Презентація: Екологічна вікторина "Знай, люби, бережи".

Про матеріал
Презентація : " Екологічна вікторина «Знай, люби, бережи»". Мета: звернути увагу здобувачів освіти на знання про навколишнє середовище, формувати у школярів екологічну культуру, привернути увагу учнів до проблеми сміття; розвивати екологічне мислення; виховувати бережливе ставлення до природи; коригувати вимову. Обладнання: мультимедійна дошка, USB-флеш-накопи́чувач.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Екологічна вікторина «Знай, люби, бережи».

Номер слайду 2

I. Розминка1. Які птахи прилітають до нас з півдня першими?

Номер слайду 3

Граки

Номер слайду 4

2. Який птах не в’є гніздо і не висиджує пташенят?

Номер слайду 5

Зозуля.

Номер слайду 6

3. Якого птаха називають лікарем дерев?

Номер слайду 7

Дятел.

Номер слайду 8

4. Яку тварину називають кораблем пустелі?

Номер слайду 9

Верблюд

Номер слайду 10

5. Яка квітка зацвітає весною найперша?

Номер слайду 11

Підсніжник

Номер слайду 12

6. Які квіти носять людські імена?

Номер слайду 13

Лілія Іван-чай

Номер слайду 14

7. Хто чує ногами?

Номер слайду 15

Коник.

Номер слайду 16

8. Хто на собі носить свій будиночок?

Номер слайду 17

Черепаха Равлик

Номер слайду 18

9. Як сплять африканські слони?

Номер слайду 19

Стоячі.

Номер слайду 20

10. У якого птаха найкращий зір?  

Номер слайду 21

Сокіл

Номер слайду 22

II. Тур.

Номер слайду 23

1. Більшу частину сміття, що забруднює Землю, становить: а) пластмаса;     б) скло;       в) метал.

Номер слайду 24

2. Рекордсменами за кількістю побутових відходів є мешканці: а) Москви;            б) Лондона;       в) Нью-Йорка.

Номер слайду 25

3. Яка галузь промисловості у Франції вважається найактивні­шою і прибутковою: а) виробництво пакувальних матеріалів; б) переробка сміття; в) виробництво автомобілів ?

Номер слайду 26

4. Перед початком утилізації відходів їх необхідно: а) розсортувати; б) зібрати в одному місці; в) подрібнити.

Номер слайду 27

5. Першочергове завдання під час вибору місця звалища: а) захист поверхні землі і ґрун­тових вод; б) огородження місця звалища; в) укомплектування певною технікою.

Номер слайду 28

6. Шкідливі викиди впли­вають: а) тільки на місця, де з'явило­ся забруднення; б) на близькі регіони; в) навіть на території, що віддалені від місць, де виникло за­бруднення.

Номер слайду 29

7. Найефективніший шлях боротьби із все більшою кількістю відходів, які потрапляють у навко­лишнє середовище: а) їх захоронення; б) розробка правових ме­ханізмів регулювання процесу; в) рециркуляція (повторне вико­ристання).

Номер слайду 30

8. Пляшка чи банка з пласт­маси, залишена в лісі, пролежить без змін: а) 10 років; б) 50 років; в) 100 років і більше.

Номер слайду 31

III. Тур. Угадай.

Номер слайду 32

1. Його виробляє звичайна ко­рова.

Номер слайду 33

2. У невеликих кількостях він дуже корисний для грунту.

Номер слайду 34

3. Коли його дуже багато, це стає справжньою бідою.

Номер слайду 35

4. Потрапляючи у воду, він руйнується; риба та інші організ­ми, що там живуть, починають задихатися.

Номер слайду 36

Гній.

Номер слайду 37

1. Це буває різнокольоровим, це важко зламати.

Номер слайду 38

2. Якщо її підпалити, то з’явиться чорний дим.

Номер слайду 39

3. ЇЇ не можна викидувати, бо в природі вона не розкладається.

Номер слайду 40

4. Речі, зроблені з неї, мають маленьку вагу.

Номер слайду 41

5. Я маю багато іграшок, зроблених з неї.

Номер слайду 42

Пластмаса.

Номер слайду 43

1. Його роблять з піску.

Номер слайду 44

2. Якщо його нагріти, воно робиться тягучим, як тісто.

Номер слайду 45

3. Частіше всього воно прозоре.

Номер слайду 46

4. Кинуте в лісі, воно може стати причиною пожежі.

Номер слайду 47

5. Коли падає, воно розбивається.

Номер слайду 48

6. Розкладається в землі більше 1000 років.

Номер слайду 49

Скло.

Номер слайду 50

1. Це отримують з деревини.

Номер слайду 51

2. Воно легко горить.

Номер слайду 52

3. Це винайшли китайці.

Номер слайду 53

4. З цього виходить багато сміття.

Номер слайду 54

5. На цьому звичайно малюють або пишуть.

Номер слайду 55

Папір.

Номер слайду 56

Вплив людини на довкілля.

Номер слайду 57

Номер слайду 58

Номер слайду 59

Номер слайду 60

Номер слайду 61

Номер слайду 62

Ось список речей, які ми викидаємо, і скільки часу цьому сміттю потрібно, щоб розкластися: Бананова шкірка – 2-5 тижнів. Газета – 2 місяціКартон – 2 місяціБавовняні рукавички – 3 місяціКанат – 3-14 місяців. Фанера – 1-3 роки. Недопалки – 1-5 років. Вовняний одяг 1-5 років. Картонна упаковка від молока – 5 років. Пофарбовані дошки – 13 років. Поліетиленовий пакет – 10-20 років. Шкіряне взуття – 25-40 років. Нейлонова тканина – 30-40 років. Пластиковий стаканчик – 50 років. Консервна банка – 50 років. Батарейки – 100 років. Пластикова трубочка – 200 років. Одноразовий підгузник – 450 років. Пластикова пляшка – 400-500 років. Алюмінієва банка – 500 років. Рибальська волосінь – 600 років. Скляна пляшка – 1000 років

Номер слайду 63

Номер слайду 64

Номер слайду 65

Металобрухт – на переплав!Макулатуру – на картон!Харчові відході – на добрива!Скляні посудини – на повторне використання!

Номер слайду 66

Маленькі кроки на щодень:— носити із собою одноразові рукавички та пакет для сміття. Якщо відпочиваємо в парку чи деінде, намагатися залишити місце чистішим, ніж було до цього;— не купувати маленькі пляшки з водою;— використовувати екоторбинки та багаторазові контейнери замість поліетиленових пакетів;— використовувати багаторазовий посуд (або хоча б екологічний одноразовий, наприклад, біорозкладні горнятка);— економити папір (друкувати з двох сторін, використовувати чернетки, купувати продукцію з переробленої сировини, здавати макулатуру на переробку);— давати речам «друге життя».

Номер слайду 67

Світ прекрасний навколо тебе -Сонце ясне і синє небо,Птахи і звірі, гори і ріки -Нехай він буде таким навіки!Нехай людина добро приносить -Бо світ навколо любові просить.

Номер слайду 68

Номер слайду 69

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кушнір Ірина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Екологія, Виховна робота
Інкл
Додано
4 листопада 2020
Переглядів
618
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку