ПРЕЗЕНТАЦІЯ ФУНКЦІОНАЛУ ТЕСТУВАННЯ НА НАРАДІ У ШКОЛІ (ФІКСАЦІЯ НА САЙТІ ШКОЛИ)

Про матеріал
ОНЛАЙН-ТЕСТУВАННЯ ЯК МЕТОД КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ ЗДОБУВАЧІВ ЗНАНЬ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ Керівник МК вчителів природничо-математичного циклу
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ФУНКЦІОНАЛУ ТЕСТУВАННЯ НА НАРАДІ У ШКОЛІ (ФІКСАЦІЯ НА САЙТІ ШКОЛИ) ОНЛАЙН-ТЕСТУВАННЯ ЯК МЕТОД КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ ЗДОБУВАЧІВ ЗНАНЬ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯКерівник МК вчителів природничо-математичного циклу. Щеглакова Д. В. ОДЕСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №66 ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Номер слайду 2

Що означає…?Тестування - як метод педагогічного контролю. Тестування розглядається сьогодні, в основному, як спосіб ефективної перевірки результатів навчання чи ступеня готовності до тієї чи іншої діяльностіВ умовах дистанційного навчання – це технологія ефективного розвитку уявлень, мислення - навчання, виховання, ділової комунікації, самоосвіти всіх учасників навчально-виховного процесу

Номер слайду 3

ОЦІНКАОсобливості та переваги тестів-         висока технологічність перевірки результатів тестування;-         незалежність результатів тестування від суб”єктивної думки тих, хто перевіряєздатність:формувати цілі та методи навчання, фокусуючи увагу на головному й на вмінні застосовувати здобуті знання;-  забезпечувати оперативний зворотній зв”язок у навчанні, що дозволяє вчасно коригувати навчальний процес.

Номер слайду 4

Як це працює?Приклад із життя. СИТУАТИВНІ ТЕСТИДля їх розробки були обрані тести закритого типу, що містять кілька правильних відповідей. В основу тестів були покладені такі принципи:- ситуаційність – умова тестової задачі є коротким описом визначеної ситуації, однієї з ключових для даної теми;- комплексність – варіантами відповідей є твердження, які вимагають від студента розгляду даної ситуації з різних боків;- поетапний аналіз –  відповіді часто підібрані в такій послідовності, що вони дають приклад раціонального аналізу даної ситуації. Ці принципи дозволяють використовувати згадані тести не тільки як контролюючі, але й як навчальні. розвиваючі

Номер слайду 5

Де і як використати з користю для себе. Суспільства та природи?Тести виконують: оцінюючу, стимулюючу, розвиваючу, навчальну, діагностичну, виховну та інші роліПроцес контролю - це одна з нвйбільш трудомістких і відповідальних операцій у навчанні, пов"язана з гострими психологічними ситуаціями, як для учнів, так і для вчителя, батьків. З іншого боку його правильна постановка сприяє поліпшенню якості підготовки фахівців Сьогодні при оцінюванні знань учнів згадані проблеми певною мірою врівноважуються використанням такої форми контролю, як тестування.

Номер слайду 6

Які труднощі контролю долають тестирозбіжності вимог різних викладачів, відмінності в їхньому рівні суворості при оцінюванні тієї самої відповіді;відсутність чітко сформульованих стандартів оцінювання знань і конкретно окреслених обсягів умінь, достатніх для позитивної оцінки;використання шпаргалок, списування, „взаємодопомога” на контрольних уроках заважають викладачеві об”єктивно оцінити знання учнів, а також свою власну педагогічну роботу;відсутність єдиних об”єктивних критеріїв оцінювання та ефективних механізмів порівняння результатів навчання по даній дисципліні у різних учнів

Номер слайду 7

Тести – крок до ефективного навчання. Тести – це досить короткі стандартизовані чи не стандартизовані проби, іспити, що дозволяють викладачам  за порівняно короткі проміжки часу оцінити  результативність пізнавальної діяльності учнів, тобто ступінь і якість досягнення кожним здобувачем знань цілей навчання. Тести досягнень призначені для того, щоб оцінити успішність оволодіння конкретними знаннями або окремими розділами навчальних дисциплін з метою визначення ефективності програм, підручників і методів навчання, особливостей роботи окремих викладачів, педагогічних колективів і т. д. Існують також тести спрямовані на оцінку впливу навчання на формування логічного мислення, здатності міркувати, будувати висновки на основі аналізу визначеного кола даних, тощо. Отже, тестування – багатофункціональний метод, який дозволяє швидше зрозуміти, як краще далі працювати з учнем і учнями , а також допомагає вчителю і батькам скоригувати курс навчання

Номер слайду 8

Дякую за увагу!http://sarny-gymnasium.ucoz.ua/news/phttps://internetdevels.ua/blog/user-acceptance-testinghttp://rusnauka.com/11_EISN_2008/Philologihttps://teacher.at.ua/publ/2-15?page7https://ppt-online.org/127278http://rusnauka.com/11_EISN_2008/Philologia/30455.doc.htm

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Недоступ Світлана Миколаївна
    Молодець! Цікаво!!! Трішки б змінила структуру...
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
29 квітня 2020
Переглядів
658
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку