Презентація доповіді: «Організація освітнього процесу в 1 класі в умовах воєнного часу»

Про матеріал
Презентація доповіді: «Організація освітнього процесу в 1 класі в умовах воєнного часу», яка буде корисна вчителям початкових класів, а також і батькам.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ДОПОВІДЬ «Організація освітнього процесу в 1 класі в умовах воєнного часу» Next Slide. Підготувала: вчитель початкових класів. Лановецького ЗЗСО І-ІІІ ст. №2 Сидорук Людмила Василівна БРИФІНГ «Актуальні питання організації освітнього процесу в початковій школі у 2023/2024 навчальному році»ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КОМУНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Номер слайду 2

*Наказ Міністерства освіти і науки України від 15.05.2023№ 563 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо окремих питань здобуття освіти в закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану в Україні” *Наказ Міністерства освіти і науки України від 08 серпня 2022 року № 707 «Про затвердження Інструкції з ведення ділової документації у закладах загальної середньої освіти в електронній формі» *Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 01 серпня 2022 року № 1371 «Про затвердження Змін до деяких наказів Міністерства охорони здоров’я України» (щодо тривалості онлайн-уроків для школярів) *Наказ Міністерства освіти і науки України від 13 липня 2021 р. № 813 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти”*Наказ МОЗ №2205 від 25.09.2020 “Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти” із змінами, внесеними згідно з Наказами МОЗ №1984від 20.09.2021 та №1371від 01.08.2022).*Наказ МОН від 8 вересня 2020 року №1115 із змінами - наказ МОН України від 24.02.2023р. №201)і “Деякі питання організації дистанційного навчання” *Інструкція з діловодства у закладах загальної середньої освіти. *Лист МОН № 1/11479-23 від03.08.2023 “Про методичні рекомендації” Методичні рекомендації «Безпечне освітнє середовище: Надання індивідуальної підтримкиучням з особливими освітніми потребами під час підготовки до реагування на надзвичайні ситуаціїНОРМАТИВНА БАЗА 2023/2024 Н. Р.

Номер слайду 3

*Лист Міністерства освіти і науки України від 14 серпня 2023 р. № 1/12038-23«Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2023/2024 навчальному році. Державна служба України з надзвичайних ситуацій № 03-1870/162-2 від 14.06.2022 року «Про організацію укриття працівників та дітей у закладах освіти» *Положення про інституційну та дуальну форми здобуття повної загальної середньої освіти(затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 23 квітня2019 № 536, зареєстровано в Міністерствіюстиції України 22 травня2019за № 547/33518); *Положення про індивідуальну форму здобуття загальної середньої освіти (затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 12 січня 2016 №8 (із змінами - наказів МОН України від 10.02.2019р №160,15.02.2023р. №165). *Положення про з’єднаний клас (клас-комплект) початкової школи (наказ МОН України від 27.05.2021р. №588 “Про внесення змін до наказу МОН України від 05.08.2016р. №944). *Про інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів/інтегрованих курсів у закладах загальної середньої освіти у 2023/2024 навчальному роціЛист МОН № 1/13749-23 від 12.09.23 року *Методичні рекомендації щодо особливостей організації освітнього процесу в початковій школі в 2023-2024 навчальному році: воєнний стан, створення безпечного освітнього середовища, навчальні втрати: причини, наслідки й шляхи подолання, якість освіти ТОКІППОНОРМАТИВНА БАЗА 2023/2024 Н. Р.

Номер слайду 4

Організація освітнього процесу відповідно до освітніх програм : *типової освітньої програми для учнів1-2 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко(Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22); *типової освітньої програми для учнів1-2 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом Р. Б. Шияна (Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22); *типової освітньої програми для учнів3-4 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко( Наказ Міністерства освіти інауки України від 12.08.2022 № 743-22); *типової освітньої програми для учнів3-4 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом Р. Б. Шияна (Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22); * освітньої програми початкової освіти за вальдорфською педагогікою (автори Косенко Д. Ю., Мезенцева О. І.), лист ДСЯО від 11.09.2020 № 01/01-23/1044; * освітньої програми «Світ чекає крилатих» (науковий керівник Цимбалару А. Д) лист ДСЯО від 22.09.2020 № 01/01-23/1115; *освітньоїпрограми за педагогічною технологією «Росток» (науковий керівник Пушкарьова Т. О.), лист ДСЯО від 11.09.2020 № 01/01-23/1045; * освітньої програми «Інтелект України» (науковий керівник Гавриш І. В.),лист ДСЯО від 06.08.2020 № 01/01-23/929; * освітньої програми за системою розвивального навчання Д. Б. Ельконіна, В. В. Давидова та ін.. (автори Старагіна І. П., Захарова Г. М. та ін..), лист ДСЯО від 11.09.2020 № 01/01-23/1043; *Збірник календарно-тематичних планувань для 1 , 2, 3,4 класів (НУШ) на 2023-2024 н.р. Електронні версії підручників для учнів 1, 2, 3, 4-х класів НОРМАТИВНА БАЗА 2023/2024 Н. Р.

Номер слайду 5

1)необхідність подолання стресового стану здобувачів освіти, зняття напруги; 2) вікові особливості; 3) перебіг військових дій, у т.ч. наявність активних бойових дій, кількість повідомлень про артобстріли та нічні повітряні тривоги. Урок із мінної безпеки для початкової школи. Золоті правила безпеки: НЕ чіпай! НЕ підходь! Телефонуй 101!

Номер слайду 6

Новий статус школяра та як змінюється психологічний портрет дитини;адаптивні дні: знайомство із школою; як батьки можуть соціалізувати дитину; партнерство “учень і вчитель”;роль учителя у формуванні цінностей дитини ;правильна організація безпечного освітнього середовища; освітній процес і оцінювання.

Номер слайду 7

Новий статус “Я-школяр”

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

ЧЕК-ЛИСТ ДЛЯ БАТЬКІВ «ЯК СОЦІАЛІЗУВАТИ ДИТИНУ»*дитина має навчитись доглядати за собою (це туалет, складанням рюкзака, як поводитися з книжками із зошитами і ін.);*відсутність страху, коли знаходишся в новому просторі;*навчити керувати своїми емоціями;*не транслювали на дітей свій шкільний досвід;*розвивати концентрацію уваги, яка впливає на академічну успішність ;*чітко розуміти слово «ні»;*важливо. щоб дитина могла вчасно зупинитися, коли відчуває,що не може впоратися із ситуацією, тобто вміє сказати собі «стоп»;*якщо в родині спілкуються російською, варто переходити на українську, бо діти можуть довго можуть довго не чути і не розуміти вчителя.

Номер слайду 12

Успішній адаптації першокласника до школи сприяє правильна організація освітнього процесу:- наявність матеріальної бази ;- чітке дотримання режиму дня;-забезпечення оптимального гігієнічного мікроклімату навчальних кімнат;-врахування в навчальній роботі вікових особливостей шестирічок ;-враховувавання рівень розвитку і стану здоров'я кожної дитини;-створення в класі особливого психологічного мікроклімату .

Номер слайду 13

Зміна соціальної ситуації розвитку дитини система відносин «дитина - дорослий» диференціюється на дві частини: «дитина- батьки» та « дитина- учитель»;маленький школяр стає суб'єктом соціальних стосунків і наділяється суспільно значущими обов'язками, за виконання яких отримує громадську оцінку;вчитель для дитини стає значущою персоною, його похвала або осуд важливіші, ніж оцінка батьків.

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Номер слайду 38

програмах.

Номер слайду 39

Алгоритм діяльності вчителя щодо організації формувального оцінювання Формулювання об’єктивних і зрозумілих для учнів навчальних цілей. Забезпечення активної участі учнів у процесі пізнання. Ознайомлення учнів із критеріями оцінювання. Забезпечення можливості й уміння учнів аналізувати власну діяльність (рефлексія). Корегування спільно з учнями підходів до навчання з урахуванням результатів оцінювання.

Номер слайду 40

Номер слайду 41

ДИСТАНЦІЙНА ФОРМА навчання У воєнний час – найбільш оптимальна і безпечна форма організації освітнього процесу. Мета дистанційного навчання – надання освітніх послуг шляхом застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Завдання дистанційного навчання - забезпечення можливості реалізації конституційного права на здобуття освіти.

Номер слайду 42

Номер слайду 43

Номер слайду 44

Номер слайду 45

Номер слайду 46

Номер слайду 47

Номер слайду 48

Номер слайду 49

Номер слайду 50

Номер слайду 51

Номер слайду 52

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

Номер слайду 53

Джерела інформації:*зображення-мережа Інтернет*https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-instruktivno-metodichni-rekomendaciyi-shodo-vikladannya-navchalnih-predmetivintegrovanih-kursiv-u-zakladah-zagalnoyi-serednoyi-osviti-u-20232024-navchalnomu-roci*https://znayshov.com/News/Details/metodychni_rekomendatsii_do_2023-2024_nachalnoho_roku_vid_vinnytskoi_akademii_bezperervnoi_osvity

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
19 листопада 2023
Переглядів
566
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку