Конспект уроку з ЯДС "Хто що робить"

Про матеріал

Конспект уроку ЯДС. 2 клас. Тема: "Хто що робить". Мета: узагальнити уявлення учнів про професії, значення людей різних професій для країни; виховувати допитливість, працьовитість, бажання доводити розпочату справу до кінця; формувати прагнення дізнаватись про професії людей, ремесла, вміння яких би хотіли наслідувати в майбутньому; учити аналізувати, узагальнювати; виховувати повагу до трудівників, бережливість, працелюбність.

Перегляд файлу

Я досліджую світ

2 клас Тема. Хто що робить.

Мета: узагальнити уявлення учнів про професії, значення людей різних професій для країни; виховувати  допитливість, працьовитість, бажання доводити розпочату справу до кінця; формувати прагнення дізнаватись про професії людей, ремесла, вміння яких би хотіли наслідувати в майбутньому; учити аналізувати, узагальнювати; виховувати повагу до трудівників, бережливість, працелюбність.

Очікувані результати: учень/ учениця виявляє інтерес до різних професій; розуміє значення праці різних професій для країни; пояснює особливості виготовлення речей, якими користується в побуті; виявляє бажання  дізнатись про професії людей, які зайняті в їх виготовленні.

Обладнання: підручник Н.М. Бібік, Г.П. Бондарчук, с. 62,63; робочий зошит, пазли, картки для самооцінки «Пандочки», картинки людей різних професій.  

Хід уроку

І. Організаційний момент

1.                 Привітання.

Уже дзвінок сигнал нам дав, І на урок він нас покликав.

А отже, часу не втрачаймо, Роботу швидко починаймо.

2.                 Щоденні новини.

Розповідь учня біля фліпчарту.

3.                 Відгадування загадки. Захопився майстер ділом,-  Все фарбує тільки білим.

Що ж лишається робити?

Фарби іншої нема.

Відгадали, любі діти,

Хто малює так?... (Зима.)

 

 

4.                 Бесіда за запитаннями.

-   Який місяць є початком зими?

-   Що буває тільки взимку? Назвіть ознаки зими.

-   Якого кольору сніг?

-   Що одягаємо в цю пору року?

-   Чому не можна ходити під дахами будинків?

-   Чому не можна кататися на ставку, озері чи на річці? Що може трапитися?

-   Чим посипають тротуари і доріжки, щоб не було слизько?

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.

Відгадування загадок.

Рівно цеглу викладає, 

Дах старанно покриває…

Каменяр і покрівельник

Носять назву…(БУДІВЕЛЬНИК.)

 

Зникло світло, що робити?

По кімнаті як ходити?

Мама каже: «Без істерик,

Допоможе нам… ЕЛЕКТРИК».

 

Літаком керує вправно

Коли навіть в небі хмарно,

Посміхається з висот

Найхоробріший… ПІЛОТ

 

Професії (це кожен знає) Важливішої немає!

Він — наставник і навчитель,

Мудрий, приязний… УЧИТЕЛЬ.

- Напевно ви вже здогадались, яка тема нашого уроку? Спробуємо зробити передбачення. Як ви вважаєте, про що піде мова на нашому уроці?

 

2. Повідомлення теми і мети уроку

-         Так, вірно, сьогодні ми вирушаємо в подорож країною «Професій». Поговоримо про те «Хто що робить».

ІІІ. Вивчення нового матеріалу. Робота з підручником і зошитом.

1. Бесіда

-         Скажіть, будь ласка, яка професія найважливіша? (Відповіді дітей).

-         Добре! Молодці! Перевіримо, чи дійсно це так!

-         З самого ранку, по дорозі до школи ви зустрічаєте людей різних професій. Сідаєте в шкільний автобус. Хто вас підвозить до школи? (Водій.) В школі на порозі вас зустрічає медсестра? Йдете до їдальні, вас зустрічає кухар.

Уявімо собі життя без праці : і на виробництві, і в школі ніхто нічого не робить.

Що б тоді сталося? Наприклад, не працює електрик…

Учні. Нема світла. У квартирі темно, не працює телевізор, холодильники, праски, пилососи…

Учитель.   Не вийшов на роботу пекар.

Учні. Усі залишилися без хліба.

Учитель. Вирішив відпочити працівник котельні.

Учні. Буде холодно в квартирі, школі, дитячому садочку, лікарні, кінотеатрі. Ми не зможемо відвідувати школу, ходити в кіно, музей… Учитель. А якщо всі хлібороби і доярки не вийдуть на роботу?

Учні. Не буде хліба й молока.

Учитель. Правильно, люди всіх професій мають добросовісно виконувати свою роботу. Працювати потрібно всім. Праця для людини – це найголовніше.

2.     Робота з підручником

Читання і опрацювання вірша «Предківське коріння» Василя Гея (підручник на ст. 62).

3.     Бесіда за запитаннями.

-   Знайдіть у тексті назви ремесел. Про які з них ви довідалися вперше?

-   Якими з перелічених у вірші ремесел володіють члени ваших родин?

-   Які професії мають ваші рідні?

4.   Робота з зошитом.

Виконання завдання  1, 2 на ст. 10.

Учні з’єднують відповідне : людям яких професій потрібні зображені предмети.

5.   Руханка.

«Булька» https://www.youtube.com/watch?v=ld__dVatHiE

ІV. Закріплення вивченого матеріалу.. 1. Робота в групах. Гра «Чарівні  пазли». 

 Діти виймають цеглинки з мішечка і діляться на групи. Завдання: скласти пазли та розповісти про професії людей (хто що робить?).

2.   Робота з зошитом

Виконання завдань 3,4 на ст. 11.

3.   Перегляд відеоролика «ПРОФЕСІЇ ДЛЯ ДІТЕЙ»   https://www.youtube.com/watch?v=4xCSAmIoACk

V. Підсумок уроку.

1. Бесіда за запитаннями.

-   Де і ким працюють ваші рідні? 

-   Хто хотів би обрати таку саму професію?

-   Що для цього потрібно?

-   Які ще професії вам відомі?

-   Яку користь для людей дає кожна з цих професій?

Ви добре знаєте, що кожна людина повинна працювати. Щоб стати хорошим спеціалістом, треба багато знати і вміти. Сьогодні ви учні. Навчання – теж праця, яку треба виконувати старанно і сумлінно.

-   Щоб побудувати школу, пошити одяг, створити комп’ютерну гру – потрібні люди різних професій.

-   Отже, зробимо висновок, що всі професії важливі.

2. Рефлексація.

  – Оцініть свою роботу на уроці завдяки  пандочкам   (самооцінювання.)

image 

3. Слухання пісні «Ми всі потрібні» https://www.youtube.com/watch?v=w_mHkn2g8MA

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Філіпенко Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
19 грудня 2021
Переглядів
2529
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку