Дата народження: 27 грудня 1993 року. Візитна карткаОсвіта: вища, закінчила Криворізький державний педагогічний університет у 2015 році Стаж роботи: 6 років 2 Спеціальність: вчитель початкових класів Місце роботи: Першотравнева філія І-ІІ ступенів КЗ "Долинський ОЗЗСО І-ІІІ ступенів №4 Долинської міської ради"Посада: вчитель початкових класів початкових класів. Рік атестації: 2021-2022 н.рр.
Основні напрямки роботи школи: Впровадження інтерактивних технологій навчання; робота з обдарованими учнями; втілення ідей особистісно орієнтованої системи освіти;застосування у навчально - виховному процесі здоров’язберігаючих технологій. Проблемна тема над якою працюю:ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ РОЗВИТОК МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ ЗАСОБАМИ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ
Гра – необхідна форма діяльності дитини, що відповідає її природі та здібностям, гра – серйозна розумова праця, у процесі якої розвиваються усі здібності. Дитина у грі збагачує коло уявлень про навколишній світ, розвивається мова, у колективних іграх дитина спілкується з однолітками». (Я. Коменський)«Гра – не тільки засіб розваги, але й спосіб виховання, навчання, розвитку».(К. Ушинський)«Гра – це величезне світле вікно, через яке в духовний світ дитини вливається цілющий потік уявлень, понять про навколишній світ. Гра – це іскра, що запалює вогник допитливості»(В. Сухомлинський)
У процесі навчання та виховання реалізується головна мета розумового формування особистості учня – інтелектуальний розвиток.Інтелектуальний розвиток – процес розвитку розумових сил, пізнавальних здібностей, мислення учнів. Основним завданням розумового розвитку є розвиток мислення взагалі та різних його видів. Він також передбачає оволодіння основними розумовими операціями (аналізом, синтезом, порівнянням, систематизацією). Важливим завданням розумового розвитку є формування в учнів культури розумової праці, до якої належать навчальні вміння.
Основні напрямки роботи школи: Впровадження інтерактивних технологій навчання; робота з обдарованими учнями; втілення ідей особистісно орієнтованої системи освіти;застосування у навчально - виховному процесі здоров’язберігаючих технологій. Поняття «ігрові педагогічні технології» включає досить широку групу методів, прийомів організації педагогічного процесу в формі різноманітних педагогічних ігор.
Ефективність гри значною мірою залежить від низки факторів, серед яких найголовнішими є такі: чітко продумана мета; здійснення мотивації ігрової діяльності; чітка організація підготовки, проведення і підбиття підсумків; постановка пізнавальних і проблемних запитань у процесі гри; залучення всіх учнів класу; тривалість не більше однієї навчальної години.
Основні напрямки роботи школи: Впровадження інтерактивних технологій навчання; робота з обдарованими учнями; втілення ідей особистісно орієнтованої системи освіти;застосування у навчально - виховному процесі здоров’язберігаючих технологій. У своїй педагогічній діяльності на уроках читання використовую різноманітні ігрові технології
Основні напрямки роботи школи: Впровадження інтерактивних технологій навчання; робота з обдарованими учнями; втілення ідей особистісно орієнтованої системи освіти;застосування у навчально - виховному процесі здоров’язберігаючих технологій. Рефлексія - форма теоретичної діяльності людини спрямована на усвідомлення власних дій, самоаналіз, роздуми про внутрішній стан.
Основні напрямки роботи школи: Впровадження інтерактивних технологій навчання; робота з обдарованими учнями; втілення ідей особистісно орієнтованої системи освіти;застосування у навчально - виховному процесі здоров’язберігаючих технологій. Виховна та позакласна робота. МЕТА ВИХОВНОЇ РОБОТИ: формування усебічно розвиненоїцілісної особистості з патріотичною позицією, яка здатна до критичного мислення, виховання морально-етичних цінностей учнів.
Основні напрямки роботи школи: Впровадження інтерактивних технологій навчання; робота з обдарованими учнями; втілення ідей особистісно орієнтованої системи освіти;застосування у навчально - виховному процесі здоров’язберігаючих технологій. Використовую у роботі: Бесіди. Конкурси. КТСЕкскурсіїІгрові програмиІгри-тренінги. Уявні подорожіСвята. Естафети. ВікториниІгри-мандрівки. Виставки власних робіт. Виставки малюнків. Години спілкування. Виховні години. Виховні заходи. Усні журнали. Дискусії Дистанційні методи, прийоми та ін..