Презентація "Функція у=х2, її властивості та графік"

Про матеріал
Презентація "Функція у=х2, її властивості та графік" Означення функції, побудова графіка, властивості функції
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Функція , її графік та властивості 8 клас

Номер слайду 2

Пригадаймо : Сформулюйте означення функції. Що таке область визначення функції? Що таке область значень функції? Що таке аргумент функції? Як можна задавати функцію? Що таке графік функції? Яка функція називається зростаючою? Яка функція називається спадною?

Номер слайду 3

Проблемне питання Не розв'язуючи рівняння, доведіть, що рівняння х2 = а (де а — де­яке число) може мати або два, або один корінь, або не мати жодного кореня, залежно від значення числа а. Дослідіть цю залежність».

Номер слайду 4

у х -3 -2 -1 0 1 2 3 4 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Х У 0 0 1 2 3 -3 -2 -1 1 4 9 1 4 9

Номер слайду 5

Графіком функції у=х2 – є парабола. Парабола - це крива, яка має дві вітки, які з’єднуються в точці, що називається вершиною параболи. у х вершина параболи вітка параболи вітка параболи

Номер слайду 6

у↓ при Властивості функції у = х2: 1.Область визначення 2.Область значення у=0, якщо х= 0 у>0, якщо х 4. х 1. 2. 6. унайм.= унайб.= НЕ ІСНУЄ 0 у х Нулі функції 3. Знакосталість функції 5. у↑, при х

Номер слайду 7

Розв'язуємо разом № 1. Функцію задано формулою у = х2. Знайдіть: 1) значення функції, якщо значення аргументу дорівнює -6; 1,2. Розв'язання. Якщо х = -6, то у = (-6)2 = 36; якщо х = 1,2, то у = (1,2)2 = 1,44. 2) значення аргументу, при якому значення функції дорівнює 49; 0,04. Розв'язання. у = 49, то х2 = 49; х1 = -7 або х2 = 7. у = 0,04, то х2 = 0,04; х1 = -0,2 або х2 = 0,2.

Номер слайду 8

Розв'язуємо разом № 2. Не виконуючи побудови графіка функції у = х2 , визначте чи проходить цей графік через точку: 1) В(- 9; - 81) 2) D (0,1; 0,01) Розв'язання. Підставимо координати точки В у функцію: -81 = (-9)2; -81 = 81 – не вірно. Отже, графік функції не проходить через точку В(- 9; - 81). 2) Підставимо координати точки D у функцію: 0,01 = (0,1)2; 0,01 = 0,01 – вірно. Отже, графік функції проходить через точку D (0,1; 0,01).

Номер слайду 9

Розв'язуємо разом № 3. Розв'яжіть графічно рівняння Розв'язання. Побудуємо в одній системі координат графіки функцій: у = х2 – квадратична функція та у = 4 – постійна функція. у х -1 0 1 1 Ці графіки перетинаються в точках, абсциси яких дорівнюють Отже, дане рівняння має два корені х1 = - 2 і х2 = 2. Відповідь: -2; 2. -2 2 -2 і 2. 4

Номер слайду 10

Розв'язуємо разом № 3. Розв'яжіть графічно рівняння Розв'язання. Перетворимо рівняння: у х -1 0 1 1 Ці графіки перетинаються в точках, абсциси яких дорівнюють Отже, дане рівняння має два корені х1 = - 1 і х2 = 3. Відповідь: -1; 3. -1 3 -1 і 3. Побудуємо в одній системі координат графіки функцій: у = х2 - квадратична функція, графік - парабола та у = 2х+3 – лінійна функція, графік - пряма. х -2 0 у -1 3 3 -2

Номер слайду 11

Розв'язуємо разом № 3. Розв'яжіть графічно рівняння Розв'язання. Побудуємо в одній системі координат графіки функцій: у х -1 0 1 1 Ці графіки перетинаються в точці, абсциса якої дорівнює Отже, дане рівняння має один корінь х = 2. Відповідь: 2. 2 2. у = х2 - квадратична функція, графік - парабола та х 1 2 4 -1 -2 -4 у 8 4 2 -8 -4 -2 - обернена пропорційність, графік – гіпербола.

Номер слайду 12

Функцію задано формулою у = х2 Знайдіть значення у, яке відповідає таким значенням х : y = 0 у = 1,69 y = -16 y = 2,6 y = 16

Номер слайду 13

х = 0,2; х=-0,2 х=11; х=-11 х=7 х=11 х=-7 ; х=7 Функцію задано формулою у = х2 Знайдіть значення х, яким відповідають такі значення у : х = 0,2

Номер слайду 14

1,5 5,2 -0,5 4 0,5 Користуючись графіком функції у = х2 знайдіть значення функції, які відповідають таким значенням аргументу:

Номер слайду 15

Підсумок уроку: “незакінчені речення” Лінію, що є графіком функції у = х2, називають … . Точка О(0;0) - … параболи. Функція у = х2 спадає, якщо х -… Функція у = х2 зростає, якщо х –… Областю визначення функції у = х2 є … Областю значень функції у = х2 є … Графік функції у = х2 розташований у … координатних чвертях.

Номер слайду 16

Цікаві факти На фронтах Великої Вітчизняної війни були застосовані артилерійські снаряди, які називалися “підкаліберними”. Сила такого бронебійного снаряда визначається кінетичною енергією . Інженери, урахувавши цю властивість, зробили пристрої, що надавали снаряду більшої швидкості і пропорційно її квадрату зростала бронебійна сила снаряда.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кулешова Наталя Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Пов’язані теми
Алгебра, 8 клас, Презентації
До підручника
Алгебра 8 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
§ 2. Квадратні корені. Дійсні числа
Додано
10 лютого
Переглядів
297
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку