Презентація функціоналу тестування на нараді у школі. Самоосвіта та інновації

Про матеріал
Презентація функціоналу тестування на нараді у школі. Семінар для вчителів школи та району. Розвиток компетентного образу "методиста" через формування уявлень про природу, гармонію природних систем (про мислення, ментальні карти розуму, методи, прийоми...)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

 Панасенко Анатолий. Презентація функціоналу тестування на нараді у школі (фотофіксація на сайті школи)ПРИРОДА!ЯКЕ ЧУДОВЕ СЛОВО!ВОНА ДЛЯ НАС НЕ ПРОСТО ЗВУК!ПРИРОДА – ОПОРА І ОСНОВА ВСІХ, ЯК Є БЕЗ ВИНЯТКУ НАУК!

Номер слайду 2

ОДЕСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ СЕМІНАР – ПРАКТИКУМСАМООСВІТА ТА ІННОВАЦІЇНАША АДРЕСА:65003, Україна, Одеська область, м. Одеса, Суворовський район, вул. Отамана Головатого, 94 E-mail: 66_1949@ukr.net

Номер слайду 3

Проводить семінар: Панасенко Анатолий, керівник циклової ШМК природничо-наукового та фізико-математичного профілів Цільова група: вчителі школи, методичні комісії школи; школа молодого вчителя. Дата проведення: березня 2019р. Місце проведення: кабінет метаматематики №23 САМООСВІТА ТА ІННОВАЦІЇ

Номер слайду 4

ГІПОТЕЗА: МЕТОДИЧНА ВПРАВНІСТЬ – ПОСТІЙНИЙ ТВОРЧИЙ ПОШУК…САМОГО СЕБЕ

Номер слайду 5

САМООСВІТА ТА ІННОВАЦІЇНОВИЗНА СЕМІНАРУКомпетéнтність — проінформованість, обізнаність, авторитетність. ПЕРСОНАЛЬНО-ЗАГАЛЬНИЙ ПРОДУКТ ТВОРЧОСТІ вчителів та учнів РОЗВИТОК КОМПЕТЕНТНІСНОГО ОБРАЗУ ШКІЛЬНОГО МЕТОДИЧНОГО «Я» ЧЕРЕЗ ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО ГАРМОНІЮ ТРАДИЦІЙНИХ ТА ІННОВАЦІЙНИХ ФОРМАТІВ ОСВІТИ МЕТА: моніторинг самонавчання методам, формам та прийомам пізнання оточуючого середовищасаморозвиток ініціативності, підприємливості. як ключових компетентностей особистості; самовиховання та самоконтроль загальнолюдських цінностей. Планування результату: створення МЕНТАЛЬНО - МЕТОДИЧНОЇ КАРТИ МИСЛЕННЯІдеяпідідеяпідідеяпідідеяпідідея

Номер слайду 6

ПРИРОДА!ЯКЕ ЧУДОВЕ СЛОВО!ВОНА ДЛЯ НАС НЕ ПРОСТО ЗВУК!ПРИРОДА – ОПОРА І ОСНОВА ВСІХ, ЯК Є БЕЗ ВИНЯТКУ НАУК! МОТИВАЦІЯ ДО РОБОТИ: навчаючи інших – навчаюся сам!ДІЯЛЬНІСНА МЕТА: самонавчання методам, формам та прийомам пізнання; саморозвиток ініціативності, підприємливості. як ключових компетентностей особистості; самовиховання та самоконтроль загальнолюдських якостей ГІПОТЕЗА: «МЕТОДИЧНА ВПРАВНІСТЬ – ПОСТІЙНИЙ ТВОРЧИЙ ПОШУК…САМОГО СЕБЕ»НОВИЗНА СЕМІНАРУ:«РОЗВИТОК КОМПЕТЕНТНІСНОГО ОБРАЗУ ШКІЛЬНОГО МЕТО-ДИЧНОГО «Я» ЧЕРЕЗ ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО ГАРМОНІЮ ТРАДИЦІЙНИХ ТА ІННОВАЦІЙНИХ ФОРМАТІВ ОСВІТИ” ПЕРСОНАЛЬНО-ЗАГАЛЬНИЙ ПРОДУКТ ТВОРЧОСТІ СЕМІНАРУ: «МЕНТАЛЬНО - МЕТОДИЧНА РЕЙТИНГОВА КАРТА»НАША АДРЕСА:65003, Україна, Одеська область, м. Одеса, Суворовський район, вул. Отамана Головатого, 94 E-mail:66_1949@ukr.net. ОДЕСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІСЕМІНАР – ПРАКТИКУМТЕМА:«САМООСВІТА ТА ІННОВАЦІЇ»Проводить: Щеглакова Д. В., керівник циклової ШМК природничо-наукового та фізико-математичного профілів Цільова група: вчителі школи, методичні комісії школи; школа молодого вчителя. Дата проведення: березня 2018 р. Місце проведення: кабінет біології №18

Номер слайду 7

І етап семінару –9 хвилин - Вправа “Допиши речення” – проблемне навчання, метод асоціацій, “мозковий штурм”, КТС (МКМ)МЕТА: саморозвиток ініціативності, налаштування на комунікацію; моніторинг результатів, гарантія успіху. Ключова проблема: ЩО ОЗНАЧАЄ: “ІННОВАЦІЯ”?Завдання творчим групам (1-4 бали): за 1 хвилину допишіть логічні ряди (якомога більше слів!) : І»-інформація, ініціативність, імла. ….»Н»-натхнення, неповторність, …“Н”- нова, наочність, ноосфера; …«О»- оригінальність, особистість, …«В»- вільний; В. Вернадський…«А»- атрибут, аналізатори, активність. ……«Ц»-цивілізація, центр,…«Я»- Я, Яндекс, яблуко…Самооцінка: …. балів:1-дослідник (дописано 3 слова, є повтори); 2-ерудит (дописано 6 слів, є повтори), 3-інтелектуал (8 слів); 4 –новатор (немає повторів, глибинне мислення!)ІІ етап роботи - 10 хвилин – Вправа “Кути” – проблемне дієве навчання через особистісний вибір Мета: розвиток уявлень про гармонію традиційних і інноваційних форматів освіти; (право вибору; цінується кожен вибір!)Ключова проблема: ЯК “ПРАЦЮЄ “ ШКОЛА “ОФЛАЙН” - “ОНЛАЙН”?Завдання №2 творчим групам (1-4 бали): Зробіть свій вибір і станьте в один “КУТ”: Кут №1 - Інформація для роздумів: «англ. «ofline» - означає «не на лінії»- з телеграфного минулого; «поза зоною доступу»-з сьогодення; тобто, за межами глобальної системи Інтернет. Вчитель біля дошки з крейдою, віч-на-віч з дітьми; щоденно зіштовхуються емоції з емоціями; згладжуються; притираються; перемішуються; створюється дивовижний простір ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ. Все це без посередників у вигляді гаджетів, мишок, вікон, платформ, блогів, смартфонів, смартвочів, айфонів, планшетів, ноутбуків, тощо». Кут №2 – “online” – інновації…. школа-онлайн – це відображення бурхливих змін соціуму. Вчитель, якщо він не хоче опинитися за бортом, повинен міцно триматися за штурвал «онлайнового» корабля!Кут№3 - єдність традицій та інновацій Кут 4 – Ваша думка (пояснення)ІІІ етап семінару  - 7 хвилин - Вправа «Важкий учень» - метод «ситуативне навчання»Мета: виявити позитивне значення методичної установки для подальшої роботи з учнями. Завдання. Подумайте, хто з Ваших учнів, на Вашу думку, для вас є самим проблемним учнем. Напишіть його ім'я. Тепер впишіть тільки позитивні якості цього учня. У своїй подальшій роботі з ним використовуйте тільки цей позитивний потенціал. Дійсно ваш учень такий проблемний? Нехай аналіз ситуації допоможе розв'язати Вашу професійну проблему. Далі, напишіть своє ім'я й свої якості, як позитивні, так і негативні. Яких виявилося більше? Підкресліть позитивні, нехай вони вам допоможуть. Тільки тоді ви будете успішним вчителем, а учень успішним учнем, коли буде йти орієнтування на позитивні якості особистості. Цією вправою Вам дано установку на вдале співробітництво й взаєморозуміння.4 етап семінару – 5 хвилин – міні-проекти– практичний метод проектів, виставка. Мета: самоспостереження; етичне самовиховання, презентація інноваційних проектів, “ментальних карт”, виставка творчих робіт учнів, вчителя. Ключове питання: ДЕ І ЯК МОЖНА ВИКОРИСТАТИ НАБУТІ ЗНАННЯ ПРО ІННОВАЦІЇ?Підсумки: Самоосвіта  — самостійний спосіб отримання знань шляхом систематичного читання і звернення до компетентних джерел (на паперових, електронних носіях); риса вольових, наполегливих осіб; засіб виховання, загартування характеру, перевірка можливостей особи.

Номер слайду 8

МАТЕРІАЛИ ДО СЕМІНАРУ

Номер слайду 9

ОДЕСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ СЕМІНАР – ПРАКТИКУМСАМООСВІТА ТА ІННОВАЦІЇНАША АДРЕСА:65003, Україна, Одеська область, м. Одеса, Суворовський район, вул. Отамана Головатого, 94 E-mail: 66_1949@ukr.net

Номер слайду 10

КУТ ПЕРШИЙ

Номер слайду 11

КУТ ДРУГИЙ

Номер слайду 12

КУТ ТРЕТІЙ

Номер слайду 13

КУТЧЕТВЕРТИЙ

Номер слайду 14

ЯКА ТЕМА СЕМІНАРУ?

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

При майже необмеженому доступі до інформації, усе на світі знати неможливо. Є такі маловідомі факти, які буде цікаво дізнатися кожному. До 1800-х років зубні протези виготовляли з зубів загиблих солдат. Самка лева вбиває 90% своєї здобичі заради задоволення, а не через почуття голоду. Сучасний прапор США був розроблений старшокласником Робертом в рамках шкільного проекту. Спочатку йому поставили низьку оцінку, але коли його проект був обраний в якості національного прапора, вчитель її виправив і поставив вищий бал. Близько 10 відсотків людей, які проживають в Європі, мають імунітет до СНІДу. У 1700-х роках слово "макаронник" на сленгу означало модний чоловік. Відомий шведський Крижаний готель зобов'язали встановити пожежну сигналізацію, незважаючи на те, що він повністю зроблений з льоду. Запальничка була винайдена раніше сірників. Коні в день випивають 95 літрів води. У Стародавньому Єгипті рабів обмазували медом, щоб вони відволікали мух від фараона. У креветки серце знаходиться в голові. Лінивцям необхідно два тижні, щоб з'їдена ними їжа повністю перетравилася. Місто під назвою Рим є на кожному континенті. Протизаплідні таблетки, які використовують люди, діють і на горил. Стегнова кістка людини міцніша бетону. Усе знати неможливо

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Пріоритетним завданням системи освіти є виховання людини в дусі відповідального ставлення до власного здоров’я і здоров’я оточуючих як до найвищої індивідуальної і суспільної цінності.«Національна доктрина розвитку освіти»Якщо будете жити в любові, Бог дасть Вам перемогу над ворогами; а як будете жити ненависно, в суперечках, то й самі загинете, і стратите землю Ваших батьків та дідів, яку вони здобули великим трудом. Ярослав Мудрий ХІ ст. ІНТРИГАІнтрига тут! Звідки ця цитата?Інтрига тут! Хто таке сказав?

Номер слайду 24

Проблема: ЯК БІЛЬШЕ ЗНАТИ, А МЕНШЕ НАВЧАТИСЯ?семінар. Пасивні (репродуктивні способи)Активні(самостійні, комунікативні)СловесніНаочніПрактичніЕфективні методиінновація

Номер слайду 25

МОТИВАЦІЯ ДО РОБОТИ: навчаючи інших – навчаюся сам!Успішність особистості забезпечується:1.коли Вас люблять;2.коли цікаво;3.коли добре знаєте методи – шляхи досягнення ціліСАМООСВІТА ТА ІННОВАЦІЇ

Номер слайду 26

МЕНТАЛЬНА КАРТА СЕМІНАРУ ( КАРТА МИСЛЕННЯ) Mind map – структурно-логічні схеми - ефективний інструмент на уроці. Стимулює інтерес до навчання, забезпечує високі результати. Це прообраз нових методик навчання інструментами ІКТ. Інформація, зображена в графічному вигляді на аркуші паперу або на екрані, відображає причинно-наслідкові, знаннєві або асоціативні зв язки між поняттями, частинами проблеми, допомагає в її вирішенніСЕМІНАРІнноваціїсамоосвіта. Що означає?Нові ефективні методи. Казкотерапія. Сторітелінг“смачна суміш”КТС, МШЯк працює?Інтеграція Диференціація. Демократизація?ЯК цінується ? Ініціативність. Освіченість. Вихованість. Офлайн-онлайн?Вправа “Кути”Вправа “Важкий учень”Ситуативне навчання. Виставка творчих робіт. Проекти вчителя та учнів. Де і як використати?Життя. Б `юзеншаталов

Номер слайду 27

Урок – основна форма навчально-виховного процесу – традиційний і інноваційний формат освіти45 хвилин, клас – це класика, але інтеграція наук , що відбувається щоурочно, - це інновація! 1. Організація2. Актуалізація ОЗ3. Мотивація4.Інструктаж5. Вивчення нового6. Підсумок уроку

Номер слайду 28

ІННОВАЦІЇПРИНЦИП ПЕРШИЙ - ІНТЕГРАЦІЯ ВІД ЧУДЕС ПРИРОДИ – ДО ЧУДЕС ОСОБИСТОСТІ!ВЧИТЕЛЬ - ПРИРОДА!ЯКЕ ЧУДОВЕ СЛОВО!ВОНА ДЛЯ НАС НЕ ПРОСТО ЗВУК!ПРИРОДА – ОПОРА І ОСНОВА ВСІХ, ЯК Є БЕЗ ВИНЯТКУ НАУК!

Номер слайду 29

ІННОВАЦІЇ. ПРИНЦИП ДРУГИЙ : ДИФЕРЕНЦІАЦІЯБіологія\”Мислення”Біологія\”Уява”аналізсинтез. Абстрагування порівнянняконкретизаціяузагальнення. Поетапно. Різнорівневі завдання

Номер слайду 30

ІННОВАЦІЇ. ПРИНЦИП ТРЕТІЙ – ДЕМОКРАТИЗАЦІЯ (вибір змісту, форм, методів, прийомів…)навчання. Розвиток мозку через МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇЗнати більше, а навчатися менше можна, якщо поміняти своє ставлення до навчання: Навчання – це не сума знань, це пошук, розвиток якостей: Новизна. Нова, більш складна діяльність, стимулює викид дофаміну, що сприяє зростанню нейронів. Ідіть вгору по інтелектуальних сходах. Щоразу ускладнюйте собі завдання – вирішуйте більш важкі головоломки, читайте розумні книжки. Орієнтування. Погано знаєте своє місто чи навіть район? Відмінно! З точки зору тренування розумових здібностей. Освоєння нових маршрутів розвиває пам’ять, увагу та інші когнітивні функції. Музикування. У музикантів добре розвинена тім’яна частка головного мозку, що відповідає за слух, рухові і зорово-просторові навички. Якщо хочете «прокачати» ці якості, спробуйте навчитися грати на якомусь музичному інструменті.Іноземні мови. Освоєння другої або третьої мови сприяє поліпшенню пам’яті, розширенню кругозору, а також захищає організм від хвороби Альцгеймера. Усне мовлення. Якщо промовляти щось вголос, то це краще запам’ятовується. Доведений науковий факт. Позитивне мислення. Фахівці з позитивної психології невблаганні і одноголосні: думайте про хороше і станете розумнішими 

Номер слайду 31

Рекомендація психолога. Краще себе переоцінювати, ніж не дооцінювати!І етап семінару – 5 хвилин - Вправа “Допиши речення” – проблемне навчання, метод асоціацій, “мозковий штурм”, КТС (МКМ)МЕТА: саморозвиток ініціативності, налаштування на комунікацію; моніторинг результатів, рейтинг, гарантія успіху. Ключова проблема: ЩО ОЗНАЧАЄ: “ІННОВАЦІЯ”?Завдання творчим групам (1-4 бали): за 1 хвилину допишіть логічні ряди (якомога більше слів!) :«І»-інформація, ініціативність, імла. ….»Н»-натхнення, неповторність, …“Н”- нова, наочність, ноосфера; …«О»- оригінальність, особистість, …«В»- вільний; В. Вернадський…«А»- атрибут, аналізатори, активність. ……«Ц»-цивілізація, центр,…«Я»- Я, Яндекс, яблуко…Самооцінка результату (рейтинг): …. балів:1-дослідник (дописано 3 слова, є повтори); 2-ерудит (дописано 6 слів, є повтори), 3-інтелектуал (8 слів); 4 –новатор (немає повторів, глибинне мислення!)

Номер слайду 32

Самооцінка ... РЕКОМЕНДАЦІЯ ПСИХОЛОГА: Не бійтеся помилятися - на помилках вчаться! Доводьте свою точку зору!Підприємливість – це ефективний рух , навіть, - рух думок!ІІ етап роботи - 10 хвилин – Вправа “Кути” – проблемне дієве навчання через особистісний вибір Мета: моніторинг самонавчання методам, формам та прийомам пізнання оточуючого середовища, розвиток уявлень про гармонію традиційних і інноваційних форматів освіти; комунікативних вмінь та підприємливості, як ключових компетентностей особистості (цінується кожен вибір!)Ключова проблема: ЯК “ПРАЦЮЄ “ ШКОЛА “ОФЛАЙН” - “ОНЛАЙН”?Завдання №2 творчим групам (1-4 бали): Зробіть свій вибір і станьте в один “КУТ”: Кут №1 - Інформація для роздумів: «англ. «ofline» - означає «не на лінії»- з телеграфного минулого; «поза зоною доступу»-з сьогодення; тобто, за межами глобальної системи Інтернет. Вчитель біля дошки з крейдою, віч-на-віч з дітьми; щоденно зіштовхуються емоції з емоціями; згладжуються; притираються; перемішуються; створюється дивовижний простір ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ. Все це без посередників у вигляді гаджетів, мишок, вікон, платформ, блогів, смартфонів, смартвочів, айфонів, планшетів, ноутбуків, тощо». Кут №2 – “online” – інновації…. школа-онлайн – це відображення бурхливих змін соціуму. Вчитель, якщо він не хоче опинитися за бортом, повинен міцно триматися за штурвал «онлайнового» корабля!Кут№3 - ? - Особиста точка зору ( пояснюється!)

Номер слайду 33

Психолог: “Знання – це сила! Один у полі – не воїн! Колектив – це єдність сил!”ІІІ етап семінару  - 7 хвилин - Вправа «Важкий учень» - метод «ситуативне навчання»Мета: виявити позитивне значення методичної установки для подальшої роботи з учнями. Завдання. Подумайте, хто з Ваших учнів, на Вашу думку, для вас є самим проблемним учнем. Напишіть його ім'я. Тепер впишіть тільки позитивні якості цього учня. У своїй подальшій роботі з ним використовуйте тільки цей позитивний потенціал. Дійсно ваш учень такий проблемний?Нехай аналіз ситуації допоможе розв'язати Вашу професійну проблему. Далі, напишіть своє ім'я й свої якості, як позитивні, так і негативні. Яких виявилося більше? Підкресліть позитивні, нехай вони вам допоможуть. Тільки тоді ви будете успішним вчителем, а учень успішним учнем, коли буде йти орієнтування на позитивні якості особистості. Цією вправою Вам дано установку на вдале співробітництво й взаєморозуміння.

Номер слайду 34

Міжнародний Форум –Київ – 2011- пропозиція щодо включення проектної діяльності у програми природничих наук у школі ЗНЗ – була включена в Резолюцію Форуму. А вже сьогодні міні-проекти – частина Прогами 5 класу, 6, 7 і 8. Світ стрімко міняється, тому не дивно, що нові технології, інновації розвиваються у школі Творчість дітей спонукає до творчості учня, і, навпаки4 етап семінару – 5 хвилин – міні-проект “Ментально-методична карта мислення семінару” – практичний метод проектів. Мета: самоспостереження; етичне самовиховання, презентація інноваційних проектів, “ментальних карт”, виставка творчих робіт учнів. Ключове питання: ДЕ І ЯК МОЖНА ВИКОРИСТАТИ НАБУТІ ЗНАННЯ ПРО ІННОВАЦІЇ?Виставка творчих робіт учнів – Кажуть, що краще один раз побачити, ніж сто разів почути!

Номер слайду 35

МЕНТАЛЬНА КАРТА СЕМІНАРУ ( КАРТА МИСЛЕННЯ) Mind map – структурно-логічні схеми - ефективний інструмент на уроці. Стимулює інтерес до навчання, забезпечує високі результати. Це прообраз нових методик навчання інструментами ІКТ. Інформація, зображена в графічному вигляді на аркуші паперу або на екрані, відображає причинно-наслідкові, знаннєві або асоціативні зв язки між поняттями, частинами проблеми, допомагає в її вирішенніСЕМІНАРІнноваціїсамоосвіта. Що означає?Нові ефективні методи. Казкотерапія. Сторітелінг“смачна суміш”КТС, МШЯк працює?Інтеграція Диференціація. Демократизація?ЯК цінується ? Ініціативність. Освіченість. Вихованість. Офлайн-онлайн?Вправа “Кути”Вправа “Важкий учень”Ситуативне навчання. Виставка творчих робіт. Проекти вчителя та учнів. Де і як використати?Життя. Самоосвіта. Мислення. Б `юзеншаталов

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Номер слайду 38

Номер слайду 39

Номер слайду 40

Номер слайду 41

Використано Інтернет-ресурс МИСЛЕННЯ – САМООСВІТА – ІННОВАЦІЯ

pptx
Додано
13 травня 2020
Переглядів
642
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку