Презентація «Дослідницький практикум як засіб вироблення особистого досвідудослідницькоїдіяльності учнів»

Про матеріал
Презентація містить інформацію про проведення дослідницього практикуму на уроках біології. Може бути цікава для вчителів біології, основ здоров'я, природознавства
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Дослідницький практикум як засіб вироблення особистого досвідудослідницькоїдіяльності учнів

Номер слайду 2

Розкажи – і я забуду,Покажи – і я запам’ятаю,Дай спробувати – і я зрозумію. Китайська народна мудрість

Номер слайду 3

«Дослідницький практикум» – це самостійна (або з допомогою дорослих) робота учнів у позаурочний час. Мета – вироблення дослідницьких умінь у процесі розв’язування задач практичного спрямування.

Номер слайду 4

Представлення міні-проектів

Номер слайду 5

Навчально-польові екскурсії

Номер слайду 6

Тема дослідницького практикуму Самоспостереження за частотою серцевих скорочень упродовж доби, тижня

Номер слайду 7

Мета. Закріпити знання про будову серцево-судинної системи. Закріпити вміння вимірювати пульс та обчислювати його середнє значення. Розвивати дослідницькі вміння та навички. Виховувати бережливе ставлення до власного здоров’я

Номер слайду 8

Термін виконання роботи1 тиждень

Номер слайду 9

Очікувані результати. Учні: Знають будову серцево-судинної системи. Навчилися правильно вимірювати пульс. Вміють самостійно знаходити та опрацьовувати зібраний матеріал Вміють презентувати матеріал у різних формах

Номер слайду 10

Підготовка до роботи. Вчимось правильно вимірювати пульс

Номер слайду 11

Робота в групахІ група-спортсмениІІ група-психологиІІІ група-лікарі

Номер слайду 12

І група Спортсмени. Як фізичні навантаження впливають на ЧСС?Як за допомогою фізичних вправ покращити діяльність серцево-судинної системи?

Номер слайду 13

ІІ група Психологи. Як емоційне напруження впливає на роботу серця та змінює ЧСС?Як навчитися керувати своїми емоціями?

Номер слайду 14

ІІІ група ЛікаріЯк шкідливі звички впливають на серцевий ритм?Яких рекомендацій потрібно дотримуватися, щоб зберегти серце здоровим?

Номер слайду 15

Залежність Чсс від часу доби

Номер слайду 16

Результати роботи“Спортсмени”Комплекс вправ “ Здорове серце”

Номер слайду 17

Результати роботи“ Психологи”Психологічний тренінг “Я контролюю свої емоції”

Номер слайду 18

Результат роботи“лікарі”Рекомендації “Як зберегти здоров’я серцево-судинної системи”.

Номер слайду 19

Висновки. Дослідницький практикум формує уміння: Спостерігати, описувати,порівнювати природні об’єкти;Правильно використовувати лабораторне обладнання та вимірювальні прилади;Фіксувати результати дослідження та представляти їх у різних формах: словесний опис, вправи, малюнки, схеми тощо. Формулювати висновки, засновані на результатах досліджень.

Номер слайду 20

Дякуюза увагу!

pptx
До підручника
Біологія 8 клас (Матяш Н.Ю., Остапченко Л.І., Пасічніченко О.М., Балан П.Г.)
Додано
1 червня 2021
Переглядів
1420
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку