Презентація екологічного проекту "Водневий показник води та напоїв"

Про матеріал

Учні визначили рівень рН води та популярних безалкогольних напоїв за допомогою цифрової лабораторії у рамках національного проекту «Відкритий світ». Отримані результати проаналізували, поділились з однолітками, зробили висновки.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Екологічний проект. Водневий показник води та напоїв. Автор проекту. Кравченко Ірина, учениця ЗОШ І-ІІІ ступенів №27, м. Суми, Сумської областіКерівник проекту. Боровик Н. В., вчитель біології ЗОШ І-ІІІ ступенів №27, м. Суми, Сумської області

Номер слайду 2

Обґрунтування актуальності теми. Організм людини на три чверті складається з води, тому вона є найважливішою складовою. Мало хто собі уявляє, яка велика кількість хвороб, може виникати через, здавалося б, просту річ як рівень р. Н. Обізнаність підлітків з даного питання сприятиме зменшенню захворюваності та оздоровленню нації. Зв`язок проекту з науковими програмами, планами, темами У проекті використана цифрова лабораторія у рамках національного проекту «Відкритий світ»

Номер слайду 3

Об’єкт дослідження Вода та популярні газовані безалкогольні напої серед молоді. Предмет дослідження Визначення рівня р. Н води та напоїв. Новизна полягає у визначенні р. Н популярних безалкогольних напоїв за допомогою цифрової лабораторії.

Номер слайду 4

Мета екологічного проекту З’ясувати рівень обізнаності молоді з питання знань про газовані напоїПродемонструвати на прикладах рівень р. Н води та популярних напоїв. Показати перспективи в зміні стану здоров’я при частому вживанні газованих напоїв. Завдання проекту Проаналізувати рівень обізнаності учнів школи з питання вживання газованих напоїв Дослідити рівень р. Н води та популярних безалкогольних напоїв серед підлітків. Проаналізувати отримані дані з метою проведення просвітницьких заходів, спрямованих на поліпшення здоров’я учнів. Скласти рекомендації щодо вживання напоїв, які сприяють підвищенню стану здоров’я учнівської молоді

Номер слайду 5

Новизна та практична значимість отриманих результатів Дослідити та продемонструвати на прикладах рівень р. Н води та популярних напоїв за допомогою сучасної мультимедійної лабораторії, Показати перспективи в зміні стану здоров’я при частому вживанні газованих напоїв. Основні положення проекту Проведення опитування. Дослідження рівня р. Н води та газованих напоїв. Представлення результатів Проведення профілактичних заходів

Номер слайду 6

Особистий внесок Ознайомлення з джерелами інформації по даній теміРобота з цифровою лабораторією, обробка результатів. Проведення опитування серед школярів. Організація профілактичних заходів. Відомості про впровадження проекту. Даний проект впроваджується в рамках національного проекту Відомості про публікації Результати дослідження подали до друку у шкільну газету

Номер слайду 7

"Єдиний шлях, що веде до знань, - це діяльність"Бернард Шоу

Номер слайду 8

Співвідношення кислоти і лугу в якому-небудь розчині називається кислотно-лужною рівновагою (КЛР).  Кислотно-лужна рівновага характеризується спеціальним показником р. Н (power Hidrogen - "сила водню"), який показує число водневих атомів у цьому розчині. При р. Н рівні 7,0 говорять про нейтральне середовище. Чим нижче рівень р. Н - тим середовище більш кисле (від 6,9 до 0). Лужне середовище має високий рівень р. Н (від 7,1 до 14,0). 

Номер слайду 9

Тіло людини на 70% складається з води, тому вода - це одна з найбільш важливих його складових.  Тіло людини має певне кислотно-лужне співвідношення, що характеризується р. Н (водневим) показником.  При належному рівні кислотно-лужної рівноваги організм здатний правильно засвоювати і накопичувати мінерали та поживні речовини. У дослідній роботі я визначила рівень р. Н рідин, які людина використовує в їжу за допомогою цифрової лабораторії.

Номер слайду 10

Господарча – питна вода

Номер слайду 11

Негазована вода

Номер слайду 12

Сильногазована вода

Номер слайду 13

Свята вода

Номер слайду 14

Зелений чай

Номер слайду 15

Nesteaзелений чай

Номер слайду 16

Лимонад (Оболонь)

Номер слайду 17

Pepsi cola (Україна)

Номер слайду 18

Проаналізувавши отримані результати, можно зробити висновок, що всі газовані напої мають кисле чи слабокисле середовище. А як це впливає на травлення в організмі? Чи володіють учні школи даною інформацією? Тому провела опитування серед учнів 8,11 класів.

Номер слайду 19

Профілактичними заходами попередження порушення травлення є: Зменшення частоти та інтенсивності контакту з кислотою. Усунення контакту кислоти з зубами. (Ступінь ерозії тканин зуба знаходиться в прямій залежності від часу контакту зубів з кислотою, тому кислотовмісні напої, наприклад, соки і газовані напої, потрібно пити швидко, а не повільно потягувати, або пити через соломку. Вітаміни повинні прийматися у вигляді капсул всередину.)Необхідно інформувати школярів про здатність газованих напоїв викликати ерозії зубів, порушення р. Н середовища органів травного каналу. 

Номер слайду 20

При виборі напоїв віддавати перевагу натуральним негазованих мінеральним водам. Перспективним напрямком у профілактиці є створення напоїв з р. Н – 7, чи напоїв з меншим рівнем газування. Своєчасно проходити обстеження, більше приділяти уваги власному організму. Проведення просвітницьких заходів (відеолекторіїв), щодо ознайомлення зданим питанням.

Номер слайду 21

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Широка Діана
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
pptx
Додано
17 липня 2018
Переглядів
1283
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку