Познайомити учнів із внутрішнім світом Байрона та його романтичними творами, розвивати вміння працювати з додатковою літературою, формувати комунікативні здібності ; виховувати любов до поетичного мистецтва англійського митця.
Джордж Ноел Гордон Байрон. «Хотів би жити знов у горах…», «Мій дух як ніч…». Вплив творчості Дж. Байрона на розвиток романтизму в Європі. Протиставлення мрії і дійсності у ліриці поета. Фольклорні та біблійні мотиви у віршах
Номер слайду 2
...він любив людство, але зневажав і ненавидів людей, серед яких почувався одиноким і покинутим. В. Бєлінський
Номер слайду 3
Складання інтелект-карти за біографією Дж. Байрона
Номер слайду 4
Бесіда Як ви вважаєте, чому Байрон, творчістю якого захоплювались сучасники, вважав себе самотнім? Чому, на вашу думку, Бєлінський вважав, що Байрон любив людство і ненавидів людей? Чи є щось спільного між карбонаріями та Байроном?
Теорія літератури. Станси – у поезії 18 19 ст. елегійний вірш невеликого обсягу (зазвичай чотири вірші чотиристопного ямбу) із обов’язковою паузою (крапкою) наприкінці кожної строфи.
Номер слайду 7
Байронічний герой – Типовий байронічний герой –“Світова скорбота” –
Номер слайду 8
«Хотів би жити знов у горах…» Читаючи поезію, я… … бачу … чую … відчуваю.
Номер слайду 9
«Мій дух як ніч…»
Номер слайду 10
«Картинна галерея»
Номер слайду 11
Домашнє завдання Опрацювати С. 68-78, підготувати інформацію про Мазепу*.