Презентація " Вплив дозованного еустресу для покращення холістичного здоров'я учнів"

Про матеріал
Презентація педагогічного досвіду " Вплив дозованного еустресу для покращення холістичногоздоров'я учнів" на заняттях фізичної культури та у повсякденному житті надихає звернути увагу на значення дозованих змін під час будь-якої діяльності, ситуації у життї для зрушенняя з тупікової точки, вийти із зони комфорту та отримати ковток свіжого повітря ( у прямому та перенісному значенні) для покращення своїх досігнень. Інваріації заходів залежать від індивідуальних можливостей людини та її цілей.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Вплив дозованого еустресу на покращення холістичного здоров’я учнів»Проект – презентація педагогічного досвіду – дослідження вчителя фізичної культури Калиновської Ірини Павлівни

Номер слайду 2

навчити дітей та молодь: холістичному (комплексному) підходу до свого здоров'я заради реального й довготривалого, активного та успішного життя, заради здоров'я, гарного самопочуття та зовнішнього вигляду; критичному індивідуальному пошуку своєї моделі ідеального поєднання навантаження та відпочинку на основі найкращих здобутків науки, гармонії свого фізичного та психічного «Я» з навколишнім світом; аналізу досягнень національної та світової культури. Наша мета

Номер слайду 3

Фізіологічне здоров’я

Номер слайду 4

Фізичне здоров’я

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Холістичне здоров’я (7-ми факторна система)

Номер слайду 7

Сфери холістичного здоров’я1- омолоджування та зниження біологічного віку2- здорове харчування3- здорове та гнучке тіло4- антістрес5- люблячі відносини та здорове партнерство6- духовність, аутентичність та усвідомленість7- високий інтелект8 - успіх та кар'єра 9 - генетика, батьківство та виховання10- емоції та насолода11 -свобода від обмежень та страхів12 -гроші та економічне мислення13- креативність14- енергія та ресурси організму 

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Біохакінг. Біохакінг - системний підхід до здоров’я . Результат: довге, здорове, активне та щасливе життя. Це не хімічні стимулятори, а стратегія, яка допомагає надовго отримати реальну власну енергію.

Номер слайду 10

Види стресу. Розрізняють два види стресу: Еустрес (гострий)― це свого роду ″позитивний″ стрес. Він активізує функціональні резерви організму, сприяє адаптації та, врешті-решт, ліквідації самого стресу. Дистрес ( хронічний)― це ″шкідливий″ стрес, внаслідок якого вичерпуються захисні сили організму та зриваються механізми адаптації, організм слабшає, що призводить до розвитку різних захворювань.

Номер слайду 11

Час еустресів. Еустрес Час антиеустресу : навантаження стало не обов’язковим

Номер слайду 12

Види еустресу на заняттях

Номер слайду 13

Загартовування Повітряні ванни. Сонячні ванни. Обтирання. Обливання. Купання у відкритих водоймах. Ходіння босоніж. Моржування. Тощо…

Номер слайду 14

Оздоровчий комплекс О. Притули “9 сил”Елементи національних танців. Дихальні вправи. Оздоровчі методики

Номер слайду 15

Національний оздоровчо – тренувальний комплекс “Кремінь”“Постійно загартовуй своє тіло й душу: водою, повітрям, вогнем, деревом, залізом, випробуваннями - “стресом”- козацькі карби

Номер слайду 16

Родинне та національне виховання, загартовування водою, землею, повітрям, вправи чарівного ранку, ходьба босоніж тощо - це і є виховання сили духу, тіла та душі на засадах національного виховання

Номер слайду 17

Соціальне та психічне здоров'я

Номер слайду 18

В організмі за виробництво енергії відповідають мітохондріїРезультат: збільшення кількості мітохондрій у клітинах на 200 – 300 процентів!!!Еустрес дозволяє подвоїти кількість енергії у кожній клітині (наприклад з 500 до 1000)Енергія. Залежність кількості мітохондрій від віку. Вікова шкала

Номер слайду 19

Дихальні вправи. Вдих. Практика “Дихання Полум’я” Дихання 1х 2 Видих 8 сек.“Лебедине дихання”“Соняшник”“Вовче дихання” ( “9 сил”)

Номер слайду 20

«Вовче дихання» мистецтва “Спас” під час виконання силових вправ.

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Човниковий біг. Кидки у ціль. Вправи на гнучкість

Номер слайду 23

Зміни у результатах після експерименту з медболом 6кг

Номер слайду 24

Зміни у результатах після експерименту з медболом 6кг 7 клас. Стрибок у довжину з місця

Номер слайду 25

Зміни у результатах після експерименту з медболом 6кг

Номер слайду 26

Проста зміна у харчуванні підвищить рівень життєвої енергії у 54 рази!!!Енергія у тілі:1 молекула жиру + Кисень = 108 молекул АТФ1 молекула глюкози + Кисень = 36 молекул АТФ1 молекула жиру без кисню = 0 молекул АТФ1 молекула глюкозі без кисню = 2 молекули АТФ

Номер слайду 27

Важливі умови: - турбота про своє здоров’я повинна приносити задоволення,- слід уникати крайнощів, - кожен вплив повинен відповідати можливостям організму, - тільки тоді, коли відповідна реакція здатна «перекрити» негатив, виникає сприятливий ефект. значний і стійкий ефект виникає в результаті тренування, тобто системи повторних навантажень,тому важливо не переривати тренування — адже кожна перерва означає втрату вже досягнутого рівня опору організму. - Немає спільного для всіх рецепту . Тільки практикою можна знайти свій власний режим досягнення мети.

Номер слайду 28

Шкала емоційних тонів

Номер слайду 29

Ігри , змагання, виховні заходи піднімають нас по шкалі емоцій та рівню успіху вище

Номер слайду 30

Низький еустрес Збільшення еустресу Високий еустрес Оптимальний еустрес. Здоров’я. Здоровий. Прикордонний момент. Хворобливий. Важлива умова: турбота про своє здоров’я повинна приносити задоволення.

Номер слайду 31

Наші досягнення

Номер слайду 32

Дякую усім моїм наставникам, які подарували мені ці ідеї та знання, натхнення та віру в свої сили. Дякую усім своїм учням за можливість ділитися з Вами новими знаннями, ідеями та разом іти досліджувати Світ і себе у ньому.

pptx
Додано
9 квітня 2020
Переглядів
1622
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку