Презентація "Формування предметних компетенцій на уроках української словесності"

Про матеріал
Презентація "Формування предметних компетенцій на уроках української словесності". Методична розробка.
Перегляд файлу

ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНИХ

image

КОМПЕТЕНТНОСТЕИ НА

УРОКАХ УКРАЈНСЬКОЈ' СЛОВЕСНОСТ/

КОМПЕТЕНТНIСТЬ -

image
ЦЕ БТЬШЕ, ЗНАННЯ, ВОНА включде

ЗНАННЯ, ФОРМУВАННЯ СТ]ЙКИХ ВМ]НЬ ЈХ ВИКОРИСТОВУВАТИ, А ТАКОЖ ФОРМУВАННЯ СТАВЛЕНЬ ДО ПЕВНИХ ПРОБЛЕМ.

imageКЛЮЧОВ] КОМПЕТЕНЦИ: imageИ

imageкомунЈкативна - готовнЈсть до спЈлкування з пншими людьми;

imageсоцпальна - переДбачае зДатнЈсть Дђяти в життевих ситуацпях вЈДповЈДно до соцпальних норм i правил;

загальнокультурна - стосуеться сфери розвитку культури особистостђ в ycix аспектах;

УМ]ННЯ ВЧИТИСЯ - виявляеться У ЗДАТНОСП УЧНЯ ОРГАН]ЗОВУВАТИ КОНТРОЛЮВА ТИ СВОЮ

НАВЧАЛЬНУimage

ПРЕДМЕТЫ КОМПЕТЕНТНОСП З УКРАТНСЬКОТ МОВИ

1. МОВЛЕННеВА

(КОМУНКАТИВНА)

8. СЕМАНТИЧНА

2. МОВНА

(ЛНГВСТИЧНА)

9. ФУНКЦЮНАЛЬНА

З. ЛЕКСИЧНА

10. СТИЛСТИЧНА

4. ГРАМАТИЧНА

11. РИТОРИЧНА

5. ФОНОЛОПЧНА

12. ИНТЕЛЕКТУАЛЬНА

6. ОРФОГРАФННА

13. КРЕАТИВНА

7. ОРФОЕПIЧНА

 

 

 

image


ЕМОЦЙНА ГОТОВН]СТЬ ДО УРОКУ

1.              Вправа ”Побажання”

Побажайте одне одному вдалого дня, ПЛЈДНОТ роботи на уроцђ. якщо в класЈ е пменинник, усп Дарують йому комплЈменти.

2.              imageВправа ”Слово в подарунок”

На ДошцЈ учнЈ по черзЈ пишуть слово, яке, на тхню Думку, може ПЈДНЯТИ настрЈй пншим, е милозвучним чи асоцђюеться з позитивними емоцђями. Учитель теж пише слово, зазДалегЈДь продумавши, на чому хотђв би акцентувати увагу учнђв. це може бути слово з апострофом, 3i знаком м'якшення, щоб пов'язати його з темою УРоку.

image:ОРГАНВАЦИ ГРУПИ

ЈНТЕЛЕКТУАЛЬНА ЗАРЯДКА

” СЛОВО - ЦЕ НАЙТОНШИЙ Р]ЗЕЦЬ, ЗДАТНИЙ

ДОТОРКНУТИСЯ ДО НАЙНЖН]ШОТ РИСОЧКИ ЛЮДСЬКОГО

imageimageХАРАКТЕРУ. ВМ]ТИ КОРИСТУВАТИСЯ НИМ - ВЕЛИКЕ МИСТЕЦТВО СЛОВОМ МОЖНА СТВОРИТИ КРАСУ ДУШ], А МОЖНА Й СПОТВОРИТИ пи

(В. СУХОМЛИНСЬКИЙ).

imageйТЕ ВИСЛОВЛЮВАННЯ. ЧОМУ СЛОВО ОР]ВНЮ ТЬ З Р]ЗЦЕМ?

Л]НГВ/СТИЧНА РОЗМИНКА

” ЯК БИ ДОБРЕ ТИ НЕ ГОВОРИВ, ЯКЩО ТИ ГОВОРИШ ЗАНАДТО БАГАТО, ТО В ЮНЩ КНЦВ СТАНЕШ ГОВОРИТИ ДУРНИЩ... ”

(А ДЮМА).

”ОРАТОРОМ е ЛИШЕ ТОЙ, ХТО В ЗМОЗ ГОВОРИТИ З КОЖНОГО ПИТАННЯ ГАРНО, ВИШУКАНО ПЕРЕКОНЛИВО, ВЩПОВЩНО ДО ВАЖЛИВОСП ПРЕДМЕТЕ, НА КОРИСТЬ ЧАСОВ] ДЛЯ ЗАДОВОЛЕННЯ ЧИТАЧВ” .

ЯКОТ ВИ ДУМКИ ЩОДО ПРОЧИТАНОГО?

ТВОРЧЕ МОДЕЛЮВАННЯ

1.               ПРИГАДАЙТЕ ЗАПИШ]ТЬ 10 ПР]ЗВИЩ

УКРАГНСЬКИХ ПИСЬМЕННИК]В. СКЛАД]ТЬ РЕЧЕННЯ

2.               ЗАПИШ]ТЬ НАЗВИ В]ДОМИХ В УКРАГЫ (ЧИ НАШОМУ MlCTl):

А) ДЕРЖАВНИХ УСТАНОВ;

Б) МУЗЕЈ'В, ТЕАТР/В, ВИДАВНИЦТВ; В) ЦЕРКОВ, ПАМ'ЯТНИКВ АРХ/ТЕКТУРИ.

РОБОТА В ГРУПАХ

image» за допомогою матерЈалу пЈДручника побудувати алгоритм.

imageЗавДання для 1 групи: imageподвоення вЈДбуваеться/не вЈДбуваеться.

imageЗавДання для 2 групи:

imageСпрощення позначають на письмЈ/не позначаюты

ПРЕЗЕНТАЦ]Я РОБОТИ ГРУПИ

апишјть слова у двј колонки: у першу - з ПОДВОеННЯМ букв, у Другу - без подвоення

imageМити.ю, огнен..ИЙ, скажен..ИЙ, ВИСОЧеНи.ИЙ, антењ.ий, тьмян.мй, ВРОДжеН..ИЙ, Ден..ИЙ, ОРЛИН..ИЙ, узбјч..я, ХмеЛЬНИЧ..ИНа, неждан..ий, адресован„ий, ОДНОЗМЈН„ИЙ, вЈкоњшЙ, роз'еДнан..иЙ, олов'ян..ий, нескЈнчен..ий, електрон..ий, Дерев'ян..и, умотивован.Јсть, без..ахисний, аграрно-сировин..ий, гјп.я, антропоген..ий, туманив ИЙ.

ПЈДкреслЈть у кожному словј першу букву - прочитайте вислЈв В. Сухомлинського.

Ключ Мова - Духовне багатство народу.image

ПРЕЗЕНТАЦ]Я РОБОТИ ll ГРУПИ

                               УСТАВТЕ Л]ТЕРИ                    ЗАПИШ]ТЬ СЛОВА У КОЛОНКИ

1) СЛОВА БЕЗ ЗМН; 2) СЛОВА, УЯКИХ БУЛИ ПРОПУЩЕЫ ЛТЕРИ.

ШВИДЮС..НИЙ, ЯЮС..НИЙ, УЛЕС..ЛИВИЙ, ОСВ/.. ЧИТИСЯ, ХВАС..ЛИВИЙ,

КОНТРАСЕНИЙ, ЩАСЛИВИЙ, БЛИС.НУТИ, АГЕНТСТВО, ВОЛЕЙБОЛ/С.Ц/,

image
imageЗАГЗ.НИЙ, ЈЖ„ЖУ, УЧАС„НИК, ЗАЗДР]С.НИЙ, УСЕНИЙ, ВИПУС„НИЙ, СТИС..НУТИ, ЩОТИЖ..НЯ, СТУДЕН..СЬКИЙ, СТУДЕН..СЬКИЙ , ОЧИС..НИЙ, СКАТЕР..КА , БУРЕЫС..НИК , ПЯТДЕСЯТ.

КЛЮЧ: У КОЖНОМУ СЛОВ] ПШКРЕСЛ]ТЬ ДРУГУ ПОЧА ТКУ Л]ТЕРУ.

З ЦИХ БУКВ СКЛАД]ТЬ imageВИСЛОВУ В.СУХОМЛИНСЬКОГО

”ДОРОЖИТЬ ЛЮДИНА ТИМ, У ЩО ВОНА... “ (...ВКЛАЛА ЧАСТОЧКУ СВОГО життя).

imageВИД]ЛЕН] СЛОВА ОДНИМ СЛОВОМ . ЧИ У BClX imageСЛОВАХ В]ДБУЛОСЯ СПРОЩЕННЯ?

ГРАФ]К, ЩО СКЛАДЕНИЙ НА ТИЖДЕНЬ.

ПЕРЕМОГА, ЩО ПРИНЕСЛА РАД]СТЬ.image

РОБОТА, ЩО дде КОРИСТЬ.

НАРАДА, ЩО ПОВ'ЯЗАНА З ВИГЗДОМ.:image

ЗУСТР]Ч, ЩО ПРИНЕСЛА ЩАСТЯ.image

ОБЛИЧЧЯ, ЩО СВ]ТИЛОСЬ РАД]СТЮ.

ЗМАГАННЯ, ЯК] В]ДБУЛИСЯ В ОБЛАСТ]. ВИПАДОК, ЩО ТРАПЛЯеТЬСЯ Р]ДКО.

Назустрјч НМТ

                          Григорий Квтка - Основ'янеко                                                   Григорий Квтка

Панас Мирний Панас Рудченко 1ван Карпенко - Карий IBaH Тоолевич

Леся УкраТнка Лариса Косач Микола Хвильовий Микола Опльов Остап Вишня Павло Губенко 1ван Багряний 1ван Лозов'япн Григорий Косинка Григорий Стрипець

                                 Олександр Олесь                              Олександр Кандиба

imageГоловне завдання вивчення украТнськоТ мови пщготовка мовно грамотноТ людини з високим р•внем комункативних компетентностей, що imageфунтуеться на систем' знань про мову та П imageграматичну будову; самост•йноћ' мовноТ imageособистость яка мае значний словниковий запас, засвоћ'ла головн' норми л•тературноТ мови, здатна вильно виражати свот думки та почуття в усн•й та писемний формь у будь - якому стил• й жанр•, що якнайкраще вщповщають ситуацй' спилкування,

pdf
Додано
10 березня
Переглядів
34
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку