Вступ до історії. 5 клас
Відкритий урок Грицюти Вікторії Юріївни, учителя історії
Практичне заняття
Тема: « Пам′ятки і пам′ятники історії рідного краю»
Мета: на основі раніше отриманих знань і опорних умінь у новій навчальній ситуації учні самостійно вирішують проблемно-пізнавальні завдання, публічно представляють результати індивідуальної та колективної творчої діяльності, освоюють складніші способи вивчення історичного минулого. Через вивчення історії селища, залучити учнів до глибшого вивчення історії України. Формувати та розвивати в учнів дослідницькі уміння, навички пошуково-дослідницької роботи (виявлення проблем, збір інформації), естетичні смаки, спостережливість, уміння висувати гіпотези, узагальнювати, розвивати аналітичне мислення; сприяти підвищенню особистої впевненості у кожного учасника проекту. Виховувати почуття любові до історії свого селища і всієї України.
Очікувані результати: Після цього уроку учні зможуть: самостійно вирішувати проблемно-пізнавальні завдання; публічно представляти результати індивідуальної та колективної творчої діяльності; покращити навички пошуково-дослідницької роботи.
Обладнання: підручник, роздатковий матеріал, мультимедійна презентація
Очікувані результати:
Хід заняття
І. Організаційний момент
Доброго дня. Всі зручненько сідаємо, цікавий урок починаємо.
Перевірка домашнього завдання:
ІІ. Актуалізація опорних знань.
Вправа « Таємнича торбинка » учні по черзі дістають із мішечка записки із запитаннями ї відповідають:
Робота на повторення із візуальними джерелами.
На дошці аркуші паперу на звороті яких ілюстрації історичних пам’яток України. Діти за бажанням виходять до дошки відкривають малюнки і називають зображену пам’ятку.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Учитель наголошує на ролі історичного краєзнавства у вивченні історико-культурної спадщини рідного краю та формування патріотичних почуттів. Бо кожен, хто вважає себе патріотом України повинен знати на відмінно історію рідного краю та історію України.
ІV. Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу.
Демонстрація презентації «Маловідомі памя’тники Харкова»
Ваша задача записати який па’мятник вас найбільше здивував.
V. Узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок.
Робота за методом «Синквейн»
Робота в парі
Діти отримують ілюстрації з історичними пам’ятками своєї місцевості. Створюють і демонструють свій «синквейн»
VІ. Підбиття підсумків заняття.
Вправа «Мікрофон»
Запитання: Чому під час подорожей люди прагнуть відвідати історичні місця?», «Чому пам׳ятки треба охороняти і берегти?»
VІІ. Домашнє завдання. Підготуватися до тематичного опитування по темі: «Історія України в пам’ятках»: повторити поняття і терміни, пам’ятки та пам’ятники основних періодів історії України.
Карта самооцінки учня |
||
Прізвище ім’я |
Завдання |
Кількість балів |
|
Домашнє завдання (3 бали) |
|
|
Таємнича торбинка (1 бали) |
|
|
Робота з візуальними джерелами (3 бали) |
|
|
«Синквейн» (3 бали) |
|
|
Відповідь на проблемне питання (2 бали) |
|