Презентація "Досвід роботи " вихователя ГПД

Про матеріал
Презентація "Досвід роботи вихователя групи подовженого дня ",з опісом проблемного питання .
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Досвід роботи ГОРЮНОВА ЛЮБОВ СЕМЕНІВНА вихователь ГПД , спеціаліст вищої категорії педагогічний стаж 23роки педагогічний стаж вихователя ГПД 8 років Харківська загальноосвітня школа І-ІІІступенів №56

Номер слайду 2

ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО: “Кожна дитина має право розраховувати на увагу, піклування та любов”

Номер слайду 3

мої основні завдання роботи,як вихователя гпд: Формування гармонійної особистості кожного учня Забезпечення правильного фізичного розвитку Згуртування дітячого колектива Формування навичок самостійної роботи

Номер слайду 4

Головне завдання педагога групи подовженого дня – це створення атмосфери взаєморозуміння,взаємовиручки,поваги і любові,що є основою комфорту,затишку, спокою,самореалізації особистости кожної дитини.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

при плануванні режиму роботи гпд необхідно врахувати : відповідність режиму віковим особливостям школярів, раціональний розподіл часу на навчання, харчування,перебування дітей на свіжому повітрі,позакласні заходи,чітку організацію роботи дитячого колективу, єдність вимог до дітей і контроль за їх діяльностю.

Номер слайду 7

велику увагу у роботі приділяю: годинам здоров,я під час прогулянок фізкультхвилинкам під час самопідготовки творчим завданням виховним бесідам,що сприяють розширенню світоогляду у своїй роботі я намагаюся обирати зрозумілі дітям форми і методи,які викликають зацікавленість та бажання проявляти свої здібності

Номер слайду 8

план роботи вихователя ГПД Прийом дітей у ГПД - перевіряю кількість дітей,з ясувую причини відсутності вихованців,ознайомлюю учнів із планом роботи в другий половині дня,готую дітей до обіду, нагадую про домашні завдання Обід нагадаю про правила поведінки в їдальні проводжу короткі бесіди з метою дотримання санітарно –гігієничних вимог,засвоєння ними основ поведінки за столом під час обіду стежу,щоб діти повністю споживали обід,вчилися прибирати за собой посуд

Номер слайду 9

організація дозвілля в гпд рухова активність молодших школярів повинна займати близько половини всієї тривалості подовженого дня: -спортивна година , єкскурсії,спостереження -прогулянка , рухливи ігри

Номер слайду 10

спостереження за змінами у природі Учні початкових класів охоче доглядають за рослинами й маленькими тваринами,багато приємних переживань і свіжих вражень приносять їм спостереження за комахами, жучками, метеликами.

Номер слайду 11

У своїй роботі я хочу частіше бачити здивування в очах дітей Спостереження за змінами у природі

Номер слайду 12

рухливи ігри Ігрові змагання вчать дітей взаємній виручці,підтримці,організованості,дисципліни,дотримання інтересів своєї команди,у грі формуються:доброта,чуйність,розвивається увага дітей,пам’ять,воля.

Номер слайду 13

самопідготовка 2клас- 45хв. 3клас- 1год.10 хв. 4клас- 1год.30 хв. -підготовка дітей до роботи -самостійне вивчення матеріалу -самооцінка -самоконтроль педагогічний контроль

Номер слайду 14

під час самопідготовки я планую освітнє середовище В класі створена зона тиші для учнів ,що воліють працювати на самоті Для цього в куточку класної кімнати є запасний стіл і стільці Зона тиші забезпечує індивідуалізацію навчання

Номер слайду 15

фізкультхвилинка Пізнавальну діяльність школярів стимулюють ігрові фікультхвилинки Вправи мають:-відповідати віковим особливостям дітей -бути їм відомими

Номер слайду 16

ТЕМИ МОІХ ВИХОВНИХ ГОДИН: патріотичне виховання художньо-естетичне правове морально-естетичне фізичне екологічне

Номер слайду 17

проблемне питання:Екологічне виховання молодших школярів “СВІТ,ЩО ОТОЧУЄ ДИТИНУ,ЦЕ, ПЕРШ ЗА ВСЕ, СВІТ ПРИРОДИ З БЕРЕЖНИМ БАГАТСТВОМ ЯВИЩ,З НЕВИЧЕРПНОЮ КРАСОТОЮ” Василь Сухомлинський

Номер слайду 18

екологічни правила школярів "Пам’ятай зеленого коника біля твоїх ніг, Пам’ятай тихий вітер, що між трави пробіг, Не забудь приголубить у лузі ромашку, Посадити деревце - це для тебе не важко. Пожалій джерельце, не засмічуй колодязь. Це ж для тебе усе, це твій дім, це - природа."

Номер слайду 19

Види напрямків в екологічній діяльності школярів: – формування уявлень про світ природи; – формування позитивного відношення до природи; – формування схильності до прояву позитивної взаємодії.

Номер слайду 20

виховне заняття на тему: “Зелений світ навколо нас. Екологічне асорті”

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

виховна бесіда «Червона книга України” Тюльпан дібровний Сон-трава

Номер слайду 24

Сірий журавель Тхір степовий Хом ячок сірий

Номер слайду 25

ПРИКЛАД ПЛАНУ ЗАНЯТЬ ЦИКЛУ «ЗЕЛЕНИЙ ТИЖДЕНЬ» Понеділок «Екологічні бесіди» Вівторок  «Екологічні читання» Середа «Екологічні ігри» Четвер «Творчі заняття» П’ятниця «Загадки природи» Вересень Бесіда-діалог «Вереснянка в гостях у дітей». В. Чапліна «Дружба». Пізнавальна гра «Жива природа». Малюємо «Світ краси». «Чудеса природи». Жовтень «Піклування про тварин». Осінь в творчості О.С.Пушкіна. Гра-подорож «По сторінках Червоної книги». Колективна робота – малюнок  «Книга осені». Про тварин. Листопад «Ми – друзі природи». М. Пришвін «Хромка». Чомучкина гра «Невідоме про відоме». Колективна робота – аплікація «Листопад в долонях». «Явища природи». Грудень Бесіда-діалог «Збережемо зелену ялинку». Г. Скребицький «Кіт Іванович». Гра-подорож «Лісовими стежками». Конкурс рабіт «Вальс сніжинок». «Пори року». Січень Пізнавальна бесіда «В гостях у Лісовичка». Зима у творчості Л. Українки. Гра-подорож «Жуки запрошують в гості». Конкурс малюнків «Зимовий ліс». «Лісові загадки». Лютий Пізнавальна бесіда «Веселий світ комах». В. Біанкі «Як мурашка до дому поспішав». Пізнавальна гра «Козуб грибника». Акція «Допоможіть птахам!» (виготовлення годівниць). «Підземне царство грибів». Березень «Природа та людина». Л.М.Толстой «Пташка». Пізнавальна гра «Пернаті друзі». Колективна робота – аплікація «Шпаки прилетіли». «Екологічне асорті». Квітень «Таємничий світ підводного царства». Весна в творчості Ф.Тютчева. Гра-подорож      «Щука, короп, піскар та сом нас кличуть до свого водойму». Колективна саморобка «Акваріум». «На кого схожа рибка?». Травень «Краса  Землі – квіти!». Н. Сладков «Тінь». Пізнавальна гра «Чи знаєте ви…» Акція «Моя школа – квітучий сад» (посадка квітів на шкільних клумбах). Творча робота «Складаємо загадки про Землю та її мешканців».

Номер слайду 26

Щоб зацікавити учнів початкових класів вивченням родного краю, викликати в них позитивне ставлення та любов до Батьківщини,краси ії неповторної природи,я проводжу у групі подовженого дня краєзнавчу роботу (бесіди ,виховни години).

Номер слайду 27

Номер слайду 28

результат екологічного виховання: ЕКОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ Чудовий педагог В.А.Сухомлинський писав:”Людина була й завжди залишиться дитиною природи,й те, що єднає ії з природою,повинно використовуватися для ії єднання з природою,з багатствами духовної культури.Тут,в природі,вічне джерело дитячого розуму”.

Номер слайду 29

творчість дітей

Номер слайду 30

заняття за інтересами

Номер слайду 31

“Вихователем і вчителем треба народитися, їм керує природжений такт” Адольф Дистервег

ppt
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
9 квітня 2020
Переглядів
6676
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку