Про матеріал
Клас: 7–А(фізико–математичний профіль навчання).
Мета: поглибити знання про фізичні і хімічні явища; сформувати поняття про хімічні реакції, вивчити ознаки хімічних реакцій.
Цілі:
– навчальні (дидактичні): ознайомити учнів з явищами як загальнонауковими поняттями та фізичними й хімічними явищами зокрема; створити сприятливі умови для засвоєння учнями понять: явище, фізичне явище, хімічне явище, хімічна реакція, ознаки хімічних реакцій;
– розвивальні: сприяти розвитку:
– уміння виділяти головні ознаки й відмінності фізичних і хімічних явищ; спостерігати, самостійно робити висновки, логічно мислити; самостійно або за допомогою вчителя розв’язувати проблемні ситуації; аналізувати та узагальнювати, використовуючи метазнання про склад та властивості речовин шляхом упровадження інноваційних технологій; уміння використовувати комп’ютерні технології як інструмент для спілкування, досліджень, апробації інформації; продовжити роботу щодо розвитку самостійності, уміння працювати в групах; критичного мислення;
– виховні: сприяти формуванню інтересу до вивчення хімічних явищ та зацікавленості предметом; комунікативної та інформаційної компетенції; предметної соціалізації набутих знань.
Очікувані результати:
учень спостерігає хімічні й фізичні явища; розрізняє фізичні та хімічні явища, наводить приклади хімічних явищ у природі та побуті; описує явища, які супроводжують хімічні реакції; робить висновки на основі спостережень (за допомогою вчителя).
Учні повинні знати: відмінності фізичних і хімічних явищ, ознаки хімічних явищ.
Учні повинні вміти: розрізняти фізичні і хімічні явища, наводити приклади хімічних явищ у природі і побуті.
Тип уроку: формування нових знань.
Форма проведення уроку: урок–подорож з елементами аукціону.