Ознайомлення вчителів, батьків, учнів з перевагами використання онлайн-платформи "На урок" . Презентація функціоналу тестування на нараді у школі (фотофіксація).
Презентація функціоналу тестування на нараді у школі (фотофіксація). Онлайн-тести для учнів та вчителів на платформі “НА УРОК”Вчитель Лобода Наталія Борисівна
Номер слайду 2
онлайн-портал для вчителів «На Урок»Бібліотека авторських матеріалів (тут можна знайти презентації, конспекти уроків, тести , тощо). Освітній журнал з цікавими та корисними статтями. Онлайн тести для учнів та вчителів. Олімпіади
Номер слайду 3
Онлайн-тести для учнів та вчителів. Особливості користування платформою “На урок”:- доступність роботи з сервісом для користувачів,- відкрита база тестів, конспектів, додаткових матеріалів створених користувачами платформи з усіх шкільних предметів,- простий у застосуванні, можна користуватись з будь-яких гаджетів
Номер слайду 4
Онлайн-тести для учнів та вчителів. У світлі сучасних вимог до дистанційного навчання, актуальною постала проблема як, об'єктивно оцінити знання учнів (на уроці, під час виконання домашнього завдання, за тему…). Одним з таких методів оцінювання є тестування
Номер слайду 5
Онлайн-тести для учнів та вчителів. Тести можна використовувати:як домашнє завдання для тематичного оцінюваннядля самостійної, контрольної роботи,для роботи на уроці («Реальному часі», «Знайди відповідність», «Флеш-картки»),
Номер слайду 6
Онлайн-тести для учнів та вчителів. Онлайн-тестування зручне у відстежуванні результатів тестування як окремого учня, так і всіх учасників тестування.
Номер слайду 7
Онлайн-тести для учнів та вчителів. Коли задаєш тестування можна: Перемішати запитання. Перемішати варіанти відповідей. Одразу показувати правильну відповідь. В залежності від виду роботи цю функцію можна не використовувати Показувати відповіді учня після тестування (те саме що і в попередньому пункті)
Номер слайду 8
Показувати рейтинг учнів (бажано не застосувати бо в сучасному оцінюванні ми не порівнюємо знання і навички учнів, а відстежуємо індивідуальний прогрес)Тільки одна спроба проходження. На даному етапі сучасного життя (воєнний стан), бажано не обмежувати кількість проходження тесту – учень почав виконувати і стались «події»: то не тягне Інтернет, то відключили електричний струм, то не там натиснув. А учень вже зареєструвався і значить використав свою спробу. Тому, зараз бажано не обмежувати кількість спроб. Ви побачите якість і кількість спроб виконання в результатах тестування (тут можна подивитись і які питання викликали утруднення в кожного з учнів)Обмежити час проходження до … Тут бажано враховувати вікові особливості. В початковій школі дітям важливо встигнути відповісти на всі запитання, а правильно чи ні , це вже потім подивимось, головне вкластись в час». Тому їм потрібно дати час на «подумати, знайти інформацію в підручнику, пригадати, сформулювати …». Та і учням 5-7 класів також можна не обмежувати час проходження, або запланувати достатньо часу для виконання тесту.