Презентація "Формувальне оцінювання". Педагогічна рада

Про матеріал
Ціннісні орієнтири НУШ, нові державні стандарти освіти вимагають нових підходів не лише до організації навчального процесу, але й до оцінювання навчальних досягнень учнів. Закон України “Про повну загальну середню освіту”, Державний стандарт початкової освіти, методичні рекомендації Міністерства освіти й науки України щодо оцінювання в початкових класах НУШ, методичні рекомендації Міністерства освіти й науки України щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового державного стандарту базової середньої освіти визначають формувальне оцінювання серед основних різновидів оцінювання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготувала заступник директора з навчальної роботи Тетяна БАЛАГУРА

Номер слайду 2

Номер слайду 3

ЕПІГРАФ ПЕДРАДИ:

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Оцінювання учнів НУШ відбувається на основі відповідної нормативно-правової бази Закон України «Про повну загальну середню освіту» (ст. 17 ). Державний стандарт початкової освіти (п. 28), затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 р. № 87 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 24 липня 2019 р. № 688). Наказ № 813 від 13.07.2021 р. «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти». Наказ № 289 від 01.04.2022 р. «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового державного стандарту базової середньої освти».

Номер слайду 6

Оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів,  які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Формувальне і підсумкове оцінювання підпорядковані різним цілям: - формувальне оцінювання (assessment) має на меті підвищити якість; - підсумкове оцінювання (evaluation) має на меті оцінити якість.

Номер слайду 11

Формувальне оцінювання (assessment) здійснюється під час навчального процесу, підсумкове (evaluation) – по його завершенні. Формувальне оцінювання Підсумкове оцінювання Перевіряє, як триває навчання Перевіряє, що було вивчено Діагностувальне: ідентифікує сфери, де необхідне покращення Оціночне: вимірює досягнення певного рівня Ідентифікує недоліки і покращує навчання Судить про якість Здійснюється під час навчального процесу Відбувається в кінці навчального процесу Допомагає учням вчитися один в одного Змушує учнів конкурувати між собою

Номер слайду 12

КОМПОНЕНТИ ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

РОЛЬ УЧИТЕЛЯ ПРИ ФОРМУВАЛЬНОМУ ОЦІНЮВАННІ Мотивувати Направляти Корегувати

Номер слайду 16

АЛГОРИТМ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПІД ЧАС ОРГАНІЗАЦІЇ ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ формулювання об'єктивних і зрозумілих для учнів навчальних цілей; визначення разом з учнями критеріїв оцінювання; формування суб'єктної позиції учнів у процесі оцінювання; створення умов для формування вміння учнів аналізувати власну навчальну діяльність (рефлексія); коригування спільно з учнями підходів до навчання з урахуванням результатів оцінювання.

Номер слайду 17

ПРАВИЛА ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ: забезпечують свободу та мотивацію в процесі навчання відмова від конкуренції серед учнів, від складання рейтингів, нагород; пріоритет словесного заохочення; відмова від різкої критики помилок, яка викликає негативні емоції; переключення ситуації конкуренції на ігрові види діяльності або проектну роботу; принцип ситуативності навчальної діяльності; надання можливості учням вдосконалити роботу та підвищити відмітку; використання самооцінювання та взаємооцінювання; парно-групові форми роботи.

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

РІШЕННЯ ПЕДРАДИ 1. Педагогам закладу: 1.1 Здійснювати постійно формувальне оцінювання як невід'ємний складник освітнього процесу, метою якого є відстеження особистісного розвитку учнів, процесу опанування ними навчального матеріалу як основи компетентності, забезпечення індивідуальної траєкторії розвитку особистості. 1.2 Організовувати само- та взаємооцінювання учнів на регулярній основі за визначеними критеріями до умінь, що є наскрізними, та складових компетентностей, залежно від навчального поступу учнів. 1.3 Під час проектування уроків використовувати різні технологічних вправ Постійно 1.4. Дотримуватися вимог до оцінювання результатів навчання з урахуванням компетентнісного підходу до навчання. 2.Заступнику директора з навчальної роботи Балагурі Т.О. вивчити та узагальнити досвід педагогів закладу з впровадження формувального оцінювання Протягом 2022-2023 н.р

Номер слайду 21

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гура Ірина Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
21 лютого 2023
Переглядів
2602
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку