Презентація містить таблиці і схеми для роботи вчителя на уроках з української мови у 2-4 класах. За потреби можна вносити зміни та додавати анімацію до кожного слайду.
{D113 A9 D2-9 D6 B-4929-AA2 D-F23 B5 EE8 CBE7}Осо-ба. ОДНИНАМНОЖИНАЗаймен. Питання. Займен. Питання. Теперішн.час. Майбутнійчас. Теперішн.час. Майбутнійчас1 ЯЩо роблю?Що зроблю?Що будуробити?Ми. Щоробимо?Що зробимо?Що будеморобити?2 Ти. Щоробиш?Що зробиш?Що будеш робити?Ви. Що робите?Що зробите? Що будете робити?3 Він, вонавоно. Щоробить?Що зробити?Що буде робити. Вони. Що роблять?Що зроблять?Що будуть робити?
Дієслово має п’ять основних форм, наведених у таблиці{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Форми дієслова. На яке питання відповідаєПриклади. Як змінюється. Неозначена (початкова)Що робити?Що зробити?читатинаписатинезмінна форма2. СпособовіЩо роблю?Що робив?Що робитиму?Що робив би?Що зробив?бігаюмалювавписатимумовчав бизачекавза способами,часами, числами, особами або родами3. Дієприкметник (особлива)Який?читаючийподарованийза числами, родами(в однині) і відмінками4. Дієприслівник (особлива)Що роблячи?Що зробивши?стрибаючивідпочившинезмінна форма5. Форма на -но, -то. Що зроблено?закритосхованонезмінна форма
Використана література1. Українська мова. Орфографія. Довідник./Упор. Т. О. Квартник. – Х. : АССА,2013.- 8 с. (96 наліпок ) 2. Українська мова. Міні підручник. Частини мови./Упор. В. В. Васютенко. - Х. АССА, 2016, - 8 ст.3. Форощук О. О., Форощук Н. Є. Практичні завдання з української мови для початкових класів: Навч. Посіб. – К. : Видавництво А. С. К., 2003. -352 С.