Моніторингове дослідження якості виховання в опорних школах з напряму «Виховання». 2023 – 2024 н. р. Анкета для учнів 4 класу

Про матеріал
Моніторингове дослідження якості виховання в опорних школах з напряму «Виховання». 2023 – 2024 н. р. Анкета для учнів 4 класу
Перегляд файлу

 

Моніторингове дослідження якості виховання

в опорних школах з напряму «Виховання».  2023 – 2024 н. р. 

Анкета для  учнів 4 класу

Ми просимо Тебе відповісти на низку запитань. Це допоможе нам зрозуміти, які досягнення у вихованні учнів має твоя школа. Прізвища свого в анкеті писати не треба. За будь-яких умов сказане Тобою не вплине на ставлення до тебе учителів та однокласників, бо не буде доведене до відома дирекції школи. Сподіваємося на Твою правдивість, доброзичливість, терпіння та довіру до нас.

Уважно прочитай, будь ласка, кожне питання анкети й пропоновані до нього ВСІ варіанти відповідей. Перш ніж обирати відповідь, постарайся зрозуміти, яким чином автори просять Тебе відповісти на запитання; вибери той або ті варіанти відповіді, що найбільше збігаються з твоєю думкою, і постав будь-який значок у квадраті перед обраним варіантом. Якщо серед запропонованих варіантів немає такого, який Ти уважаєш правильним, напиши свою відповідь у  рубриці Інше. 

Трохи  про тебе і твою школу:

 

1. Як називається твоя школа? (напиши)__________________________________

2. Якої Ти статі?             Візьми в кружечок букву  своєї  відповіді

                                   а) хлопчик                            б) дівчинка

3. Як Ти вчишся?      

 Візьми в кружечок букву  своєї  відповіді

       а) не завжди успішно, на 1- 4 бали                 б) задовільно, на 4-7 балів

                                                   в) посередньо, на 6-8 балів

       г) добре, на 8-10 балів                                      д) дуже добре, на 10-12 балів 

4. Чи почуваєшся Ти у безпеці у своїй школі?

 Візьми в кружечок букву  своєї  відповіді

                                      а) Ні                     б) Так

5. Як Ти думаєш, вчителі твоєї школи піклуються про тебе?

Візьми в кружечок  свою відповідь

                                       а) Ні                     б) Так

6. Чи добре харчують у шкільній їдальні?  Візьми в кружечок  цифру своєї відповіді                                     

1                              2                             3                                    4                                 5

          Ні           Частіше ні, ніж так             Важко сказати      Частіше так, ніж ні           Так

 

7. Чи буває холодно у класі?                  Візьми в кружечок  цифру своєї відповіді                                    

1                              2                             3                                    4                                 5

          Ні               Рідко коли буває         Важко сказати               Часто буває                   Так

 

8. Чи подобається Тобі бути у школі?    Візьми в кружечок  цифру своєї відповіді                                    

1                              2                             3                                    4                                 5

          Ні           Частіше ні, ніж так             Важко сказати      Частіше так, ніж ні           Так

9. Навіщо Ти ходиш до  школи?      (можеш обрати одну або кілька відповідей та зробити позначки у  клітинках)

 

цікаво дізнаватися щось нове, вчитися

 

знаю, що діти повинні вчитись

 

подобається спілкування з учителями

 

хочу отримувати хороші оцінки

 

хочеться спілкуватися з однокласниками

 

цього хочуть мої батьки

 

треба розвивати мислення, увагу, пам'ять

 

боюсь покарання батьків

 

цікаво брати участь у класних заходах

 

хочу після школи поступити у ВНЗ

Інше (напиши):

 

10. Чи правдивий та щирий Ти з учителями, пояснюючи свої вчинки?

 Візьми в кружечок  цифру своєї відповіді                                     

1                              2                             3                                    4                                 5

          Ні           Частіше ні, ніж так             Важко сказати      Частіше так, ніж ні           Так

11. Чи траплялося, що хтось з учителів гнівався і кричав, гримав на  тебе?

Візьми в кружечок  букву своєї відповіді

а)Так                      б)Ні                              в)Не пам’ятаю

12. Якщо тебе сварили  класний керівник або  інший учитель, поясни чому таке траплялось: (можеш обрати одну або кілька відповідей та зробити позначки у  клітинках)

 

Учитель дратівливий, нестриманий

 

Я не розумію, чого учитель від мене хоче

 

Я дурів, не слухався

 

Я був неуважний, діяв необдумано

 

Учитель ворогує з моїми батьками

 

Мені вчитися нецікаво, хочеться погратися

 

Учитель дуже  вимогливий до учнів

 

Учитель щодо мене несправедливий

 

Учитель мене недолюблює

 

Учитель зриває на учнях злість, ображає

 

Учитель не знає, чим я цікавлюсь

 

Цей учитель не сварить тільки улюбленців

Інше (напиши):

 

13. Як би Ти охарактеризував відносини між учнями у класі, де навчаєшся?

     (можеш обрати одну або дві  відповіді та зробити позначки у  клітинках)

 

а) Робимо все разом, постійно спілкуємось між собою, кожен має друзів

 

б) Турбуємось один про одного, кожен відповідає перед класом за свої вчинки;

 

в) Коли ми у класі, змагаємось, хто кращий, кожен має лише кількох товаришів

 

г) Більшість з нас цілковито байдужі один до одного, ніхто ніким не цікавиться

 

д) Учителька думає, що ми дружні, але у класі насправді верховодять кілька учнів

 

е) Увесь клас бездумно робить те, що скаже один хлопець (дівчинка)

 

є) У класі кожний учень проти всіх інших, постійні суперечки і сварки

 

ж) Ми буваємо товариські, але можемо й сваритися між собою, залежно від ситуації

Інше (напиши)

 

14. Що у школі Тебе цікавить (крім уроків)?

(можеш обрати одну або кілька відповідей та зробити позначки у  клітинках)

 

Участь у художній самодіяльності (хореографічний, вокальний. інструментальний, хоровий гуртки)

 

Гурток художньої творчості (різьба по дереву, вишивання, малювання, в’язання, крій і шиття та ін.)

 

Спортивні змагання

 

Шкільна фотомайстерня, кіностудія

 

Гурток технічної творчості (моделювання, конструювання)

 

Заняття у кабінеті інформатики, за комп’ютерами

 

Змагання, хто найрозумніший. Вікторини.

 

Години спілкування (виховні години)

 

Учнівські вистави, концерти

 

Заняття у спортивних секціях

Інше (напиши):

 

15. Як часто твої батьки, інші дорослі  родичі беруть участь у житті класу, школи?                                                       Візьми в кружечок  цифру своєї відповіді                                     

1                              2                             3                                    4                                 5

       Ніколи                     Рідко                Важко сказати                    Часто                  Постійно

Про твоє виховання

16. Обери три виховні справи першого семестру, які Тебе найбільше зацікавили. (зроби  позначки у  клітинках)

 

а)

 

б)

 

в)

 

г)

 

д)

 

е)

Напиши, чим саме обрані виховні справи корисні або цікаві.

1) _______________________________________________________________________

2) _________________________________________________________________________

3) _________________________________________________________________________

 

17. Скільки учнів брало активну  участь у підготовці до Дня св. Миколая?

Візьми в кружечок  цифру своєї відповіді

1                              2                             3                                    4                                 5

          Ніхто          Мало хто             Десь половина                     Більшість          Усі, окрім                        …………………………………………………………………………………….тих, хто хворіє

18. Чому  учні вашої школи брали участь у заходах до Дня св. Миколая? 

(можеш обрати не більше ніж три  відповіді та зробити позначки у  клітинках)

 

а) Щоб допомогти дітям-сиротам, усім, хто потребує милосердя і допомоги

 

б) Щоб заслужити собі перед Богом та отримати похвалу від св. Миколая

 

в) Відповідно до рішення шкільного учнівського самоврядування

 

г) Бо директор контролювала, чи учні готуються до цього Свята

 

д) Щоб не зганьбити свій клас, не підвести класного керівника

 

е) Проведення цього свята  обговорюватиметься класних зборах

 

є) Проведення свята  обговорюватиметься на виховній годині (годині спілкування)

Інше (напиши)

 

 19. У чому виявляється активність учнів твого класу при підготовці та проведенні годин спілкування (виховних годин)?

(можеш обрати декілька  відповідей та зробити позначки у  клітинках)

 

а) Учні разом з класним керівником обирали тематику годин

 

б) На класних зборах було визначено, хто з учнів яку годину готує

 

в) Спільно з класним керівником учні укладають сценарії годин спілкування

 

г) Учні запрошують на окремі години спілкування своїх батьків, ветеранів УПА і ін.

 

д) Учні вчать слова, які роздає класний керівник, і відвідують репетиції

 

е) Класний керівник оцінює участь учнів у проведеній годині спілкування

 

є) Хтось із членів класного учкому пише повідомлення про проведений захід

Інше (напиши)

 

20. Як класний керівник, дирекція школи заохочує участь учнів у виховних справах?                                                                   Можна відзначити  декілька варіантів відповіді

 

а) усна подяка

 

б) вручення цінних подарунків

 

в)  нагородження грамотами, дипломами за успіхи

 

г) підвищення оцінки з предметів за участь у спортивних і мистецьких заходах

 

д) іменні стипендії, премії

 

е)  путівки в дитячі табори, екскурсії

21. Коли Ти, зазвичай, активно долучаєшся до виховної справи (години спілкування, вікторини, змагання, конкурсу малюнків і т. п.)?

Візьми в кружечок букву  своєї  відповіді

а) коли готується план або сценарій;           б)коли йде підготовка (на репетиціях);

           в) як глядач, коли захід проводять;              г) при підведенні підсумків.

.

22. Навіщо проводяться учнівські  збори класу,  школи?

(можеш обрати не більше ніж три  відповіді та зробити позначки у  клітинках)

 

а) Щоб учні обговорили важливі для себе питання

 

б) Щоб знати, які заходи учителі запланували на найближчий час.

 

в) Тому що цього вимагають класні керівники, директор.

 

г) Щоб розглянути пропозиції учнів, зокрема, членів учнівського самоврядування.

 

д) Щоб обрати членів учнівського самоврядування

 

е) Щоб можна було після зборів провести дискотеку

Інше (напиши)

 

23. Чи твій клас, школа проводили якісь виховні справи  спільно з священиком?                    а) Ні                       б) Так

Якщо так, то які це були справи?           Можна позначити кілька варіантів відповіді

 

а) проведення спільних заходів (конкурси Різдвяних шопок, гаївок, писанок)

 

б) допомога людям похилого віку, людям з особливими потребами

 

в) години спілкування. бесіди

Інше (напиши)

 

24. Чи відвідуєш Ти шкільний гурток/ секцію/клуб?          а) Ні               б) Так

Якщо так, напиши його назву___________________________________________

 

25. Чи був Ти учасником волонтерського руху, мета якого, наприклад, догляд за могилами воїнів УПА, особами, які потребують соціальної підтримки  тощо?                                                                    Візьми в кружечок букву  своєї  відповіді

  а) ніколи  не був                   б) якось був

 в) часто є учасником волонтерських акцій   г) не чув/не чула про такий рух

 

26. Чи належиш Ти до якогось дитячого громадського об’єднання, товариства?                                          Візьми в кружечок букву  своєї  відповіді

                 а) Ні        б) Так             

Якщо так, напиши назву  цієї дитячої  організації:______________________________

 

27. У який спосіб класний керівник співпрацює з батьками твоїх однокласників?                              Можеш відзначити  декілька варіантів відповіді

 

а) організовує відвідини концертів, вистав, спортивних і мистецьких заходів

 

б) залучає батьків до проведення виховних справ (бесід, вечорів, змагань тощо)

 

в) веде телефонні розмови, запрошує для розмови окремих батьків

 

г) спонукає брати участь у батьківських та шкільних органах самоврядування

 

ґ) відвідує учнів удома (н-д: для ознайомлення з умовами проживання дитини)

 

д) проводить навчання батьків

 

е) спілкується через сайт школи

 

є) робить записи у щоденнику

 

ж) проводить батьківські збори

Інше (напиши)

 

 

doc
Додано
30 листопада 2023
Переглядів
324
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку