Презентація Фрагментація і уникнення ілюзії знання або як стати «бібліотекою формул».

Про матеріал

Фрагментація і уникнення ілюзії знання або як стати «бібліотекою формул».

Здібності учнів – це полум'я, а творчість викладача – вогонь, тож разом це – велика сила. Якщо струни душі викладача і учня звучать в унісон – це поштовх до реалізації великих планів.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Фрагментація і уникнення ілюзії знання або як стати «бібліотекою формул». Обговорення бінарного уроку та методичної розробки. Доповідач Уляна Смолінська. Викладач фізики ЛВПУ ІКТ

Номер слайду 2

Соломон Шерешевський ледар, який може запам'ятати усе. Але чи було у нього розуміння того, що він пам'ятав? Що таке фрагмент пам'яті? Соломонова проблема фрагментації

Номер слайду 3

Зосередження уваги та з'єднання частин мозку є важливою частиною сфокусованого режиму навчання.

Номер слайду 4

Зосередження уваги та з'єднання частин мозку є важливою частиною сфокусованого режиму навчання.

Номер слайду 5

Фрагментування інформації допомагає нашому мозкові ефективніше працювати. Як же формувати фрагменти пам'яті тим, хто вивчає математику та природничі науки?

Номер слайду 6

Основні етапи формування фрагментів пам'ятіВивчаючи новий матеріал з фізики чи математики, майже завжди отримуємо типові зразки задач із готовими розв'язками. Так само ми використовуємо GPS–навігацію для орієнтації на незнайомій дорозі серед ночі.

Номер слайду 7

Запам’ятовування без розумінняІнформація фрагментована й усвідомлена. Необроблена інформація

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Основні етапи формування фрагментів пам'ятіФокусування на інформації, яку хочете об'єднати у фрагменти.

Номер слайду 10

Основні етапи формування фрагментів пам'ятіФокусування на інформації, яку хочете об'єднати у фрагменти. Розуміння основної думки фрагмента.

Номер слайду 11

Основні етапи формування фрагментів пам'ятіФокусування на інформації, яку хочете об'єднати у фрагменти. Розуміння основної думки фрагмента. Створення контексту, щоб бачити не тільки як, але й коли використовувати цей фрагмент

Номер слайду 12

Навчаннязгори донизу(узагальнення)Навчаннязнизу вгору(фрагментація)

Номер слайду 13

Найкращий спосіб вивчити що-небудь – це навчитися самому. Д. Пойа

Номер слайду 14

Розум полягає не тільки в знанні, але й в умінні застосовувати знання на ділі. Аристотель

Номер слайду 15

Ілюзія знання та важливість пригадування

Номер слайду 16

Ілюзія знання та важливість пригадування. Дуже радимо всім розв’язувати задачі. Ні для кого не секрет, що математику і фізику вчать розв’язуючи задачі, а не спостерігаючи, як їх розв’язують інші. М. Рід, Б. Саймон  анг. фіз.

Номер слайду 17

Чергування різних завдань і вправ понад міру. Чергування означає виконання різних завдань, що вимагають різних стратегій, замість топтання на місці. Уникнення імітації результату: практикуйте «перемикання передач» у мозку.

Номер слайду 18

Що більша ваша внутрішня бібліотека фрагментів пам'яті, то вища здатність розв'язувати реальні завдання.

Номер слайду 19

Головні складники утворення фрагментів пам'яті1. сфокусованість2. розуміння основної думки3. практика, яка допоможе побачити узагальнений контекст

Номер слайду 20

Урок - це дзеркало загальної і педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його світогляду та ерудиції. В. Сухомлинський

Номер слайду 21

Бінарний урок з фізики та математики викладач математики Іванна Грицишин викладач фізики Уляна Смолінська. Операції над векторами. Відносність руху.

Номер слайду 22

Здібності учнів – це полум'я, а творчість викладача – вогонь, тож разом це – велика сила. Якщо струни душі викладача і учня звучать в унісон – це поштовх до реалізації великих планів.

Номер слайду 23

Методика використання ігрових елементів при вивченні теми «Вектори в просторі» з метою підвищення мотивації навчання учнів. Методична розробка Іванни Грицишин

Номер слайду 24

Мирного всім нам неба та творчих успіхів!Дякую за увагу!«Не зупиняйся, Вчителю, не треба!Іди вперед, бо в цьому суть життя. Ти робиш чистим і безхмарним небо, Ти твориш віру в краще майбуття». Д. Павличко

pptx
Пов’язані теми
Фізика, 10 клас, Методичні рекомендації
Інкл
До підручника
Фізика (рівень стандарту) 10 клас (Сиротюк В.Д., Баштовий В.І.)
До уроку
Розділ 1. КІНЕМАТИКА
Додано
19 лютого
Переглядів
237
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку