Засідання учнівського самоврядування "Лідер і мистецтво спілкування"

Про матеріал
Спілкування – це складний багатоплановий процес становлення і розвитку контактів між людьми, що виникає на основі потреб і спільної діяльності та передбачає обмін інформацією, сприймання та розуміння іншого.
Перегляд файлу

1

Лідерство і мистецтво спілкування

 

 

Ми сьогодні зібралися для того, щоб краще пізнати себе і своїх друзів. Я хочу розпочати зі слів, а ви вдумайтесь в них:

 

Я – особистість, і Ви усі – особистості.

Я – важлива людина і Ви – важливі люди.

Я хочу, щоб мене вислухали і Ви усі заслуховуєте  на те, щоб бути вислуханими.

 

Вправа «Знайомство»

 

Давайте станемо в коло. Вам потрібно назвати своє ім’я, і сказати «Привіт». Розпочнемо з мене: «Привіт усім, я Люда» і т.д. (взятися усім за руки і дружньо сказати «Привіт»)

 

Ви поділенні на 4 команди, і між собою в команді вам буде необхідно згуртуватися, тісно співпрацювати, швидко та якісно виконувати мої завдання, вміти підтримувати й допомагати один одному.

 

Кожний тренінг або заняття завжди починається з певних правил, і ми теж у житті дотримуємося певних правил. Запитання: «Для чого в нашому житті є різні правила?» (Після відповідей учасників тренер пропонує прийняти правила роботи в групі)

 

Вправа «Наші правила»

(Учасникам зачитуються записані правила. Правила вивішуються на видному місці). А тепер давайте усі з Вами разом проголосуємо за законопроект «Наші правила» або «Закон правил» (усі голосуємо). Отже одноголосно – ми приймаємо ці правила і працюємо сьогодні з ними.

 

 

«Єдина справжня розкіш – це розкіш людського спілкування»

Антуан де Сент-Екзюпері сказав

Але це не стільки розкіш, скільки потреба в спілкуванні, прагненні людини пізнання і оцінювання інших людей, а через них – самопізнання і самооцінки. Отже, поговоримо про мистецтво спілкування. Як ви думаєте, що таке спілкування? Дайте визначення (учасники висловлюють свої думки).

А чи потрібно знати українську чи англійську мову? Чому? Правильно. Адже Наполеон Бонапарт говорив «Що той  хто не вміє спілкуватися - не стане лідером». А як Ви думаєте, чи мав на увазі Наполеон таке уміння говорити як в народі кажуть «як баби на базарі говорять» чи мав він на меті щось інше? Правильно, ні. А що мав на меті Наполеон? Все вірно, саме про високу майстерність у спілкуванні говорив Наполеон. Давайте звернемося до яскравих прикладів з історії: Олександр Македонський, Жанна Д’Арк, Богдан Хмельницький,  Петро Перший, Авраам Лінкольн, Наполеон Бонапарт та багато інших своєю полум’яною промовою піднімали тисячі людей на захист інтересів, ідей. Чи могли б вони управляти якби досконало не володіли ораторським мистецтвом? Все вірно. А кажіть мені бідь ласка, «За допомогою слів ми можемо управляти людьми»? Чи погоджуєтесь ви з цим твердженням?  (сигнальні картки) Ні? Тоді давайте перевіримо це твердження!    

 

 

Вправа «Крокодил»: (4 слова,  капітан)

 

Спілкування – це складний багатоплановий процес становлення і розвитку контактів між людьми, що виникає на основі потреб і спільної діяльності та передбачає обмін інформацією, сприймання та розуміння іншого.

Спілкування поділяють на:

ВЕРБАЛЬНЕ СПІЛКУВАННЯ – спілкування за допомогою мовлення (слова, інтонації, тембр, висота, тональність голосу, темп мови, дикція).

НЕВЕРБАЛЬНЕ СПІЛКУВАННЯ  – спілкування за допомогою жестів, міміки.

Вправа: «Робота в групах» (4 ватмани)

Намалюйте мені будь ласка якою є «Країну майбутнього» 

 

Культура спілкування передбачає також уміння правильно орієнтуватися в ситуації і добирати вислови.

 

У спілкуванні велику роль відіграють звичаї, які склалися в практичному життєвому досвіді народу.

Східна мудрість каже: «Ввічливість – це золотий ключ, яким відкривають залізні замки людських сердець».

 

Вправа «Місія (не)здійсненна».

Вам потрібно виконати 5 моїх завдань, а для цього Ви маєте гарно спілкуватися для того, щоб знайти спільну думку. Отож поїхали.

 

 

Спілкування – це не тільки взаємини, контакт між людьми, які пізнають одне одного, обмінюються інформацією і переживаннями з метою взаєморозуміння і взаєморегулювання поведінки, але це і спосіб існування, і головна умова розвитку людей.

Вправа: «Тімбілдінг, побудова команди (стаканчики).

Що заважало Вам виконати це завдання? А що допомагало?

 

 

«Чим багатше і гармонійніше розвинена людина, тим більше готова вона до щастя. Для неї світ багатий, захоплюючий, а головне – добрий і відкритий. Він схожий на дім друзів: що хочеш – візьми, що цінуєш – віддай. А для людини обмеженої світ як величезне місто в абсолютно незнайомій країні. Усі вулиці відкриті, а йти по них страшно, бо невідомо, куди ведуть. І запитати когось – не знаєш мови... Гармонійній людині легко в спілкуванні: їй не треба шукати теми для розмови. А спілкування – це наше, якщо так можна виразитися, соціальне дихання, а ще те, що це найголовніший навик лідера».

 

Вправа «Варто спробувати».

 

Для наступної вправи мені добровольці. Але у мене є одна умова! Я не скажу Вам що ми маємо робити…. Я прошу вийти до мене усіх бажаючих. Не сидіть, я б на вашому місці вийшла і не сиділа просто так… Дякую, а тепер сідайте на місця. Ви вийшли до мене не знаючи що Вам потрібно робити.  Правильно? Ви вийшли і ризикнули. А що таке ризик?  Що спонукало Вас вийти до мене і виконати моє завдання. (слухаю відповіді учасників). А це доречі теж спілкування, я Вас зацікавила, переконала і навела Вам певні факти.

Відомий американський письменник Майло Франк у своїй книзі «Як переконати співбесідника за 30 секунд» розкриває секрети переконання. Отже запам’ятайте собі алгоритм 30секундного спілкування: це приманка (що цікавить опонента), сюжет (про що йде мова) та спонукання до дії.

 

ВИ усі молодці!!!! 

Я дякую  усім Вам за нашу сьогоднішню плідну роботу.  Ніколи не зупиняйтесь, постійно вдосконалюйтесь, і, хто зна, – можливо, у майбутньому ви станете Президентом нашої країни? Бажаю вам успіхів!». Я хочу подарувати вам ось такі гарненькі подаруночки, а у кожному подаруночку є сюрприз… а який саме ви дізнаєтесь пізніше, бо в мене є одна умова – Ви відкриєте їх дома. Згодні?

 

І на завершення нашого з Вами тренінгу скажіть мені, будь ласка, чи є у вас кумири і хто це? (слухаю відповіді). Отже, зараз я пропоную Вам написати

«Телеграму кумиру», в якій ви напишете своє імя, школу та розкажете йому що Вам сподобалось, а що не сподобалось на нашому з Вами занятті і приклеїте її.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
29 квітня 2020
Переглядів
470
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку