Епіграф. Щоб удосконалити розум, потрібно більше розмірковувати, ніж заучувати. Рене Декарт
Номер слайду 3
Мета:домогтися засвоєння учнями змісту поняття «дискримінант квадратного рівняння », формули дискримінанта квадратного рівняння та формул коренів такого квадратного рівняння;сформувати первинні вміння знаходити дискримінант квадратного рівняння за новими формулами та за його значенням визначати кількість розв"язків квадратного рівняння, а також обчислювати корені квадратного рівняння;відпрацювати вміння розв"язувати квадратні рівняння за формулами, вивченими на попередньому уроці.
Номер слайду 4
Пр и г а д а й т е Назвати коефіцієнти квадратних рівнянь: . 2 х2 +3х-2=0; б) 4-у2 -3у=0; в) х2 -4=5х; г) -5х+2- 4 х2 =0. Скласти квадратне рівняння, якщо відомі коефіцієнти:а= -1 b=2 с=0 а= 7 b=3 с=-8
Номер слайду 5
Пр и г а д а й т е Яке рівняння називають квадратним?. Яке квадратне рівняння називають зведеним?Яке квадратне рівняння називають неповнм?
Номер слайду 6
Історична довідка. Квадратні рівняння в Давньому Вавілоні Квадратні рівняння вміли розв’язувати близько 2000 років до нашої ери вавілоняни. Правило розв'язку квадратних рівнянь, викладене у вавілонських текстах, співпадає з сучасними, але невідомо, яким чином дійшли вавілоняни до цього правила. Квадратні рівняння в Індії Перші згадування про квадратні рівняння в Індії зустрічаються вже в 499 році. .
Номер слайду 7
Знайдемо розв'язки повного квадратного рівняння ах2+bх+с=0 в загальному вигляді: Помножимо ліву і праву частини рівняння на 4а
Номер слайду 8
Алгоритм розв'язку повного квадратного рівняння ах2+bх+с=0 х=−𝑏2𝑎 Якщо D<0, рзв′язків немає Якщо D>0, то Якщо D=0, то
Номер слайду 9
Розв’яжіть:
Номер слайду 10
Пр ацюємо за підручником № 632, 634
Номер слайду 11
Рефлексіямені було незрозуміло…;у мене виникли такі запитання…;у мене виникли такі запитання…;мені вдалося…