Презентація "Доторкнись до природи серцем"

Про матеріал

Цей матеріал стане в нагоді вчителям початкових класів під час проведення інтегрованих уроків(Я досліджую світ,Українська мова,Математика).

Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Доторкнись до природи серцем»«Наші друзі-тварини»Акритова Тетяна Анатоліївна

Номер слайду 2

Цікаві факти·фауна хребетних тварин Донецької області включає близько 400 видів;·кількість видів безхребетних тварин,оцінюється більше ніж 25 тисяч видів;·136 видів тварин Донецької області занесені до Червоної книги України;·суттєво збільшилася в останні п’ять років чисельність хижаків – вовків, лисиць та єнотоподібних собак, що є одним з основних лімітуючих факторів чисельності й відтворення інших видів мисливської фауни, і зумовлює негативний епідеміологічний стан щодо сказу в окремих регіонах області;

Номер слайду 3

Математична лічилка. Повтори номери!З лісу вибігла Лисичка. Перший номер – одиничка. А за нею мчить Сова. Гляньте: в неї – номер два!Їжачок – клубком з гори: От так номер – номер три. Найметкіша з усіх звірів. Білка з номером чотири. Прудконогий – не спіймать: Хто це? Зайчик – номер п'ять. Залюбки медок він їсть –Наш Ведмедик – номер шість. Називає нірку дім. Кріт сліпенький – номер сім. Жабка забрела до лісу. Жабка має номер вісім. Кіт розчісує хвоста: Номер дев'ять у Кота. Задрімав на сонці Песик. А у нього номер десять!Тут лічилочці й кінець. А хто вивчив – молодець!

Номер слайду 4

SOS!Екологічними проблемами тваринного світу Донецької області є:·скорочення місць, історично придатних для перебування диких тварин, внаслідок господарського освоєння території;·безпосереднє знищення об’єктів тваринного світу;·загальне техногенне навантаження на навколишнє природне середовище та надмірний рекреаційний тиск на природні комплекси в періоди відтворення диких тварин;Шляхи розв’язання екологічних проблем:·забезпечення особливої охорони місць існування тварин;·штучне відтворення окремих видів фауни;·збільшення площі природно-заповідного фонду області;

Номер слайду 5

Екологічна казка«Чому черепаха завжди в панцирі ходить?»Одного літнього дня було дуже спекотно,і черепаха вирішила залишити свій будиночок та піти скупатися в річці. Довго вона плавала,встигла ще порозмовляти з жабками та піявками. Коли вона повернулася додому,бачить,а в її будиночку оселилася лягушка. Довелося черепасі новий будиночок шукати,та вже ніколи його не залишати,всюди із собою носити.

Номер слайду 6

Екологічне дослідження «Яку користь приносять мурашки?»Під час перебування на свіжому повітрі, учням потрібно знайти мурашник і провести таке дослідження:-де живуть мурахи і чи є вони корисними для природи?(живуть у мурашниках і є дуже корисними для природи);-чим вони займаються?(розпушують землю,щоб туди краще проходили повітря та вода,збирають рештки з землі,щоб вона була чистою та родючою,знищують шкідників рослин).

Номер слайду 7

Загадки про тварин***Я руда, низького росту,Хитра я і довгохвоста. На курей я вельми ласа –В них таке смачненьке м'ясо…Вовку-брату я сестриця,А зовуть мене…***Гостроносий і малий,Сірий, тихий і незлий. Вдень ховається. ВночіЙде шукать собі харчі. Весь із тонких голочок. Як він зветься?...***Влітку медом ласував,Досхочу малини мав. А як впав глибокий сніг,Позіхнув і спати ліг. Бачив чи не бачив сни,А проспав аж до весни.

Номер слайду 8

Екологічна вікторина1)Що за звір, що на носі має великий ріг?2)Яка тварина найбільша?3)Яких малюків мама постійно вмиває?4)Яких комах називають «санітарами лісу»?5)Хто вилазить із своєї шкіри?6)Яка комаха-хижак ковзає по поверхні води?Відповіді:1)носоріг;2)синій кит;3)кошенят;4)мурах;5)змія;6)жук-плавунець

pptx
Додано
18 грудня 2021
Переглядів
363
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку