Презентація досвіду роботи з теми «Впровадження системи військово-патріотичного виховання учнів на уроках з предмету «Захист України», фізичної культури та в позаурочний час»
Презентація досвіду роботи з теми «Впровадження системи військово-патріотичного виховання учнів на уроках з предмету «Захист України», фізичної культури та в позаурочний час».
Немає другого Дніпра і не буде іншої Батьківщини... То є Ваша Батьківщина. То є ваш дім, і він буде таким, яким ви його зробите і зможете захистити в лиху годину. Євген Сверстюк, український публіцист
Номер слайду 2
Олександр Савельєв. Місце народження – Україна, Бахмут. Місце роботи – Бахмутська ЗОШ I-III ступенів №24 Моє призначення – учитель. Моя посада – учитель фізичної культури і предмету «Захист України»Мої досягнення – спеціаліст вищої категорії, старший учитель. Моє життєве кредо: «Завжди досягати поставленої мети, незважаючи на життєві перешкоди»
Номер слайду 3
Тема досвіду:«Впровадження системи військово-патріотичного виховання учнів на уроках з предмету «Захист України», фізичної культури та в позаурочний час»Олександр Савельєв. Учитель фізичної культури, Захисту України. Бахмут2022
Номер слайду 4
Новизна педагогічного досвіду полягає в тому, щоб створити середовище, що сприяє формуванню національно-патріотичного виховання підростаючого покоління. Гіпотеза досвіду: лише ідея патріотизму може об’єднати і розвивати українське суспільство. Ведуча ідея досвіду: формування у молодого покоління високої патріотичної свідомості, почуття любові до України, пошани до видатних вітчизняних історичних діячів, готовності до виконання громадянських і конституційних обов'язків. Мета досвіду: вирішування складних завдань військово-патріотичного виховання молоді.
Номер слайду 5
Військово-патріотичне виховання – складова системи національного виховання. Складовою частиною патріотичного виховання, а в часи воєнної загрози – пріоритетною, є військово-патріотичне виховання, зорієнтоване на формування у зростаючої особистості готовності до захисту Вітчизни, розвиток бажання здобувати військові професії, проходити службу у Збройних Силах України як особливому виді державної служби. Його зміст визначається національними інтересами України і покликаний забезпечити активну участь громадян у збереженні її безпеки від зовнішньої загрози. Концепція національно-патріотичного виховання дітей та молоді
Номер слайду 6
Завдання військово-патріотичного виховання молоді знайшли своє відображення в офіційних документах: Конституція України. Закони України «Про освіту», «Про правовий статус та вшанування пам’яті борців за незалежність України у XX столітті», «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки», «Про увічнення перемоги над нацизмом у Другій світовій війні 1939 — 1945 років». Постанови Верховної Ради України «Про вшанування героїв АТО та вдосконалення національно-патріотичного виховання молоді».
Номер слайду 7
Указ Президента України Про вшанування подвигу учасників Революції гідності та увічнення пам’яті Героїв Небесної Сотні. Накази Міністерства освіти і науки України «Про затвердження плану заходів щодо посилення національнопатріотичного виховання дітей та учнівської молоді»; «Про затвердження Концепції національнопатріотичного виховання дітей і молоді, Заходів щодо реалізації Концепції національнопатріотичного виховання дітей і молоді. Методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання дітей і молоді у загальноосвітніх навчальних закладах.
Номер слайду 8
Мета та завдання військово-патріотичного виховання: формування почуття патріотизму; виховання громадянських почуттів і свідомості; формування здібностей до аналізу зовнішнього та внутріполітичного становища; підвищення престижу військової служби; створення комплексу заходів щодо виховання патріотичних почуттів і свідомості громадян України.
Номер слайду 9
Урок з предмету «Захист Вітчизни – первинна ланка в структурі військово-патріотичного виховання учнівської молоді Уроки Захисту України, допризовна підготовка юнаків і військово – патріотичне виховання організовується та проводиться на підставі наступних документів: Конституції України. Програми предмету « Захист України» для юнаків. Закону України «Про Збройні Сили України». Закону України «Про загальний військовий обов’язок і військову службу». Положення про допризовну підготовку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України. Указу Президента України «Про Концепцію допризовної підготовки і військово-патріотичного виховання молоді»
Номер слайду 10
Урок з предмету «Захист України»– первинна ланка в структурі військово-патріотичного виховання учнівської молоді перегляд учбових і хронікальних фільмів, відеороликів, агітаційних матеріалів стосовно історії ЗСУ; тематичні бесіди з рекомендаціями та міні-лекції; презентації, тестуючи програми, електронні посібники та тренажери;зустрічі з працівниками військоматів, офіцерами військових частин, ветеранами війн, учасниками АТО, Революції Гідності, визвольних подій.
Номер слайду 11
Військово-патріотичне виховання в позаурочний час здійснюється у різноманітних за змістом і спрямованістю заходах: інформаційного, просвітницького характеру (лекції, бесіди, інформаційні хвилинки, конференції, зустрічі, тематичні вечори); дійового, практичного спрямування (змагання, конкурси, гурткова і клубна робота, екскурсії); комплексного, з усвідомленням їх суспільної і особистісної значущості (дискусії, огляди-конкурси, військово-спортивні свята, декади цивільної оборони).
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Однією з основних форм військово-патріотичного виховання є військово-шефська робота: відвідування військової частини; запрошення представників військової частини як спостерігачів під час проведення змагань з військово-прикладних видів спорту; спільна організація тематичних вечорів, зустрічей з особовим складом військових частин, сім’ями загиблих військовослужбовців.
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Реалізація Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді на уроках з фізичної культури:презентації, в яких висвітлюються якості провідних спортсменів та діячів фізичної культури і спорту - носіїв національних цінностей та культурних норм;рухливі та народні ігри, розваги, естафети, козацькі забави, спортивні ігри, які сприяють вихованню патріотичних почуттів, моральних та фізичних якостей, формують свідомого громадянина.
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Військово-патріотичне виховання – це процес цілеспрямованого систематичного формування у дітей та молоді почуття патріотизму, духовної та психологічної готовності до виконання громадянського та конституційного обов’язку щодо захисту Вітчизни