Презентація "Фізика і спорт"

Про матеріал
Дана презентація допоможе учителям фізики у підготовці до уроків по захисту навчальних проектів
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема навчального проекту: “ Фізика і спорт ”

Номер слайду 2

Навчальний проект підготували учні 7 класу. Довиденко Олена, Григоренко Жанна, Павленко Марія, Титаренко Марія, Федорко Діана. Керівники навчального проекту: Мелешко В. В. – учитель фізики2. Тарасенко Л. А. – учитель фізичної культури Ми любимо спорт!

Номер слайду 3

У процесі розробки навчального проекту група пам’ятала, що наша навчальна діяльність над проектом підпорядковується закономірностям проектної діяльності і має відповідати класичним етапам проектування: етап розробки; етап реалізації проекту; етап підготовки презентації за підсумками виконання навчального проекту.

Номер слайду 4

На етапі розробки з’ясовано основну ідею проекту, обсяг та наявність обладнання; окреслено знання, уміння та навички,якими ми вже володіли і мали здобути нові;сформульовано навчальні цілі та методи організації нашої діяльності.

Номер слайду 5

На етапі реалізації навчального проекту обрані проблемні питання для розкриття теми, означено графік виконання проекту,види робіт, у яких ми могли брати участь.

Номер слайду 6

Проектні завдання наші керівники проекту передбачили такі, виконання яких вимагає навичок дослідницької роботи.

Номер слайду 7

Основна робота над проектом здійснювалася за планом: Повторення навчального матеріалу з тем фізики: “Механічний рух і час. Середня швидкість руху. Обертання твердого тіла. Період і частота обертання .”Вибір спортивних вправ для виконання у спортивній залі з чітким означенням завдань, виконання яких продемонструє застосування знань, умінь та навичок з тем фізики, означених у п.1.3. Підготовка презентації за результатами виконання завдань навчального проекту.4. Оцінка компетентностей членів групи за підсумками виконання навчального проекту.

Номер слайду 8

Механічний рух – це зміна положення тіла в просторі з часом відносно інших тіл.

Номер слайду 9

Рух зі змінною швидкістюназивають нерівномірним.

Номер слайду 10

Середньою швидкістю називають фізичну величину, якахарактеризує нерівномірний рух і чисельно дорівнює відношенню шляху, пройденого тілом, до інтервалу часу,за який цей шлях пройдено.

Номер слайду 11

Для закріплення теми з фізики щодо визначення середньої швидкості та з метою формування дослідницьких навичок виконано вправу – стрибки на одній нозі. На одній нозі подолано шлях 9 м за 5,9 с. Середня швидкість проходження шляху дорівнює 1,53 м/с. Стрибок належить до природного способу долання перешкод. Стрибки зміцнюють м’язи ніг і тулуба, розвивають такі якості як сила,швидкість, спритність, сміливість, навчають орієнтуватися в просторі,концентрувати зусилля.

Номер слайду 12

Вправа – біг із зупинками за сигналом. Шлях – 9 м , час пробігу шляху 2,3 с. Середня швидкість руху 3,91 м/с. Біг із зупинками за сигналом формує в людини уміння бігати із зупинками за сигналом, розвиває швидкість, витривалість,координацію.

Номер слайду 13

Також забезпечено повторення теми: “ Обертання твердого тіла. Період та частота обертання .”Формула для визначення періоду обертання. Формула для визначення частоти обертання

Номер слайду 14

Загально – розвивальна вправа з пляшками з водою і без води. Підняття і опускання двохлітрової пляшки з водою. Кількість піднімань – опускань – 10,час виконання вправи – 16,78 с. Період виконання вправи – 1,678 с, частота виконання вправи - 0,6 с-1 Піднімання і опускання порожньої пляшки. Кількість піднімань – опускань – 10,час виконання вправи – 10,7 с. Період виконання вправи – 1,07 с, частота виконання вправи - 0,93 с-1 Ця вправа формує гарну поставу, розвиває силу,витривалість.

Номер слайду 15

Вправа з обручем. Кількість обертів - 127, час обертання – 60 с. Період обертання – 0,47 с, частота обертання – 2,12 с-1 Ця вправа допомагає людині тренувати дихання,покращує тонус м’язів і судин.

Номер слайду 16

Вправа : стрибки зі скакалкою. Кількість стрибків зі скакалкою – 98, час виконання стрибків –60 с. Період виконання вправи – 0,61 с, частота виконання вправи – 1,63 с-1 Виконання цієї вправи розвиває і зміцнює різні групи м’язів, м'язову координацію,витривалість, спритність.

Номер слайду 17

Вправа : присідання. Кількість присідань – 10, час виконання присідань – 11,03 с. Період виконання вправи – 1,103 с, частота виконання вправи – 0,91 с-1. Дана вправа формує рівну поставу, зміцнюють нижні кінцівки, зв’язки і сухожилля.

Номер слайду 18

Вправа: повороти тулуба в сторони. Кількість повних поворотів 10, час виконання поворотів – 3,3 с. Період виконання поворотів – 0,33 с, частота виконання поворотів - 3 с-1. При виконанні поворотів тулуба в сторони в основному зміцнюють м'язи тулуба.

Номер слайду 19

Вправа: кругові махи руками. Кількість виконаних кругових махів руками – 10, час їх виконання – 11,4 с. Період виконання кругових махів руками – 1,14 с, частота виконання вправи – 0,88 с-1. Виконання даної вправи покращує фізичну форму, самопочуття та настрій.

Номер слайду 20

Вправа: махи ногами. Кількість виконаних махів ногами – 10, час виконання – 11,4 с. Період виконання махів ногами – 1,14 с, частота виконання махів ногами – 0,88 с-1. При виконанні махів ногами задіюються привідні і відвідні м’язи . При цьому розвивається рухливість, гнучкість, сила .

Номер слайду 21

ВИСНОВКИ 1. При виконанні цього навчального проекту ми набули таких умінь і навичок: - використовувати математичний апарат як мову фізичної науки; - спілкуватися, доречно використовувати фізичні терміни; - стисло та грамотно формулювати думки; - виконувати фізичні дослідження при виконанні спортивних вправ; - переконалися у важливій ролі спорту в житті людини. Даний навчальний проект може бути корисним учням 9 та 10 класів, які також вивчають питання з теми : “ Механічний рух ”.

pptx
Пов’язані теми
Фізика, Матеріали до уроків
Додано
13 жовтня 2020
Переглядів
1447
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку