Презентація досвіду вчителя початкових класів

Про матеріал
Досвід роботи вчитея на тему "ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ РОЗВИТОК ​МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ​ЧИТАННЯ ЗАСОБАМИ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОлі".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

​Презентація досвіду роботи​вчителя початкових класів​Першотравневої філії І-ІІ ступенів КЗ « Ліцей №2 Долинської міської ради"​​ХАРЛАМОВОЇ АЛІНИ ВІКТОРІВНИ

Номер слайду 2

Дата народження: 27 грудня 1993 року. Візитна картка​Освіта: вища, закінчила Криворізький державний педагогічний університет у 2015 році Стаж роботи: 6 років  2 Спеціальність: вчитель початкових класів   Місце роботи: Першотравнева філія І-ІІ ступенів КЗ "Долинський ОЗЗСО І-ІІІ ступенів №4 Долинської міської ради"Посада: вчитель початкових класів початкових класів. Рік атестації: 2021-2022 н.рр. 

Номер слайду 3

Педагогічне кредо:​​Старанність - заохочуй,​інтерес - пробуджуй,​розум - розвивай,​творчість - розпалюй,​інертність - подолай!​

Номер слайду 4

Життєве кредо:​Доводиться бігти з усіх ніг лише для того, щоб залишитися на тому самому місці.​Якщо хочеш потрапити в інше місце, потрібно бігти вдвічі швидше.

Номер слайду 5

Основні напрямки роботи школи: Впровадження інтерактивних технологій навчання; робота з обдарованими учнями; втілення ідей особистісно орієнтованої системи освіти;застосування у навчально - виховному процесі здоров’язберігаючих технологій. Проблемна тема над якою працюю:ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ РОЗВИТОК ​МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ​ЧИТАННЯ ЗАСОБАМИ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ​

Номер слайду 6

Гра – необхідна форма діяльності дитини, що відповідає її природі та здібностям, гра – серйозна розумова праця, у процесі якої розвиваються усі здібності. Дитина у грі збагачує коло уявлень про навколишній світ, розвивається мова, у колективних іграх дитина спілкується з однолітками». ​​(Я. Коменський)​​​«Гра – не тільки засіб розваги, але й спосіб виховання, навчання, розвитку».​​(К. Ушинський)​​​​«Гра – це величезне світле вікно, через яке в духовний світ дитини вливається цілющий потік уявлень, понять про навколишній світ. Гра – це іскра, що запалює вогник допитливості»​​(В. Сухомлинський)​

Номер слайду 7

У процесі навчання та виховання реалізується головна мета розумового формування особистості учня – інтелектуальний розвиток.Інтелектуальний розвиток – процес розвитку розумових сил, пізнавальних здібностей, мислення учнів. ​​Основним завданням розумового розвитку є розвиток мислення взагалі та різних його видів. Він також передбачає оволодіння основними розумовими операціями (аналізом, синтезом, порівнянням, систематизацією). Важливим завданням розумового розвитку є формування в учнів культури розумової праці, до якої належать навчальні вміння.​​

Номер слайду 8

Основні напрямки роботи школи: Впровадження інтерактивних технологій навчання; робота з обдарованими учнями; втілення ідей особистісно орієнтованої системи освіти;застосування у навчально - виховному процесі здоров’язберігаючих технологій. Поняття «ігрові педагогічні технології» включає досить широку групу методів, прийомів організації педагогічного процесу в формі різноманітних педагогічних ігор. ​

Номер слайду 9

Ефективність гри значною мірою залежить від низки факторів, серед яких найголовнішими є такі: чітко продумана мета; здійснення мотивації ігрової діяльності; чітка організація підготовки, проведення і підбиття підсумків; постановка пізнавальних і проблемних запитань у процесі гри; залучення всіх учнів класу; тривалість не більше однієї навчальної години. 

Номер слайду 10

Основні напрямки роботи школи: Впровадження інтерактивних технологій навчання; робота з обдарованими учнями; втілення ідей особистісно орієнтованої системи освіти;застосування у навчально - виховному процесі здоров’язберігаючих технологій. У своїй педагогічній діяльності на уроках читання ​використовую різноманітні  ігрові технології

Номер слайду 11

Гра «Коректори» або «Ми-вчителі»

Номер слайду 12

Ігрова технологія «Дитячий театр»Опрацьовуючи п’єсу Лесі Мовчун «Горіхові принцеси» в 3 класі ми спробували інсценізувати її в класі. 

Номер слайду 13

Ситуативно-рольова гра «Уяви себе...»

Номер слайду 14

Ігрова технологія «Так чи ні»

Номер слайду 15

Гра «Завершення розповіді»

Номер слайду 16

Гра «Художники»

Номер слайду 17

Ігрова технологія «Намалюємо мультфільм»

Номер слайду 18

Ігрові технології «Юний казкар», «Співавтори»

Номер слайду 19

Ігрова технологія «Виключення зайвого»

Номер слайду 20

Ігрова технологія «Крісло автора»

Номер слайду 21

Ігрові технології  із використанням набору з шести цеглинок LEGO DUPLOГра «Літературні скарбнички»​Гра «Склади  модель  характеру»​

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Читання для себе​Читання для когось​

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Робота зі словами​

Номер слайду 26

Письмо для себе​

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Математика самостійно

Номер слайду 29

Математика разом

Номер слайду 30

Математичне письмо

Номер слайду 31

Основні напрямки роботи школи: Впровадження інтерактивних технологій навчання; робота з обдарованими учнями; втілення ідей особистісно орієнтованої системи освіти;застосування у навчально - виховному процесі здоров’язберігаючих технологій. Рефлексія - форма теоретичної діяльності людини спрямована на усвідомлення власних дій, самоаналіз, роздуми про внутрішній стан.

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Прийом «Чарівне дерево»

Номер слайду 34

Заповнення бланку«Мої успіхи» 

Номер слайду 35

Рефлексія з цеглинками Lego

Номер слайду 36

Використання лепбуків. Лепбук «Вода - це життя»

Номер слайду 37

Лепбук  «Правила дорожнього руху» 

Номер слайду 38

Основні напрямки роботи школи: Впровадження інтерактивних технологій навчання; робота з обдарованими учнями; втілення ідей особистісно орієнтованої системи освіти;застосування у навчально - виховному процесі здоров’язберігаючих технологій. Виховна та позакласна робота. МЕТА ВИХОВНОЇ РОБОТИ:  формування усебічно розвиненоїцілісної особистості з патріотичною позицією, яка здатна до критичного мислення, виховання морально-етичних цінностей учнів.

Номер слайду 39

Номер слайду 40

Основні напрямки роботи школи: Впровадження інтерактивних технологій навчання; робота з обдарованими учнями; втілення ідей особистісно орієнтованої системи освіти;застосування у навчально - виховному процесі здоров’язберігаючих технологій. Використовую у роботі: Бесіди. Конкурси. КТСЕкскурсіїІгрові програмиІгри-тренінги. Уявні подорожіСвята. Естафети. ВікториниІгри-мандрівки. Виставки власних робіт. Виставки малюнків. Години спілкування. Виховні години. Виховні заходи. Усні журнали. Дискусії Дистанційні методи, прийоми та ін..

Номер слайду 41

Номер слайду 42

Номер слайду 43

Номер слайду 44

Номер слайду 45

Номер слайду 46

Номер слайду 47

Номер слайду 48

Номер слайду 49

Номер слайду 50

Номер слайду 51

Номер слайду 52

Номер слайду 53

Номер слайду 54

Номер слайду 55

Номер слайду 56

Номер слайду 57

Номер слайду 58

Дякую за увагу!

pptx
Додано
6 серпня
Переглядів
166
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку