Презентація до заняття. "Контроль перевезень і обслуговування пасажирів"

Про матеріал
Всебічна підготовка спеціаліста, спроможного на основі отриманих знань, навичок та вмінь документально оформляти проїзні та перевізні документи, користуватися положеннями Статуту залізниць і Правил під час рішення питань, пов'язаних з перевезенням пасажирів, багажу і вантажобагажу, вести облік та звітність з пасажирських перевезень і додержуватись етикету обслуговування пасажирів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема: Контроль перевезень і обслуговування пасажирів

Номер слайду 2

Контроль перевезень. Контроль за перевезенням та обслуговуванням пасажирів здійснюється посадовими та службовими особами залізниць, у тому числі контролерами-ревізорами поїздів, старшими ревізорами з контролю доходів та ревізорами з контролю доходів.

Номер слайду 3

Контролюючі особи перевіряють:- наявність у пасажирів проїзних документів та документів, що посвідчують особу та /або підтверджують право на пільги;- оформлення проїзних і перевізних документів;- погашення проїзних документів провідниками (стюардами) вагонів;- забезпечення поїзною бригадою належного порядку утримання вагонів і рівня обслуговування пасажирів;- дотримання пасажирами громадського порядку в поїздах, на вокзалах і виконання ними, а також працівниками залізничного транспорту, вимог нормативно-правових актів щодо перевезення пасажирів, багажу та вантажобагажу;- організацію продажу проїзних документів й обслуговування пасажирів на вокзалах і в поїздах;- роботу камер схову ручної поклажі й багажних відділень; - умови користування вагонами (службовими, орендованими та ін.);- облік витрат постільної білизни, її якість та фактичну наявність чистої;- оформлення проїзду начальником поїзда, правильність стягнення штрафів, заповнення службової документації, своєчасність внесення грошових сум;- виконання провідниками (стюардами) вагонів та начальниками поїздів посадових інструкцій;- дотримання вимог санітарного законодавства.

Номер слайду 4

Особи, що здійснюють контроль, повинні бути одягнуті у формений одяг, мати відповідні документи, що підтверджують право на здійснення контролю, службове посвідчення і пред'являти їх на вимогу пасажирів.

Номер слайду 5

Безквитковий проїзд. Якщо під час здійснення контролю поїзда виявлено пасажира без проїзного документа або з безплатним проїзним документом, але за відсутності в пасажира документа, що підтверджує право на таку пільгу, то він уважається безквитковим.

Номер слайду 6

Безквитковим уважається пасажир, який: - здійснює поїздку за проїзним документом, прізвище та ім'я, у якому не відповідають даним документа, що посвідчує особу;- здійснював поїздку на підставі пільгового проїзного документа, оформленого зі знижкою вартості проїзду, не підтвердженого документом про право на таку пільгу;- у приміському сполученні здійснював поїздку без квитка або з безплатним квитком, не підтвердженим документом про право на безплатний проїзд; - має квитки з виправленнями, зробленими не уповноваженими на це особами; - здійснював поїздку на підставі пільгового квитка без документа, що підтверджує право на таку пільгу.

Номер слайду 7

Пасажир повинен сплатити штраф та вартість проїзного документа. У всіх випадках плата штрафу оформлюється квитанцією, а проїзд – проїзним документом або квитком. У разі відмови пасажира від сплати зазначених платежів або відсутності в нього коштів для сплати штрафу та проїзду, безквитковий пасажир видаляється з поїзда на найближчій зупинці.

Номер слайду 8

Неправильне користування проїзними документами. До випадків неправильного користування документами належать:1. Перевезення дітей віком від 6 до 14 років без дитячих проїзних документів.2. Перевезення за дитячими проїзними документами дітей віком старше 14 років. В обох випадках сплачується штраф.

Номер слайду 9

3. Втрата проїзного документа після посадки в поїзд. Пасажир звільняється від сплати штрафу, якщо факт того, що проїзний документ дійсно загублений, буде доведено. На подальший шлях пасажир зобов'язаний купити новий проїзний документ або залишити поїзд. 4. Пасажир, який помилково сів у поїзд не того напрямку, який зазначено в проїзному документі. Штраф не стягується.

Номер слайду 10

Дефекти оформлення проїзних документів. Проїзні документи та абонементні квитки без компостера, без вказівки станції призначення, із невірними назвами станцій та з іншими помилками, яких припустилися працівники залізничного транспорту, визнаються дефектними й вилучаються, про що складається акт. Дефектні квитки передаються для розслідування й вжиття заходів начальникові служби або начальникові пасажирського відділку.

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
22 вересня 2020
Переглядів
1069
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку