Презентація Езоп. « Двоє приятелів і ведмідь».

Про матеріал
Презентація Езоп. « Двоє приятелів і ведмідь». Підручник Богданець - Білоскаленко. Літературне читання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Езоп. «Двоє приятелів і ведмідь» У лиху годину пізнаєш вірну людину.

Номер слайду 2

Організація класу. Уже дзвінок нам дав сигнал. Працювати час настав. Тож і ми часу не гаймо. Роботу швидше починаймо.

Номер слайду 3

Ок – ок – ок - у нас цікавий урок. Ень – ень – ень – ясний весняний день. Иті –иті – иті – учні працьовиті. Уть – уть – уть – вирушаємо в путь. Робота над чистомовкою

Номер слайду 4

Два веселих ведмежати. Швидко чалапали до хати. На обід вони спішили,Щоб батьки все не поїли. Опрацювання скоромовки

Номер слайду 5

Езоп — видатний байкар, засновник жанру байки, так званий «Батько байки». - Ми прочитаємо байки, які написали автори, що жили і творили у різні часи. А почнемо ознайомлення з байкою, яку написав перший байкар, ім’ я якого відоме світу – Езоп. Езоп жив у стародавній Греції (у 6 ст. до н.е.) – видатний байкар, засновник жанру байки, «батько байки». Він писав байки, де героями були тварини, наповнював свої оповіді повчаннями та мораллю. В образах тварин висміював недалеких і темних людей, їхні недоліки. Езоп був невеликим на зріст, некрасивим і горбатим. Мав гострий розум і умів створювати байки. Його перший господар продав балакучого раба філософу Ксанфу, якого він вразив дотепними відповідями. Розповідь учителя

Номер слайду 6

Байка – невеликий, прозовий або віршований твір повчального змісту. Мораль – повчальний висновок байки

Номер слайду 7

Двом приятелям випало одного разу йти вкупі з села до міста. Дорога пролягала через густий ліс.— А чи не спіткає нас яке лихо в путі? — питає один.— Ану ж нападе дикий звір?— Нема чого боятися. Коли що й трапиться — нас двоє, будь кому дамо відсіч. Невдовзі дісталися приятелі лісу й пішли попід високими деревами. Аж раптом звідки не візьметься ведмідь. Один з приятелів, ледве його забачивши, кинувся до високого дерева і вмить видерся під самісінький вершечок. Він знав — ведмідь високо не вилізе. Другий ішов трохи позаду й розглядався по боках. А коли помітив звіра, було вже пізно. Видиратися на дерево — марна справа, ведмідь наздожене. Треба придумати щось інше. І чоловік упав додолу та прикинувся неживим, бо знав — ведмідь ніколи не чіпає мертвого. Ведмідь підійшов і вгледів його. Тихенько нахилився над головою. Чоловік затамував подих. Обнюхав його ведмідь, бачить — не дихає, то й подумав, що мертвий. Ведмідь і подався своєю дорогою. Підвівся чоловік, нажаханий, блідий, не вірячи самому собі, що врятувався від ведмежих обіймів. А приятель усе те бачив з дерева і коли оговтався, зліз із дерева, підійшов та й каже:— Коли б ти знав, як злякався я за тебе! Дуже радий, що ти врятувався, братику мій! Ну, а тепер розкажи, що тобі шептав на вухо бурмило, коли нахилився до тебе? Цікаво послухати!— Сказав, щоб я ніколи не ходив нікуди з приятелями, які в скруті кидають мене самого і чимдуж тікають, рятуючи власну шкуру.— Отак і сказав? — засміявшися, здивувався приятель.— Ти ба, який розумний!— Отак. І він має слушність, бо друзі пізнаються в біді. Езоп. «Двоє приятелів і ведмідь»

Номер слайду 8

Хто є головними героями твору? Куди йшли приятелі? Через що пролягала дорога? Кого зустріли приятелі? Що зробив перший приятель, коли побачив звіра? Що зробив другий приятель, коли побачив звіра?Чи можна головних героїв байки вважати справжніми друзями?Запитання для уважного читача

Номер слайду 9

Вкупі Скрута Вгледів Невдовзі Оговтався Нажаханий Самісінький Візьметься Словникова робота

Номер слайду 10

Затамував подих – завмер. Дати відсіч – відбити напад. Марна справа – даремно. Пояснення значень висловів

Номер слайду 11

Робота за ілюстрацією. Якими словами можна підписати малюнок?

Номер слайду 12

Читання байки в особах

Номер слайду 13

Як сніг на голову -Робота над фразеологізмами. Брати ноги на плечі -Душа в п’яти пішла -Ні живий, ні мертвий -ведмідь з’явився раптово ;перший приятель утік;обидва приятелі дуже злякалися;дуже переляканий;

Номер слайду 14

Нових друзів май – Дружба – Друг боягуз - Складіть прислів’я з LEGOстарих не забувайнайбільший скарбгірше ворога

Номер слайду 15

Рефлексія. Вправа «Емоційна ромашка»

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Попович Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
До підручника
Літературне читання 4 клас (Богданець-Білоскаленко Н. І, Зоряна М. І .)
Додано
11 квітня 2023
Переглядів
663
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку