Презентація " Дотримання Професійного стандарту учителя: запорука успішної атестації"

Про матеріал
Матеріал можна використати на педагогічній раді школи, для ознайомлення з Професійним стандартом учителя (2020 рік) та для підготовки роботи атестаційних комісій за новим Положення про атестацію педагогічних працівників
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Козацький ліцей Звенигородської міської ради Король Тетяна Михайлівна заступник директора з навчально-виховної роботи Козацького ліцею Звенигородської міської ради Звенигородського району Черкаської області

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Структура професійного стандарту 7. Орієнтовний опис професійних компетентностей вчителя відповідно до кваліфікаційних категорій педагогічних працівників 4. Загальні компетентності 2. Навчання та професійний розвиток 5. Перелік трудових функцій 1. Загальні відомості 6. Опис трудових функцій 8. Дані щодо розроблення та затвердження профстандарту 3. Основні документи, що регламентують професійну діяльність

Номер слайду 4

Громадянська Соціальна Культурна Лідерська Підприємницька відповідальний, свідомий, толерантний, цінує та поважає права та свободу інших людей спілкується з учнями та батьками як з партнерами, знаходить спільну мову з усіма учасниками осітнього процесу, працює в команді цінує українську й інші культури, поважає представників інших культур; відчуває і виявляє національну культурну ідентичність; творчо самовиражається приймає ефективні рішення у професійній діяльності, відповідально ставиться до своїх обов’язків; мотивує колег та учнів до досягнення спільної мети генерує нові ідеї; розуміє проблемні ситуації, ефективно розв’язує їх; виявляє ініціативність та підприємливіст Стандарт передбачає п’ять наскрізних (загальних ) компетентностей, які вчитель має формувати у своїх учнів, а отже повинен володіти ними і сам

Номер слайду 5

ПРОФЕСІЙНИЙ СТАНДАРТ УЧИТЕЛЯ містить перелік трудових функцій Імідж вчителя Успішна атестація Безперервний професійний розвиток Д

Номер слайду 6

А Навчання учнів навчальних предметів (інтегрованих курсів) А1 Мовно-комунікативна компетентність Навчає учнів державною мовою • Грамотно говорить, вільно спілкується державною мовою • Навчає дітей спілкуватися державною мовою • Залучає дітей до спілкування, взаємодії, взаєморозуміння • Враховує культуру та мову учнів національних меншин (якщо працює з такими учнями) • Вільно говорить іноземною мовою, підтримує діалог, навчає цього учнів (для учителів іноземної мови) А2 Предметно-методична компетентність • Має глибокі знання з навчального предмета, постійно їх удосконалює • Навчає учнів, формує у них компетентності та наскрізні уміння (м‘які навички) • Добирає предметний зміст до навчальних занять • Інтегрує зміст різних освітніх галузей, види діяльності; розробляє та проводить інтегровані навчальні заняття • Застосовує сучасні технології (форми, методи та засоби навчання) • Зрозуміло пояснює навчальний матеріал • Розвиває в учнів критичне мислення • Оцінює навчальні досягнення учнів на засадах компетентнісного підходу • Виховує ціннісні ставлення в учнів А3 Інформаційно-цифрова компетентність • Використовує в роботі з комп‘ютер, програмне забезпечення, інші цифрові пристрої • Критично оцінює інформацію, зберігає та захищає персональні дані • Використовує електронні ресурси для свого професійного розвитку • Використовує готові або створює власні електронні засоби навчання • Застосовує технології дистанційного та змішаного навчання • Дбає про безпеку учнів у мережі Інтернет • Дотримується вимог академічної доброчесності, захищає власні авторські права у мережі • Використовує електронні ресурси для оцінювання навчальних досягнень учнів

Номер слайду 7

Б Партнерська взаємодія з учасниками освітнього процесу Б1 Психологічна компетентність • Враховує вікові та індивідуальні особливості учнів • Розробляє (за потреби) індивідуальний навчальний план, індивідуальну програму розвитку учнів • Формує в учнів адекватну самооцінку • Мотивує учнів до навчальної діяльності, до пізнання • Організує комунікацію та взаємодію учнів, підтримує кожного в колективі Б2 Емоційно-етична компетентність • Керує власними емоціями • Запобігає професійному вигоранню • Успішно долає стресові та конфліктні ситуації • Будує діалоги та полілоги з учнями, уміє слухати і чути • Поважає кожного, не допускає дискримінації • Відстоює свої права, навчає цього учнів • Залучає інших до прийняття спільних колективних рішень Б3 Компетентність педагогічного партнерства • Встановлює партнерські відносини з учнями, їхніми батьками, колегами • Здійснює педагогічний супровід, може виконувати роль модератора, фасилітатора • Залучає батьків до співпраці, прийняття рішень щодо нвачання їх дітей (у тому числі дітей з особливими освітніми потребами) • Співпрацює з профільними фахівцями щодо ефективного навчання дітей (у тому числі дітей з особливими освітніми потребами

Номер слайду 8

В. Участь в організації безпечного та здорового освітнього середовища В1. Інклюзивна компетентність • Здійснює підтримку та навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах • Застосовує розумні пристосування та принципи універсального дизайну в інклюзивному освітньому середовищі • Володіє технологіями інклюзивного навчання • Модифікує навчальний матеріал у відповідності до освітніх потреб учня В2. Здоров’язбережувальна компетентність • Дотримується санітарно-гігієнічних норм в організації освітнього середовища • Протидіє проявам булінгу і дискримінації • Проводить профілактичні здоров‘язбережувальні заходи • Створює умови для забезпечення фізичного, психічного та соціального здоров‘я учнів • Організує безпечне та здорове дозвілля учнів • Формує в учнів навички безпечного та здорового способу життя • Надає домедичну допомогу (за потреби) В3. Проєктувальна компетентність • Створює у класі простір для розвитку учнів • Створює затишок у класі • Проєктує зручне комфортне середовище навчання

Номер слайду 9

Г Управління освітнім процесом Г1 Прогностична компетентність • Ставить досяжні цілі • Прогнозує наслідки власних педагогічних дій • Адаптує (або створює) навчальні програми • Планує освітній процес на рік, семестр, урок Г2 Організаційна компетентність • Організує навчальні заняття різних типів • Організує учнів на уроці та в позаурочній діяльності • Організує проєктну діяльність учнів • Застосовує різні форми організації учнів на навчальному занятті • Раціонально використовує час Г3 Оцінювально-аналітична компетентність • Застосовує формувальне, поточне, підсумкове оцінювання • Адаптує критерії оцінювання для розуміння їх учнями, залучає учнів до розроблення критеріїв оцінювання • Справедливо та об‘єктивно оцінює навчальні досягнення учнів • Оцінює індивідуальні навчальні досягнення, а не учнів • Порівнює досягнення учня з його попередніми досягненнями • Постійно отримує зворотний зв'язок від учнів щодо їх розуміння навчального матеріалу • Допомагає учню навчатися відповідно до власної траєкторії розвитку • Розвиває в учнів уміння здійснювати взаємо- і самооцінювання

Номер слайду 10

Д Безперервний професійний розвиток Д1 Інноваційна компетентність • Спостерігає, аналізує, формулює гіпотези, збирає дані, проводить експерименти, аналізує й інтерпретує результати • Слідкує за інноваціями, впроваджує їх у свою педагогічну діяльність • Ефективно працює з інформаційними джерелами • Розв‘язує педагогічні проблеми, спираючись на власний досвід та педагогічні дослідження Д2 Здатність до навчання впродовж життя • Вчиться протягом життя • Планує власний професійний розвиток • Обирає місце підвищення кваліфікації • Бере участь у професійних спільнотах, експертній діяльності • Надає методичну допомогу іншим учителям • Взаємодіє з іншими учителями на засадах партнерства Д3 Рефлексивна компетентність • Оцінює власну професійну діяльність • Визначає шляхи удосконалення власної педагогічної діяльності

Номер слайду 11

Наказ Державної служби якості освіти України від 29.03.2021р. № 01-11/26 “Про анкету самооцінювання” Самооцінювання може здійснюватися відповідно до таких моделей: щорічне комплексне самооцінювання (за всіма компетентностями, визначеними Професійним стандартом) із метою планування підвищення кваліфікації; періодичне самооцінювання володіння певними компетентностями для виявлення відповідних напрямів професійного розвитку.

Номер слайду 12

ШКОЛА – ЦЕ ПЕРЕДУСІМ УЧИТЕЛЬ В.О Сухомлинський Володіє, добирає, застосовує Аналізує, визначає, здійснює Надає рекомендації, консультує, навчає, створює Демонструє, модифікує, адаптує Основні дії вчителя відповідно до кваліфікаційних категорій педагогічних працівників спеціаліст Вища категорія Перша категорія Друга категорія

Номер слайду 13

Картка оцінювання професійних компетентностей учителів, які підлягають черговій атестації згідно Професійного стандарту учителя (2020 рік) №  з/п Прізвище, ім’я, по батькові Організаційна Організаційно-аналітична Інноваційна Здатність до навчання впродовж життя Рефлексійна 1 Тетяна Михайлівна 2 Юлія Іванівна 3 Віктор Дмитрович 4 Майя Миколаївна 5 Валентина Миколаївна 6 Сергій Іванович   7 Микола Іванович   №  з/п Прізвище, ім’я, по батькові Педагогічного партнерства Інклюзивна Здоров'збережувальна Проєктуальна Прогностична 1 Король Тетяна Михайлівна 2 Ткач Юлія Іванівна 3 Меленний Віктор Дмитрович 4 Лисенко Майя Миколаївна 5 Ращук Валентина Миколаївна 6 Постоленко Сергій Іванович   7 Скрипник Микола Іванович   Прізвище, ім’я, по батькові Мовно-комунікативна Предметно-методична Інформаціно-цифрова Психологічна Емоційно-етична 1 Тетяна Михайлівна 2 Юлія Іванівна 3 Віктор Дмитрович 4 Майя Миколаївна 5 Валентина Миколаївна 6 Сергій Іванович   7 Микола Іванович  

Номер слайду 14

№  з/п Компетентності Опис №  з/п Компетентності Опис 1 Мовно-комунікативна 9 Проєктуальна 2 Предметно-методична 10 Прогностична 3 Інформаціно-цифрова 11 Організаційна 4 Психологічна 12 Організаційно-аналітична 5 Емоційно-етична 13 Інноваційна 6 Педагогічного партнерства 14 Здатність до навчання впродовж життя 7 Інклюзивна 15 Рефлексійна 8 Здоров'збережувальна Примітки Картка самооцінювання учителя згідно Професійного стандарту учителя (2020 рік)

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

УЧИТЕЛЬ ОЧИМА ДІТЕЙ Класна мама Помічник Психолог Товариш Рідна людина Керівник Радник Пізнання людиною світу починається з пізнання людини, а людина відкривається перед дитиною в образі матері, батька і вчителя. В.О. Сухомлинський

Номер слайду 18

ppt
Додав(-ла)
Король Тетяна
Додано
29 листопада 2023
Переглядів
533
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку