Презентація функціоналу тестування на нараді у школі (фотофіксація)Онлайн-тести для учнів та вчителів на платформі Вчитель: Полуляхова Валентина Омелянівна. Введенський ЗЗСО
Номер слайду 2
«На Урок»створює необмежені можливості для обміну досвідом між освітянами. Особливості користування платформою “На урок”:- доступність роботи з сервісом для користувачів,- відкрита база тестів, конспектів, додаткових матеріалів створених користувачами платформи з усіх шкільних предметів,- простий у застосуванні, можна користуватись з будь-яких гаджетів
Номер слайду 3
Освітній проект «На Урок»ДОПОМАГАЄ НАВЧАТИРОЗВИВАТИСЯВИХОВУВАТИАНАЛІЗУВАТИСТВОРЮВАТИМОТИВУВАТИПІЗНАВАТИДОСЛІДЖУВАТИСПІЛКУВАТИСЯОЦІНЮВАТИЕКОНОМИТИ ЧАСОРГАНІЗОВУВАТИНАДИХАТИЗНАХОДИТИДІЛИТИСЯОБГОВОРЮВАТИРАДІТИ ЖИТТЮТЕСТУВАТИПІКЛУВАТИСя
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Сертифікат базового рівня Створити публічний тест на 5 і більше запитань. Задати домашнє завдання, використовуючи створений тест. Перевірити, щоб 10 або більше учнів виконали домашнє завдання. . ЗАВАНТАЖИТИ СЕРТИФІКАТ БАЗОВОГО РІВНЯ
Номер слайду 7
Сертифікат рівня «Практик» Виконати умови базового рівня сертифікації. Створити 10 публічних тестів із 5+ запитаннями. Задати 10 домашніх завдань, зі створених самостійно тестів. Зафіксувати 100 виконаних домашніх завдань. Задати 10 домашніх завдань із тестів, створених іншими вчителями. ЗАВАНТАЖИТИ СЕРТИФІКАТ РІВНЯ «ПРАКТИК»
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Онлайн-тести для учнів та вчителів Тести можна використовувати:як домашнє завдання для тематичного оцінюваннядля самостійної, контрольної роботи,для роботи на уроці («Реальному часі», «Знайди відповідність», «Флеш-картки»)
Номер слайду 10
Онлайн-тестування зручне у відстежуванні результатів тестування як окремого учня, так і всіх учасників тестування.
Номер слайду 11
Результати тестування окремого учня
Номер слайду 12
Результати тестування. Результати тестування доступні миттєво: ви зможете одразу зрозуміти, які труднощі виникають в учнів та провести роботу над помилками. А учні зможуть одразу дізнатися, скільки балів вони набрали, що є ще й чудовим стимулом для подальших звершень!
Номер слайду 13
Налаштування домашнього завдання. Показувати рейтинг учнів (бажано не застосувати, бо в сучасному оцінюванні ми не порівнюємо знання і навички учнів, а відстежуємо індивідуальний прогрес);Час проходження до … Тут також бажано враховувати вікові особливості. Так,учням 5-6 класів можна не обмежувати час проходження, або запланувати достатньо часу для виконання тесту. Перемішати варіанти відповідей Перемішати запитання – ці налаштування дозволяють мінімізувати списування.
Номер слайду 14
СТВОРЕННЯ ТЕСТУ
Номер слайду 15
Етапи роботи над створенням тесту
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Переваги онлайн-тестів. Тестування в реальному часіМожна задати тест як домашнє завдання. Завантаження тестів у форматі pdf. Друк тестів. Обмеження спроб виконання до одноїКлонування тестів колег. Завантаження результатів тестування у вигляді електронної таблиціСертифікація вчителя
Номер слайду 18
Тест можна скачати у PDF, роздрукувати
Номер слайду 19
Всі відповіді на питання щодо створення тестів можна отримати
Номер слайду 20
Переваги сервісу «На Урок»:− у вчителя є особистий кабінет;− робота не потребує коштів;− доступні для використання тести інших авторів;− проведення тестування в реальному часі;− можна тест задати як домашню роботу;− створення вправи Відповідність автоматично;− можна за допомогою таблиць перевірити результат; − результати всіх тестувань містяться на одній сторінці;− тестування в будь-який час можна зупинити;− якщо автор надає дозвіл, тестом відразу користуються всі відвідувачі сайту;− − після закінчення тестування учні можуть побачити допущені помилки;− результати опитування зберігаються на сервісі.