, вивантаження, видача багажу, пошти і вантажобагажу; відчеплення, причеплення поштових і багажних вагонів, подавання їх до поштово-багажних пристроїв; формування поштово-багажних поїздів згідно з планом формування пасажирських поїздів; обслуговування транзитних пасажирських поїздів (технічний огляд), відчеплення, причеплення вагонів або їх груп, зміна напрямку руху, забезпечення водою, вугіллям, матеріалами; обслуговування поїздів і составів (відстоювання, прибирання, технічне обслуговування, а при необхідності – ремонт і секціонування); обслуговування пасажирських локомотивів (подавання, забирання, екіпірування, зміна локомотивних бригад, а при необхідності – технічне обслуговування і ремонт).

Номер слайду 3

Схеми пасажирських станцій тупикового типу залежать від розмірів руху, числа головних колій на підходах, взаємного розташування в межах станції приймально-відправних колій для дальнього і приміського руху, розташування пасажирської технічної станції або технічного парку та локомотивного господарства.

Номер слайду 4

Схема пасажирської станції тупикового типу при особливо інтенсивному русі поїздів

Номер слайду 5

У схемі станції тупикового типу при особливо інтенсивному русі поїздів крайні колії використовуються для приймання та відправлення приміських поїздів, а середні колії – для дальніх і місцевих. Парк відстою приміських составів розташовується між головними коліями, а пасажирська технічна станція – з зовнішньої сторони від головних колій послідовно приймально-відправним коліям для дальніх поїздів. В перспективі можливе укладання головної колії для відправлення дальніх поїздів в обхід технічної станції. В таких схемах має місце перехрещення маршрутів приймання дальніх поїздів з маршрутами відправленням приміських поїздів. З метою підвищення пропускної спроможності горловини для відправлення приміських поїздів укладають обхідну колію навколо парку відстою приміських составів.

Номер слайду 6

Схема пасажирської станції тупикового типу з середніми обсягами роботи

Номер слайду 7

В усіх схемах станцій тупикового типу, між платформами, якщо інтервали прибуття приміських поїздів більше 3 хв., укладають дві перонні колії, якщо менше 3 хв. – застосовують схему з однією колією між платформами зі спеціалізацією платформ по прибутті і відправленні. В такому випадку, після прибуття поїзда відкривають двері вагонів електропоїздів спочатку лише у бік платформи прибуття, а після закінчення висадки пасажирів – у бік платформи відправлення. Завдяки цьому, досягаються швидка висадка і посадка пасажирів, чітке розділення пасажиропотоків і повна їх розв’язка. Але це збільшує капітальні витрати на будівництво додаткових платформ.

Номер слайду 8

Схеми станцій тупикового типу мають багато недоліків: необхідність зміни напрямку прямування наскрізних поїздів і виконання додаткових маневрів (перечеплення багажного і поштового вагонів); значне завантаження горловини станції всіма видами операцій з поїздами різних категорій; значне число ворожих маршрутів через зустрічне пересуваннями організованих поїздів і маневрових локомотивів; зменшення швидкості підходу поїздів до станції згідно вимог безпеки руху та входу поїзда на тупикові приймально-відправні колії.

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
22 вересня 2020
Переглядів
974
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку