ФОРМУВАННЯ
ЖИТТЄВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ
УЧНІВ НУШ НА УРОКАХ
ПРИРОДНИЧОГО ЦИКЛУ В
УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ
підготувала
учитель біології, природознавства та основ здоров'я ОЗЗСО "Лідер"
Куликова Анастасія Романівна
"Кожен, хто перестає вчитися, старіє, – не важливо, в 20 або 80 років, – а будь-який інший, хто
продовжує вчитися, залишається молодим. Найважливіше в житті ГЕНРІ ФОРД – це зберегти мозок молодим".
Платформа
створювати графіки,графічного дизайну,користувачамяка дозволяє асортимент зображень, шрифтів,шаблонів та ілюстрацій.Сервіс пропонує широкий
презентації, афіші
та інший візуальний
контент (є мобільна та веб-версія).
Спосб №1. На головнй сторнц Canva є
роздл «Створити клас».
Необхдно увйти в нього та натиснути на кнопку «Отримати посилання для запрошення».
Потм його можна скопювати та ЗАПРОШЕННЯ розслати учням.
УЧНІВ У
Спосб №2. Потр бно натиснути на кнопку
«Імпортувати дан Google Classroom»: вс дан CANVA
мпортуються у Canva
Потм необхдно натиснути кнопку «Запросити
учнв» – вони отримають доступ до всх ваших розробок на платформ .
ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ ІЗ СЕРВІСОМ
1. Доєднавшись до Canva, учні отримають можливість виконувати творчі завдання.
2. Готові презентації, які ви створили у Canva,можна завантажити на ПК чи мобільний телефон, перетворити на відео (слайди гортаються
автоматично) та імпортувати у Google Classroom.
3. На сторінці з презентацією можна створювативідеотрансляції чи скрінкасти (озвучення
НА ЩО ВАРТО презентації).
ЗВЕРНУТИ УВАГУ 4.Ефективний інструмент для роботи класу у ВЧИТЕЛЮ: Canva – виконання завдань на інтерактивних дошках.