ОНЛАЙН-ТЕСТУВАННЯ ЯК МЕТОД КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ ЗДОБУВАЧІВ ЗНАНЬ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Керівник МК вчителів природничо-математичного циклу
ПРЕЗЕНТАЦІЯ ФУНКЦІОНАЛУ ТЕСТУВАННЯ НА НАРАДІ У ШКОЛІ (ФІКСАЦІЯ НА САЙТІ ШКОЛИ) ОНЛАЙН-ТЕСТУВАННЯ ЯК МЕТОД КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ ЗДОБУВАЧІВ ЗНАНЬ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯКерівник МК вчителів природничо-математичного циклу. Щеглакова Д. В. ОДЕСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №66 ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Номер слайду 2
Що означає…?Тестування - як метод педагогічного контролю. Тестування розглядається сьогодні, в основному, як спосіб ефективної перевірки результатів навчання чи ступеня готовності до тієї чи іншої діяльностіВ умовах дистанційного навчання – це технологія ефективного розвитку уявлень, мислення - навчання, виховання, ділової комунікації, самоосвіти всіх учасників навчально-виховного процесу
Номер слайду 3
ОЦІНКАОсобливості та переваги тестів- висока технологічність перевірки результатів тестування;- незалежність результатів тестування від суб”єктивної думки тих, хто перевіряєздатність:формувати цілі та методи навчання, фокусуючи увагу на головному й на вмінні застосовувати здобуті знання;- забезпечувати оперативний зворотній зв”язок у навчанні, що дозволяє вчасно коригувати навчальний процес.
Номер слайду 4
Як це працює?Приклад із життя. СИТУАТИВНІ ТЕСТИДля їх розробки були обрані тести закритого типу, що містять кілька правильних відповідей. В основу тестів були покладені такі принципи:- ситуаційність – умова тестової задачі є коротким описом визначеної ситуації, однієї з ключових для даної теми;- комплексність – варіантами відповідей є твердження, які вимагають від студента розгляду даної ситуації з різних боків;- поетапний аналіз – відповіді часто підібрані в такій послідовності, що вони дають приклад раціонального аналізу даної ситуації. Ці принципи дозволяють використовувати згадані тести не тільки як контролюючі, але й як навчальні. розвиваючі
Номер слайду 5
Де і як використати з користю для себе. Суспільства та природи?Тести виконують: оцінюючу, стимулюючу, розвиваючу, навчальну, діагностичну, виховну та інші роліПроцес контролю - це одна з нвйбільш трудомістких і відповідальних операцій у навчанні, пов"язана з гострими психологічними ситуаціями, як для учнів, так і для вчителя, батьків. З іншого боку його правильна постановка сприяє поліпшенню якості підготовки фахівців Сьогодні при оцінюванні знань учнів згадані проблеми певною мірою врівноважуються використанням такої форми контролю, як тестування.
Номер слайду 6
Які труднощі контролю долають тестирозбіжності вимог різних викладачів, відмінності в їхньому рівні суворості при оцінюванні тієї самої відповіді;відсутність чітко сформульованих стандартів оцінювання знань і конкретно окреслених обсягів умінь, достатніх для позитивної оцінки;використання шпаргалок, списування, „взаємодопомога” на контрольних уроках заважають викладачеві об”єктивно оцінити знання учнів, а також свою власну педагогічну роботу;відсутність єдиних об”єктивних критеріїв оцінювання та ефективних механізмів порівняння результатів навчання по даній дисципліні у різних учнів
Номер слайду 7
Тести – крок до ефективного навчання. Тести – це досить короткі стандартизовані чи не стандартизовані проби, іспити, що дозволяють викладачам за порівняно короткі проміжки часу оцінити результативність пізнавальної діяльності учнів, тобто ступінь і якість досягнення кожним здобувачем знань цілей навчання. Тести досягнень призначені для того, щоб оцінити успішність оволодіння конкретними знаннями або окремими розділами навчальних дисциплін з метою визначення ефективності програм, підручників і методів навчання, особливостей роботи окремих викладачів, педагогічних колективів і т. д. Існують також тести спрямовані на оцінку впливу навчання на формування логічного мислення, здатності міркувати, будувати висновки на основі аналізу визначеного кола даних, тощо. Отже, тестування – багатофункціональний метод, який дозволяє швидше зрозуміти, як краще далі працювати з учнем і учнями , а також допомагає вчителю і батькам скоригувати курс навчання
Номер слайду 8
Дякую за увагу!http://sarny-gymnasium.ucoz.ua/news/phttps://internetdevels.ua/blog/user-acceptance-testinghttp://rusnauka.com/11_EISN_2008/Philologihttps://teacher.at.ua/publ/2-15?page7https://ppt-online.org/127278http://rusnauka.com/11_EISN_2008/Philologia/30455.doc.htm