Презентація "Використання інноваційних технологій на уроках в початкових класах"

Про матеріал
Презентація-досвід роботи. Мета- створювати ситуацію успіху на уроках в початковій школі для кожної дититини, використовуючи інноваційні технології.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Використання інноваційних технологій на уроках в початкових класах» Досвід роботи

Номер слайду 2

Вчитись легко, коли вчитись цікаво Початкова школа повинна стати школою мислення, фундаментом творчих здібностей. Дитина повинна бути думаючою, активним здобувачем знань, допитливим шукачем істини, мандрівником у світі пізнання. В. О. Сухомлинський

Номер слайду 3

Мета моєї роботи Головне навчити дітей мислити Б. Брехт Моє бажання, щоб дітям було цікаво і зрозуміло, корисно, знадобилось у житті. Ставлю мету створювати ситуацію успіху для кожної дитини. Мрію про атмосферу доброзичливості на уроці, яка необхідна для продуктивної праці. Хочу зацікавити, здивувати, відчути успіх, віру в свої сили, створити гарний настрій, навчити дітей цінувати і любити життя, природу, свою Батьківщину.

Номер слайду 4

Принципи моєї педагогічної діяльності - Принцип віри. Вчитель повинен вірити в дітей, їх здібності, талант. Дітей завжди треба підтримувати. - Принцип розвитку особистості. Головне – пам’ятати, що кожна дитина індивідуальність, талановита особистість. - Принцип цілеспрямованості. Можливість реалізуватися учням у пізнавальній та інших видах діяльності.

Номер слайду 5

Основні завдання: - Особистісне –орієнтовне навчання - Розвиток розумових здібностей -Створення сприятливих умов для розвитку творчого потенціалу. - Становлення особистості дитини - Розвиток пізнавальних здібностей -Розвиток кмітливості, винахідливості учнів через гру. -Урізноманітнення форм і методів навчання.

Номер слайду 6

Застосування інноваційних підходів На сучасному етапі роль вчителя стає роллю одного з партнерів у навчальному процесі, адже просто необхідно залучити всіх учнів до активного одержання знань, до творчої діяльності. Тому доповнення традиційних методів та прийомів роботи інноваційними дає значно кращий результат: активізує мислення, мотивує навчання, заохочує самовираження учнів.

Номер слайду 7

Обгрунтування проблеми Знання – це скарб, а вміння вчитись- ключ до нього Основа початкової освіти- не лише у міцно засвоєних учнями уміннях, навичках, а й ключових компетентностях, які мають стати найважливішим надбанням освіти. Визначною ознакою сучасної освіти є розвиваюча, культурно-творча, здатна до самоосвіти і саморозвитку особистість, яка вміє використовувати набуті знання і вміння для розв’язання проблем, критично мислити, опрацьовувати різноманітну інформацію, прагне змінити своє життя. Пояснення і демонстрування, самі по собі не дадуть справжніх стійких знань. Цього можна досягти тільки за допомогою інтерактивного навчання.

Номер слайду 8

Інтерактивне навчання Збиратись разом – це початок. Триматися разом – це прогрес. Працювати разом – це успіх. Інтерактивне навчання- це організація, засвоєння знань і формування певних вмінь та навичок через сукупність особливим способом організованих навчально – пізнавальних дій, що полягають в активній взаємодії учнів між собою та побудові міжособистісного спілкування з метою досягнення запланованого результату.

Номер слайду 9

Інтерактивні технології навчання Технології кооперативного навчання (робота в парах, ротаційні трійки, карусель, акваріум) Технологія колективно –групового навчання (мозковий штурм, навчаючись – учусь) Технологія ситуативного моделювання (рольові ігри, імітаційні ігри, розігрування ситуації за ролями) Технологія опрацювання дискусійних питань (прес, обери позицію, зміни позицію) Інтерактивні технології дозволяють розв’язати одразу кілька завдань: розвивають комунікативні вміння й навички, допомагають встановленню емоційних контактів між учасниками процесу. Забезпечують виховне завдання, оскільки змушують працювати в команді, прислухатися до думки кожного. Знімають нервове напруження , дають можливість змінювати форми діяльності, переключати увагу на основні питання.

Номер слайду 10

Інтерактивні технології в початкових класах «Мозковий штурм» «Асоціативний кущ» «Кубування» «Запитання до автора» «Ромашка Блума» «Роз'єднай слова» «Читання з передбаченням» «Прийом «Фішбоун»» «Обери позицію» «Сенкан» «Метод Прес» «Незакінчене речення» «Добре-погане» «Інтерв’ю» «Метод шести капелюхів» «Кластер» «Мікрофон» «Навчаючи-вчуся» «Вилучи зайве»

Номер слайду 11

Урок Організація класу Ранкове коло «Чарівна скринька» Перевірка домашнього завдання «Дуель» «Шпаргалка» Підсумок. Рефлексія «Сенкан» «Незакінчене речення» Закріплення«Кубування» «Вилучи зайве» Актуалізація опорних знань «Мікрофон» «Мозковий штурм» Формування нових знань Робота в групах «Метод Прес»

ppt
Додано
15 січня
Переглядів
626
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку