Презентація "Формування предметних компетентностей здобувачів освіти різноманітними засобами домашніх завдань під час дистанційної освіти"

Про матеріал
Презентація "Формування історико-предметних компетентностей на уроках історії засобами інтерактивних домашніх завдань під час дистанційного навчання". Пропонуються різноманітні цікаві завдання, тести та вправи з предметів суспільствознавчої галузі. Використано фрагмент мультиплікаційного фільму "Слідство ведуть колобки".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Педагогічний лендарт Донеччини Формування історико-предметних компетентностей: аспект варіації дистанційних завдань

Номер слайду 2

Використання тестів сайту “На урок”

Номер слайду 3

Learning. Apps - сервіс, який дозволяє створювати форми для самоперевірки

Номер слайду 4

Організація роботи учнів з фейками як джерелом історичної інформації. Фейк – це спеціально створена новина, подія, документ, які містять неправдиву або перекручену інформацію, що дискредитує певну людину чи групу осіб в очах відповідної аудиторії. Фейк – інструмент інформаційної війни, інформаційна зброя масового ураження свідомості народу. Інформаційна війна – складова пропаганди, невід’ємна частина «гібридної» війни, сукупність заходів пропагандистського тиску на свідомість людей з метою послаблення моральної і матеріальної сили супротивника або конкурента та посилення власних сил.

Номер слайду 5

«Слідство ведуть Колобки»

Номер слайду 6

Порівняйте відео, які надані вашій увазі. Поясніть та критично оцініть наведені факти, спираючись на власну систему світогляду із позиції загальнолюдських та національних цінностей. Свої висновки аргументуйте.https://www.youtube.com/watch?v=j. Udo. Qm_1 LL0 (Випуск ТСН:14.00 за 20.02.2014 рік)https://www.youtube.com/watch?v=f2j. Vi. Wtv. Zl. E (Украина - Россия: Киев 25 – 26 февраля. Евромайдан. Последние новости Украины и России) На підставі аналізу, синтезу та узагальнення наданої інформації самостійно визначте сутність, наслідки та значення Євромайдану в оцінці російського та українського джерел інформації.

Номер слайду 7

На підставі проаналізованого, визначте різновид історичного джерела, спираючись на зміст порівняльної таблиці:{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Риси інформування. Риси пропагандиповідомленнязакликопис подійвпливпросвітаагітаціязнаннярекламаспілкуваннянавіюванняоб’єктивністьоцінка1.Інформування – пояснення, надання фактів, але відсутність готових рішень;2. Пропаганда – інформує, роз’яснює, переконує, але компрометує, маніпулює.

Номер слайду 8

До теми «Критичне мислення або чому необхідно бути медіаграмотним» Щоб зрозуміти, як журналісти створюють медіатексти, учні отримують різні завдання від редактора, а текст однаковий. «Слово – велика сила».«Чоловік йшов алеєю парку. Промені сонця просвічували крізь дерева. Над головою пролетів птах. Жінка, яка йшла назустріч, посміхнулась. Порівнявшись з жінкою, чоловік сказав: « …………» 1 група – додає слова так, щоб вийшов детектив; 2 група – створює з тексту наукову статтю, 3 група – створюють гумористичне оповідання. Памятайте: головні питання журналіста: що(хто), де, коли, як, чому?

Номер слайду 9

«Чоловік йшов темною алеєю реліктового парку. Промені червоного сонця просвічували крізь покривлені дерева. Над головою несподівано пролетів жахливий птах. Жінка, яка йшла назустріч, посміхнулась злою кривою посмішкою. Порівнявшись з жінкою, чоловік сказав: « Ти не зможеш вийти з цього парку……»  Приклад детективу

Номер слайду 10

ПРОПОНУЄм. О:1. Обмежте кількість додатків і платформ. Співпрацюйте з колегами, щоб, наприклад, створити разом сайт для навчання, якщо у вас збігаються програми, підручники і т.п.2. Створюйте спільноти і покращуйте зв’язок, допомагайте одне одному. Колега, наприклад, записав відео, а ви розробіть інтерактивну вправу, і у вас буде чудовий урок.3. Використовуйте синхронне і асинхронне дистанційне навчання.4. При використанні готових онлайн-тестів обов`язково перевіряти правильність відповідей.

pptx
Додано
17 січня 2021
Переглядів
490
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку