ПОРТФОЛІОМОКІЄНКО ВІКТОРІЇ ОЛЕКСІЇВНИвчителятудового навчання
Номер слайду 2
Особисті даніФорма навчання. Жит-тєвекредо. ВІЗИТНАКАРТКАПедаго-гічне кредо. Тижденьтрудового. Дитячіпроекти
Номер слайду 3
Загальні відомості: Дата народження: 19.07.1988 р. Освіта: ВИЩАЗакінчила: БДПУСпеціальність: ПОЧАТКОВЕ НАВЧАННЯПедагогічний стаж: 8 років. Категорія: спеціаліст
Номер слайду 4
П е д а г о г і ч н ек р е д о : Не сковувати дитину,а розвивати, не стримувати,а підтримувати, дативсі можливості длятворчого розвитку.
Номер слайду 5
ЖИТТЄВЕКРЕДО:метидосягаєтой, хтоїї прагне.
Номер слайду 6
Проблема, над якою працюю:«Розвиток навчальноїсамоефективності підліткачерез нові формиосвітнього процесу"
Номер слайду 7
презентація. У своїй діяльності я використовуюінтерактивні форм навчання:робота в парахробота в групах
Номер слайду 8
Переважну роль надаю методу робота в невеликих групах, він виховує в учнях:
Номер слайду 9
Номер слайду 10
УРОК – основна форма організації Навчального процесу. Завдання. Формароботи розвиток пізнавальних інтересів; розвиток творчих здібностей; формування особистості; формування проектно-технологічної компетентності. ПроектнадіяльністьпроектІндивідуальна. Групова. Фронтальна
Номер слайду 11
Дитячі проекти
Номер слайду 12
Номер слайду 13
В роботі навчаю учнів таким технологіям, як: вишивка стрічками; модульне орігамі; виготовлення виробів у техніці “квілінг” та “об!ємний квілінг”; бісероплетіння; ниткографія; виготовлення виробів у техніці “макраме”; виготовлення вишитих виробів ручними, лічильними та декоративними швами; виготовлення ляльки-мотанки; технологія приготування їжі.
Номер слайду 14
Кожного навчального року, проходять тижні тудового навчання.
Номер слайду 15
Уроки проходять не тільки з учнями, але й з учителями. Наприклад, урок “вишивка стрічками квіточки” .
Номер слайду 16
урок Виготовлення виробу технікою “об!ємний квілінг” .
Номер слайду 17
Вчитель ніколи не повиненспинятися на досягнутому,бо якщо немає руху вперед,то неминуче починаєтьсявідставанням.