Удосконолювати вміння читати, записувати та порівнювати дроби. Удосконалювати вміння учнів розв'язувати задачі, які містять знаходження частин від числа.
Назвіть менше число із пари: ⅟8 і ⅟9; ⅟3 і ⅟16; ⅟21 і ⅟43; ⅟3 і ⅟8; ⅟6 і ⅟54; ⅟2 і ⅟18; ⅟4 і ⅟36; ⅟5 і ⅟45; ⅟7 і ⅟63; ⅟ 8 і ⅟56; ⅟9 і ⅟81.
Номер слайду 4
Назвіть найбільше число із пари: ⅟14 і ⅟5; ⅟24 і ⅟7; ⅟20 і ⅟67; ⅟31 і ⅟87; ⅟38 і ⅟53; ⅟42 і ⅟73; ⅟44 і ⅟79; ⅟53 і ⅟91; ⅟59 і ⅟99; ⅟65 і ⅟107; ⅟77 і ⅟127.
Номер слайду 5
“Бліц – турнір”Скільки місяців триває зима і яку частину року це становить?Скільки місяців триває рік і яку частину року становить останній його місяць?
Номер слайду 6
Яку частину тижня становить 1 день?Яку частину тижня становлять робочі дні?Яку частину тижня становлять вихідні дні?Укажіть дроби, які дорівнюють 1.
Номер слайду 7
Задачі
Номер слайду 8
Відрізок завдовжки 39 см поділили на 3 рівні частини. Чому дорівнює довжина однієї частини?
Номер слайду 9
Від відрізка завдовжки 39 см відрізали його ⅔. Чому дорівнює довжина відрізаної частини?
Номер слайду 10
У касі було 350 гривень. Скільки гривень залишилось у касі, якщо витратили ⅕ всіх грошей?
Номер слайду 11
Задача на логічне мислення: Наталка має один цілий апельсин, дві половинки й 4 чверті. Скільки апельсинів у Наталки?