Презентація доповіді на районному семінарі для молодих вчителів біології та географії на тему: "Виховання і навчання обдарованої особистості засобами природничих наук"
“З народженням кожної людини в світ вноситься щось нове, чого ще не було,щось первозданне і неповторне. Обов'язок кожного – знати і не забувати, що він у світі єдиний у своїй якості і що ще ніколи не з'являвся хтось такий, як він, адже якби вже був такий, як він, то не було б необхідності в ньому самому”
Мартін Бубер
Згідно з новітніми ідеями вітчизняної педагогічної науки головною умовою розкриття потенціалу креативності учнівської молоді є перетворення традиційного навчально-виховного процесу, побудованого на засадах суб'єкт-об'єктних відносин педагогів з учнями, на освітній простір життєтворчості, насичений різноманітними інтерактивними заходами за всіма можливими сферами самоздійснення особистості.
В презентації наведені конкретні приклади: використання можливостей ІКТ(презентацій, макро- та мікро фотографій, анімацій процесів життєдіяльності, відеозаписів та відеофрагментів тощо) , інтерактивних ігор на різних етапах уроку та позакласних заходах, виконання учнями вдома дослідів та мейкерських доробок. Все це дозволяє вчителю: активізувати пізнавальний інтерес у школярів, розвивати їх творчі здібності, стимулювати їх розумову діяльність, отримати задоволення від проведення яскравого та захоплюючого уроку.