Презентація досвіду роботи з гурткової роботи (хореографія)

Про матеріал
Головна мета хореографічного гуртка - пробудження у дітей прагнення до прекрасного та інтересу до музичної і танцювальної активності. Посилення емоційної чуйності та творчої активності. Знайомство дітей з танцювальною культурою свого народу і народів інших країн. Розвиток образного мислення. Фізичний розвиток, профілактика проблем з поставою, проблемами опорно-рухового апарату.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація досвіду керівника гуртка хореографії КЗО ДНЗ №375 Діденко Альони Олександрівни

Номер слайду 2

Рух – це життя, ритміка – краса, а танок – політ душі і фантазії. Педагогічне кредо: Тема, над якою працюю: Виховання дітей - мистецтвом хореографії

Номер слайду 3

Таночок – це крок, емоції, життя,Отримай від рухів задоволення!Девіз хореографічного гуртка “Веселка”:

Номер слайду 4

● Сприяти індивідуальному ставленню особистості дитини під впливом цінностей хореографічного мистецтва, у процесі власної мистецько-практичної діяльності, взаємодії з педагогом і дитячим колективом.● Сформувати елементарні основи хореографічної культури. ● Збалансувати в дитини фонд її бажань (інтереси, смаки, любов до мистецтва танцю, потреба у репродуктивно-продуктивному танцюванні, у виконанні танців для себе і для інших ) і фонд її можливостей (музично-хореографічні здібності, уявлення про хореографічну діяльність, танцювальні навички, творчі уміння, елементарні знання і поняття щодо мистецтва танцю).● Залучати дітей до краси хореографічного мистецтва; виховувати любов та інтерес до танцювальної діяльності; формувати початкові хореографічні уміння та навички засвоєння нескладних танцювальних рухів та етюдів; створювати умови для розвитку обдарованих дітей. Мета хореографічного гуртка:

Номер слайду 5

● ознайомити дітей з різними видами танцювального мистецтва (народним, історично-побутовим, бальним, класичним, сучасним) та доступною термінологією відповідного хореографічного напрямку;● вчити співвідносити рухи з характером музики, розвивати почуття ритму (відображення в русі ритмічного малюнку мелодії за допомогою плескання або тупання);● залучати малюків до національної народної творчості, знайомити з композиційними різновидами українського танцю (хоровод, гопак, козачок, гуцулка);● формувати системи уявлень, понять, знань про сутність хореографічного мистецтва, емоційно-образну пластику і виразні танцювальні рухи як спеціальну мову хореографічного мистецтва;● формувати у дітей уміння спілкуватися за допомогою танцювальних рухів (вітатися, прощатися, радіти разом плескаючи в долоні, взаємодіяти у парі й гурті в парно-масових танцювальних фігурах і танцях);● формувати мистецьку активність і естетичне ставлення до мистецтва танцю. Освітні завдання:

Номер слайду 6

● виховувати інтерес до танцювальної діяльності, розвивати естетичні почуття та художній смак, формувати навички культури поведінки та культури одягу, виховувати морально-вольові якості;● виховувати здатність сприймати рухи за естетичними еталонами, відчувати естетичну виразність власних рухів (гармонія, краса, стрункість);● виховувати бажання красиво виконувати танцювальні рухи, змінювати рухи, вигадувати і застосовувати варіанти танцювального руху у різноманітних життєвих ситуаціях;● виховувати цінність суджень і естетичних смаків, ставлення до хореографії як джерела позитивних, радісних емоцій, шляхетних почуттів, патріотичних переживань. Виховні завдання:

Номер слайду 7

● розвивати ритмічність й емоційну виразність танцювальних рухів, відчуття характеру музики, засобів музичної виразності (темп, динаміка, метр), форми музичного твору (одночастинна, двочастинна, куплетна) і відтворення їх у рухах і вправах;● розвивати функціональні властивості дихальної, серцево-судинної, нервової системи, фізичних якостей (спритність, гнучкість, сила, рівновага, координація, орієнтування в просторі, витривалість);● розвивати вміння емоційно переживати ігрову ситуацію в танці, знаходити індивідуальну пластику для розвитку музично-рухового образу, заохочувати до вільної імпровізації під час складання власних танцювальних форм, звертати увагу дітей на красу власних рухів. Розвиваючі завдання:

Номер слайду 8

● вміти музично, ритмічно та виразно рухатися, утримуючи вірне положення голови, рук, тулуба; ● вміти самостійно та за показом педагога виконувати доступні танцювальні рухи різної видової спрямованості; ● вміти орієнтуватись у просторі й переходити відповідно до певного малюнку танцю; ● вміти передавати в рухах пропонований образ; ● вміти емоційно сприймати музику, аналізувати та пластично передавати її характер; ● вміти вигадувати нові танцювальні рухи, інтерпретувати знайомі та імпровізувати на основі рухового досвіду, життєвих вражень і музики; ● вміти насолоджуватися музикою і виражати її гармонійно до змісту – подібними до хвиль танцювальними рухами, пластикою рук, легким бігом, кружлянням; ● вміти відрізняти особливості повільних хороводів і швидких танцювальних ритмів українського, російського та білоруського народних танців, відчувати характер старовинних та сучасних жанрів музики; ● вміти виразно виконувати доступні танцювальні композиції; ● знати правила постановки рук, позиції ніг, положення в парі та термінологію відповідних танцювальних напрямків; ● знати правила культури одягу та культури поведінки на занятті, вміти ввічливо поважно ставитися до партнера. В процесі хореографічної роботи , діти повинні набути таких хореографічних знань та вмінь:

pptx
Додав(-ла)
Діденко Альона
Додано
11 квітня
Переглядів
36
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку