2 лютого о 18:00Вебінар: Самооцінювання управлінських та освітніх процесів: нормативні орієнтири та особливості проведення

Презентація "Формувальне оцінювання"

Про матеріал
Дана робота містить рекомендації та практичні поради щодо форм та видів роботи для ефективності застосування формувального оцінювання учнів в НУШ на уроках інформатики
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Формувальне оцінювання як інструмент самоосвіти в компетентнісному навчанніЗ досвіду роботи Кірічок Н. В. учителя інформатики Зорянського ЗЗСОС. Зоря 2020рікз досвіду роботи Кірічок Н. В. с. Зоря 2020рік

Номер слайду 2

Головними викликом реформ в освіті, є впровадження ідеї НУШ. Як забезпечити реалізацію компетентнісного навчання, формування навичок ХХІ століття? Звичайно, через зміну підходів до процесів навчання та оцінювання. Формувальне оцінювання відповідає сучасним вимогам особистісто орієнтованого розвивального навчання: розкрити індивідуальність кожного учня, підтримати, вмотивувати, дати можливість особистого розвитку та задоволення потреб.з досвіду роботи Кірічок Н. В. с. Зоря 2020рік

Номер слайду 3

Формувальне оцінювання - виклик НУШ - зміна підходів до оцінювання результатів навчання дитини .з досвіду роботи Кірічок Н. В. с. Зоря 2020рік

Номер слайду 4

Завдання формувального оцінюванняз досвіду роботи Кірічок Н. В. с. Зоря 2020рік

Номер слайду 5

Зміст формувального оцінювання. Ф-формує умови індивідуального зростання О- особистісто орієнтоване. Р-розвивальне. М- мотивуюче. У- учить самостійностіВ- взаємодопомога та взаємонавчання навчання. А- активність та самореалізація. Л- лаконічно корегує, удосконалюєЬ- м'яке(не містить критики), гнучке комфортне. Н- нетрадиційне. Е- ефективне , емпатія до себе та оточуючихз досвіду роботи Кірічок Н. В. с. Зоря 2020рік

Номер слайду 6

Читання з розуміннямуміння висловлювати власну думку усно і письмовокритичне та системне мислення здатність логічно обґрунтовувати позиціютворчість, ініціативність, вміння керувати емоціямирішучість, уміннярозв’язувати проблеми Комунікативність, уміння співпрацювати з досвіду роботи Кірічок Н. В. с. Зоря 2020рік

Номер слайду 7

Формувальне оцінювання -Виклик НУШ- формування компетентної особистостіЧитання з розуміннямуміння висловлювати власну думку усно і письмовокритичне та системне мислення здатність логічно обґрунтовувати позиціютворчість, ініціативність, вміння керувати емоціямирішучість, уміннярозв’язувати проблеми Комунікативність, уміння співпрацювати з досвіду роботи Кірічок Н. В. с. Зоря 2020рік

Номер слайду 8

Порівняння традиційного та формувального оцінювання 1 Відмінність  формувального оцінювання – розкрити потенціал кожної дитини, а не перевірити її на відповідність певному стандарту.з досвіду роботи Кірічок Н. В. с. Зоря 2020рік

Номер слайду 9

Порівняння традиційного та формувального оцінювання 2 Відмінність Формувальне оцінювання не повинно містити частки НЕ, без негативних характеристик та критики. Формувальне оцінювання визначає сфери, які потребують покращення, і допомагає знайти методи для їх покращення. Експерт з оцінювання Пол Блек сказав: коли кухар готує суп і куштує його, – це формувальне оцінювання. Коли страву пробує клієнт – це підсумкове оцінювання.з досвіду роботи Кірічок Н. В. с. Зоря 2020рік

Номер слайду 10

3 Відмінність Формувальне оцінювання не може складатися з балу, цифри, букви чи лише одного слова. Батькам мають додавати обов’язково пояснення, розширену категорію чи словесну характеристику – написану самим вчителем чи складену із запропонованих варіантів. Порівняння традиційного та формувального оцінювання з досвіду роботи Кірічок Н. В. с. Зоря 2020рік

Номер слайду 11

4. Формувальне оцінювання оцінює не результат, а процес. не проводяться спеціальні тематичні та контрольні роботи. Порівняння традиційного та формувального оцінювання з досвіду роботи Кірічок Н. В. с. Зоря 2020рік

Номер слайду 12

5 Відмінність коли йдеться мова , що в 1-2 класі НУШ діяльність дітей не оцінюється, або оцінювання вербальне , мова йде про традиційне для України оцінювання як вироку – з цифрою чи одним словом,хмаркою, сонечком які зовсім нехарактеризують процесу або стану змін, що відбувалися з дитиною. Порівняння традиційного та формувального оцінювання з досвіду роботи Кірічок Н. В. с. Зоря 2020рік

Номер слайду 13

6 відмінність Нове формувальне оцінювання вимагатиме і нового сприйняття з боку батьків: ти погано вчишся, або вчитель не дооцінює. Необхідно змінити підхід до оцінювання як вчителів так і батьків. Спільно, докласти зусилля щоб розкрити найкращі якості маленької особистості. І це вимагає зміни світоглядних норм не тільки в школі , а в цілому суспільстві. Порівняння традиційного та формувального оцінювання з досвіду роботи Кірічок Н. В. с. Зоря 2020рік

Номер слайду 14

Особливості вивчення інформатики в НУШКомпетентнісний підхід — ключова ознака презентації змісту, процесу і результатів навчання в інтегрованому курсі «Я досліджую світ». Уміння опрацьовувати, аналізувати, порівнювати явища та об’єкти. Здебільшого це розвиток дослідницької активності учнів з елементами творчості, вияві причиново-наслідкових зв’язків; надання переваги знанням, які можна здобути самостійно, застосовувати набутий досвід у нових ситуаціях. Виховання норм етичного, естетичного морального ставлення людини до природиз досвіду роботи Кірічок Н. В. с. Зоря 2020рік

pptx
Додано
5 листопада 2020
Переглядів
317
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку