Формування ключових компетнос-тей. Об’єктивний контроль знань. Доступ до найрізноманіт-нішої інформаціїМожливість самоствер-дження та самореалізаціїІндивідуа-лізація навчання. Підвищення мотивації та інтересу до навчання. Залучення учнів до активної навчально-пізнавальної діяльностіРозвиток абстрактного та творчого мислення. Переваги використання ІКТ
Учні повинні усвідомлювати, що від них очікується висловлення своїх думок та ідей у будь-якій формі, їх діапазон може бути необмежений, ідеї можуть бути різноманітними, нетривіальними. Учні повинні мати можливість для обміну думками. Внаслідок цього вони можуть бачити свою значущість і свій внесок у розв’язання проблеми. Учні повинні вміти слухати і цінувати думки інших. При цьому вони мають усвідомлювати, що для знаходження оптимального розв’язання проблеми дуже важливо вислухати всі думки зацікавлених людей, щоб мати можливість остаточно сформулювати власну думку з проблеми, яка може бути скоригована «колективною мудрістю». Учитель повинен створити середовище, вільне від жартів, глузувань. Учні повинні займати активну позицію у навчанні, отримувати справжнє задоволення від здобування знань. Учні повинні знати, що їм можна висловлювати будь-які думки, мислити поза шаблоном. Вони мають бути впевнені, що можуть внести свою «цеглинку» у зведення «будинку», яким є розв’язання проблеми. Учні повинні мати достатньо часу для збору інформації, її обробки, вибору оптимального рішення. Робота може вестись не тільки на уроці, а й перед ним, і після нього.