при плануванні режиму роботи гпд необхідно врахувати : відповідність режиму віковим особливостям школярів, раціональний розподіл часу на навчання, харчування,перебування дітей на свіжому повітрі,позакласні заходи,чітку організацію роботи дитячого колективу, єдність вимог до дітей і контроль за їх діяльностю.
велику увагу у роботі приділяю: годинам здоров,я під час прогулянок фізкультхвилинкам під час самопідготовки творчим завданням виховним бесідам,що сприяють розширенню світоогляду у своїй роботі я намагаюся обирати зрозумілі дітям форми і методи,які викликають зацікавленість та бажання проявляти свої здібності
план роботи вихователя ГПД Прийом дітей у ГПД - перевіряю кількість дітей,з ясувую причини відсутності вихованців,ознайомлюю учнів із планом роботи в другий половині дня,готую дітей до обіду, нагадую про домашні завдання Обід нагадаю про правила поведінки в їдальні проводжу короткі бесіди з метою дотримання санітарно –гігієничних вимог,засвоєння ними основ поведінки за столом під час обіду стежу,щоб діти повністю споживали обід,вчилися прибирати за собой посуд
ПРИКЛАД ПЛАНУ ЗАНЯТЬ ЦИКЛУ «ЗЕЛЕНИЙ ТИЖДЕНЬ» Понеділок «Екологічні бесіди» Вівторок «Екологічні читання» Середа «Екологічні ігри» Четвер «Творчі заняття» П’ятниця «Загадки природи» Вересень Бесіда-діалог «Вереснянка в гостях у дітей». В. Чапліна «Дружба». Пізнавальна гра «Жива природа». Малюємо «Світ краси». «Чудеса природи». Жовтень «Піклування про тварин». Осінь в творчості О.С.Пушкіна. Гра-подорож «По сторінках Червоної книги». Колективна робота – малюнок «Книга осені». Про тварин. Листопад «Ми – друзі природи». М. Пришвін «Хромка». Чомучкина гра «Невідоме про відоме». Колективна робота – аплікація «Листопад в долонях». «Явища природи». Грудень Бесіда-діалог «Збережемо зелену ялинку». Г. Скребицький «Кіт Іванович». Гра-подорож «Лісовими стежками». Конкурс рабіт «Вальс сніжинок». «Пори року». Січень Пізнавальна бесіда «В гостях у Лісовичка». Зима у творчості Л. Українки. Гра-подорож «Жуки запрошують в гості». Конкурс малюнків «Зимовий ліс». «Лісові загадки». Лютий Пізнавальна бесіда «Веселий світ комах». В. Біанкі «Як мурашка до дому поспішав». Пізнавальна гра «Козуб грибника». Акція «Допоможіть птахам!» (виготовлення годівниць). «Підземне царство грибів». Березень «Природа та людина». Л.М.Толстой «Пташка». Пізнавальна гра «Пернаті друзі». Колективна робота – аплікація «Шпаки прилетіли». «Екологічне асорті». Квітень «Таємничий світ підводного царства». Весна в творчості Ф.Тютчева. Гра-подорож «Щука, короп, піскар та сом нас кличуть до свого водойму». Колективна саморобка «Акваріум». «На кого схожа рибка?». Травень «Краса Землі – квіти!». Н. Сладков «Тінь». Пізнавальна гра «Чи знаєте ви…» Акція «Моя школа – квітучий сад» (посадка квітів на шкільних клумбах). Творча робота «Складаємо загадки про Землю та її мешканців».
результат екологічного виховання: ЕКОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ Чудовий педагог В.А.Сухомлинський писав:”Людина була й завжди залишиться дитиною природи,й те, що єднає ії з природою,повинно використовуватися для ії єднання з природою,з багатствами духовної культури.Тут,в природі,вічне джерело дитячого розуму”.