Презентація досвід роботи

Про матеріал
досвід роботи вчителя початкових класів Малосолтанівської ЗОШ Брідні Тетяни Миколаївни
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПОРТФОЛІОВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВМАЛОСОЛТАНІВСЬКОЇ ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВБРІДНІТЕТЯНИ МИКОЛАЇВНИ

Номер слайду 2

Розділ іВізитна картка

Номер слайду 3

БРІДНЯ ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНАТака дісталась вже нам робота Є в ній і радість, та є й турбота, Є вічний пошук, безсонні ночі, Та гріють душу дитячі очі. Н. П. Уткіна 

Номер слайду 4

Загальні відомостіОсвіта: Посада: Місце роботи: Стаж роботи: Категорія: : 19.02.1984 Вища Вчитель початкових класів Малосолтанівська ЗОШ І-ІІІ ступенів 14 років Спеціаліст ІІ категоріїКурси підвищення кваліфікації : 2019рік

Номер слайду 5

Педагогічне кредо«ВІДКРИТИ В КОЖНІЙ ДИТИНІ ДУШУ ТВОРЦЯ. ДАТИ ЇЙ ЗМОГУ ПРОБУДИТИСЯ І РОЗКВІТНУТИ» В. О. СУХОМЛИНСЬКИЙ.

Номер слайду 6

Життєве кредо Ніколи не зупиняюсь на досягнутому. «Относись к людям так, как бы ты хотел,чтобы они относились к тебе»

Номер слайду 7

Моя педагогічна філософія Розвивати, навчати і виховувати особистість одночасно. Створення здорового мікроклімату в дитячому колективі, формування позитивних емоцій, взаємин їх регулювання та корекція. Створення умов для розвитку інтелекту школярів, їхніх здібностей, пізнавальних інтересів. Сприяти самореалізації особистості та всебічному розвитку. Враховувати індивідуальні, вікові та психологічні особливості учнів. Вивчати, шукати, думати,співпрацювати,братися за діло та адаптуватися

Номер слайду 8

Як садівник доглядає молоді саджанці, так і я допомагаю своїм учням тягнутися до світла знань, бо вірю, що вони виростуть мудрими і творчими, здатними утверджувати і примножувати добро. Я вірю в своїх учнів!

Номер слайду 9

ОСВІТАРозділ Іі

Номер слайду 10

Базова вища педагогічна Факультет: початкове навчання і виховання. Відділення: денне. Спеціальність: вчитель початкових класів,вихователь групи продовженого дня. Київський міський Педагогічний коледж 2001-2006рр.

Номер слайду 11

3. Вища педагогічна Київський національний університет2011 – 2012 рр. Факультет: початкове навчання і виховання Відділення: заочне. Спеціальність: вчитель початкових класів,організатор початкової освіти

Номер слайду 12

МЕТОДИЧНАСКРИНЬКАРозділ Ііі

Номер слайду 13

Проблемна тема вчителя. Розвиток творчих здібностейна інтегрованих уроках в початковій школі.

Номер слайду 14

Принципи роботи індивідуальний систематичність, різноманіття характер регулярність форм, методів науковість наочність доступність усебічність об’єктивність диференційований підхід гласність єдність вимог наступність,«Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам’ятаю. Якщо я чую, бачу, обговорюю, й роблю, - Я здобуваю знання і навички. Якщо я передаю знання і досвід іншим,Я стаю майстром.»

Номер слайду 15

Схема моєї професійної діяльностіМетодична робота. Методичні розробки уроків, заходів. Семінари, педради. Робота в МО вчителів початкових класів. Самоосвіта. Навчальна робота. Позакласна робота. Урок. Стандартний НестандартнийІндивідуальні бесіди. Робота з обдарованими дітьми. Робота з учнями по підготовці до конкурсів. Робота з батьками

Номер слайду 16

Впроваджувати інноваційні методинавчання і виховання. Створити умови для всебічногорозвитку дитини. Розвивати творчі здібностіучнів. Сприяти самоактуалізаціїтворчого потенціалуучня. Здійснювати диференційненавчання. Приділяти увагусамоосвіті вчителя і учня. Напрямки роботи

Номер слайду 17

Правила педагогічної майстерності«Ніколи не зупинятися на досягнутому»займатися самоосвітою «Вчити і вчитися самій»ділитися з дітьми своїм досвідом намагатися бути прикладом для дітей у всьомувідповідати сучасності та змінам у системі реформування освіти. Майстерність вчителягармонія,свідома поведінка,уміння спрямувати активність особистості на її розвиток,передбачений і точний розрахунок,найкраще досягнення результату.

Номер слайду 18

САМООСВІТАРозділ ІV

Номер слайду 19

Номер слайду 20

ТВОРЧАЛАБОРАТОРІЯРозділ V

Номер слайду 21

Задача вчителя початкових класів Не погасити вогник Навчити дитину цікавості дитини, а вчитися. розпалити справжній факел. “Свій” урок зробити Учительське “треба” “їхнім” уроком. перетворити на учнівське “хочу”.

Номер слайду 22

Шляхи реалізації даних завдань в НУШ :1.Інтегровані уроки. 2. Інтегровані заняття. 3. Бінарні уроки.4. Уроки з міжпредметними зв'язками.5. Тематичне навчання

Номер слайду 23

Складання і читання асоціативного куща. Робота в групах. Робота в парах. Вправа “Мікрофон”.“Акваріум”.“Авторське крісло”Мозкова атака. Застосовую такі інтерактивні методи навчання:

Номер слайду 24

Переваги інтеграційної форми навчання. Незвичайність. Достатньо велика активність учнів. Створення позитивного емоційного настрою в учнів. Формування інтересу до предмета. Отримання навичок спільної діяльності.

Номер слайду 25

Інтеграція предметів

Номер слайду 26

Вчимося граючись

Номер слайду 27

Маленькі читачі

Номер слайду 28

“ Змістовні , цілеспрямовані інтегровані уроки вносять у звичайний плин шкільного життя новизну, певною мірою знімаютьсуворі кордони предметного викладання і допомагають дітямемоційно й системно сприйматидеякі поняття, явища”. О. Я. Савченко

Номер слайду 29

Творчість – це не сума знань, а особлива спрямованість інтелекту,особливий зв'язок між інтелектуальним життям особистості і прояви її сил в активній діяльності. В. Сухомлинський. Шляхи формування творчої компетентності учніввміння бачити та сформулювати проблемувміння знаходити нові рішеннявміння діяти в нестандартних ситуаціяхактивізація творчих здібностей учнівреалізація творчого потенціалу учнів Діяльність вчителя направлена на стимулювання творчості учнів, використання інтерактивних методів, проведення нестандартних уроків, організування дослідницької роботи учнів. Діяльність учнів полягає в тому, щоб він умів бачити проблеми, шукати шляхи їх подолання, генерувати ідеї, спланувати та організувати свою діяльність тощо.

Номер слайду 30

Нагороди вчителя примножуються нагородами його учнів

Номер слайду 31

ВИХОВНАРОБОТАРозділ VІ style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 32

Основні напрямки виховної роботи. Взаємо-розуміння. Творчій підхід. Патріотизм. Толерантність. РозвитокособистостіФормуванняучнівськогоколективу. Співпрацявчитель-батьки

Номер слайду 33

Форми виховної діяльностіКолективна творча справа. Уявні подорожіІгри, вікториниІнсценізаціїУроки пам’ятіПрезентації, проекти

Номер слайду 34

Урок з правил дорожньогоруху

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Номер слайду 38

Номер слайду 39

Робота з батьками

Номер слайду 40

Пізнати і навчити дитину у цій складній справі немає готових рецептів. Але вважаю, що насамперед треба зрозуміти дитину як особистість, розгледіти її індивідуальні особливості. "Прив'язуючи" навчальні завдання до життєвого досвіду дитини, використовуючи сучасні технології досягаю поставленої мети самореалізації кожної дитини. Завданням для мене є зробити процес навчання та виховання захоплюючим та радісним. І тут важливе все: посмішка, доброзичливий тон, мистецтво спілкування, почуття гумору. АЛЕ НАЙВАЖЛИВІШИМ Є ЛЮБОВ ДО ДИТИНИ!

Номер слайду 41

ПЛАНИ НА МАЙБУТНЄРозділ VІІ

Номер слайду 42

Золоті правила педагога. Підтримуй і допомагай тому, хто цього потребуєРозвивай в дитині допитливість, творчу фантазію. Умій зацікавити. Переймай цікаве з досвіду інших. Люби дітей і вони віддячать тобі тим же. Дитині потрібна свобода думки

Номер слайду 43

Плани на майбутнєСприяти участі дітей у всеукраїнських, міських та шкільних конкурсах, олімпіадах. Працювати над розвитком творчої компетентності учнів, їх обдарованості. Надсилати методичні наробки, уроки, виховні заходи до періодичних видань. Створити власний сайт для обміну досвіду з колегами та тісної співпраці з батьками. З метою підвищення педагогічної майстерності займатися самоосвітою. Поповнювати свою відеотеку матеріалів уроків, шкільних та позашкільних заходів, семінарів. Приймати участь у професійних конкурсах. Підвищити професійний категорію - атестуватисяstyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 44

Дякую. Заувагу

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
9 квітня 2020
Переглядів
1116
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку