Організація роботи учнів з фейками як джерелом історичної інформації. Фейк – це спеціально створена новина, подія, документ, які містять неправдиву або перекручену інформацію, що дискредитує певну людину чи групу осіб в очах відповідної аудиторії. Фейк – інструмент інформаційної війни, інформаційна зброя масового ураження свідомості народу. Інформаційна війна – складова пропаганди, невід’ємна частина «гібридної» війни, сукупність заходів пропагандистського тиску на свідомість людей з метою послаблення моральної і матеріальної сили супротивника або конкурента та посилення власних сил.
Порівняйте відео, які надані вашій увазі. Поясніть та критично оцініть наведені факти, спираючись на власну систему світогляду із позиції загальнолюдських та національних цінностей. Свої висновки аргументуйте.https://www.youtube.com/watch?v=j. Udo. Qm_1 LL0 (Випуск ТСН:14.00 за 20.02.2014 рік)https://www.youtube.com/watch?v=f2j. Vi. Wtv. Zl. E (Украина - Россия: Киев 25 – 26 февраля. Евромайдан. Последние новости Украины и России) На підставі аналізу, синтезу та узагальнення наданої інформації самостійно визначте сутність, наслідки та значення Євромайдану в оцінці російського та українського джерел інформації.
На підставі проаналізованого, визначте різновид історичного джерела, спираючись на зміст порівняльної таблиці:{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Риси інформування. Риси пропагандиповідомленнязакликопис подійвпливпросвітаагітаціязнаннярекламаспілкуваннянавіюванняоб’єктивністьоцінка1.Інформування – пояснення, надання фактів, але відсутність готових рішень;2. Пропаганда – інформує, роз’яснює, переконує, але компрометує, маніпулює.
До теми «Критичне мислення або чому необхідно бути медіаграмотним» Щоб зрозуміти, як журналісти створюють медіатексти, учні отримують різні завдання від редактора, а текст однаковий. «Слово – велика сила».«Чоловік йшов алеєю парку. Промені сонця просвічували крізь дерева. Над головою пролетів птах. Жінка, яка йшла назустріч, посміхнулась. Порівнявшись з жінкою, чоловік сказав: « …………» 1 група – додає слова так, щоб вийшов детектив; 2 група – створює з тексту наукову статтю, 3 група – створюють гумористичне оповідання. Памятайте: головні питання журналіста: що(хто), де, коли, як, чому?
«Чоловік йшов темною алеєю реліктового парку. Промені червоного сонця просвічували крізь покривлені дерева. Над головою несподівано пролетів жахливий птах. Жінка, яка йшла назустріч, посміхнулась злою кривою посмішкою. Порівнявшись з жінкою, чоловік сказав: « Ти не зможеш вийти з цього парку……» Приклад детективу
ПРОПОНУЄм. О:1. Обмежте кількість додатків і платформ. Співпрацюйте з колегами, щоб, наприклад, створити разом сайт для навчання, якщо у вас збігаються програми, підручники і т.п.2. Створюйте спільноти і покращуйте зв’язок, допомагайте одне одному. Колега, наприклад, записав відео, а ви розробіть інтерактивну вправу, і у вас буде чудовий урок.3. Використовуйте синхронне і асинхронне дистанційне навчання.4. При використанні готових онлайн-тестів обов`язково перевіряти правильність відповідей.