Ферчук Наталії Миколаївни. Презентація досвіду роботи вчителя інформатики Пістинського ліцею
Номер слайду 2
Візитна картка
Номер слайду 3
ОСВІТА ЗА ДИПЛОМОМ
Номер слайду 4
Номер слайду 5
У 2017 РОЦІ ЗДОБУЛА ДРУГУ ВИЩУ ОСВІТУ
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Проблема, над якою працюю:«Формування життєвих компетентностей на уроках інформатики через впровадження інноваційних інформаційних технологій»
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Життєва компетент-ністьзнаннявмінняжиттє-вий досвід особис-тостіжиттє-творчі здатностінеобхідні для розв’язання життєвих завдань і продуктивного здійснення життя як індивідуаль-ного життєвого проєктуrrrrr
Номер слайду 10
Домінуючою на уроках інформатики є інформаційно-комунікативна компетентність, яка представлена як система компетентностей:
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Життєва компетентність
Номер слайду 14
Я
Номер слайду 15
На своїх уроках не просто хочу дати суть знань, а формую життєву компетентність Компетентність – спроможність особистості сприймати індивідуальні потреби та відповідати на них, кваліфіковано будувати діяльність у будь якому напрямі, виконувати певні завдання або роботу. Життя доводить, що в складних умовах саме творча, креативна людина найкраще працює та орієнтується, тому і я стараюся виховати в собі рішучість, вміння не зупинятися на досягнутому, сміливо мислити, бачити за межі того, що бачать сучасники і бачили попередники.
Номер слайду 16
Основні педагогічні технології моєї роботи. Мета вчителя інформатики – передати своє захоплення предметом дітям, щоб вони полюбили інформатику
Номер слайду 17
Напрямки роботи
Номер слайду 18
Методи роботи
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Я вважаю, що використання інтерактивних технологій на уроках інформатики найбільш повно забезпечує комфортні, безконфліктні й сприятливі умови розвитку учнів, виховує особистість, здатну до самоосвіти, саморозвитку, самовдосконалення. За допомогою інтерактивних вправ можна глибше навчитися поважати власну думку, зрозуміти, що не завжди те, що висловлює більшість, є істиною. Інтерактивне навчання є однією з найбільш гнучких форм включення кожного учня в роботу, забезпечує перехід від простих до складних завдань, вчить використовувати не готові знання, а здобувати їх із власного досвіду, що веде до розвитку творчого мислення.
Номер слайду 21
Номер слайду 22
rrrrrrrrrrrrrrr
Номер слайду 23
Номер слайду 24
rrrrr
Номер слайду 25
Нагородиrrrrrrrrr
Номер слайду 26
Номер слайду 27
Участь учнів у Всеукраїнському конкурсі «Безпечний Інтернет »
Номер слайду 28
Результати V Всеукраїнської інтернет-олімпіади «Всеосвіта 2020»