У цій презентації ви знайдете послідовні етапи впровадження гейміфікації у шкільну практику. Легко і доступно для новачків. Практично використовується на уроках і в домашніх заняттях.
Гейміфікація (від англійського слова Gamification) – поняття, сформульоване британським програмістом Ніком Пеллінгом; воно означає використання в програмних інструментах сценаріїв, характерних для комп'ютерних ігор, в сферах, далеких від гри. Проте використання ігор не замінює традиційні уроки, навпаки, надає додаткову можливість в навчанні.
Номер слайду 3
Елементи гейміфікації за професором Вербахом
Номер слайду 4
Номер слайду 5
У грі часу більше не існує, індивідуальність розчиняється, свідомість і діяльність зливаються в одне. У стані «потоку» будь-яке рішення легко, плавно й безперешкодно призводить до іншого рішення. Рішення проблем відбувається швидко, вони просто змиваються потоком остаточної роботи. Отже, чому?Задоволення від перемоги. Не “страшно” програвати, можна завжди почати з нуля. Цікавий процес.
Номер слайду 6
Отже, чому діти грають ?Отримують задоволення від перемоги. Не “страшно” програвати, можна завжди почати з нуля. Цікавий процес.
Номер слайду 7
Що дає впровадження гейміфікації:допомагає вчителю мотивувати дітей і залучати їх до навчання;розвиває різні розумові навички, просторову уяву та реакцію;дозволяє дітям вчитися в інтерактивному середовищі, в якій вони можуть тренуватися, робити помилки і виправляти їх;може містити практичні приклади понять і правил, які було б важко пояснити в класі;дозволяє вчителю організувати самостійну роботу учнів і т.д.
Номер слайду 8
Гейміфікація освіти - навчання як гра, використання онлайн- інструментів гри для створення навчальних курсів, боротьба за бонуси замість оцінок. Це можуть бути спеціальні бейджі. Тривимірна голограма від Microsoft й окуляри від Google також відкривають нові горизонти у викладанні найскладніших дисциплін, і з часом усі ці інструменти стануть доступнішими. Гейміфікація освіти – навчання як гра, використання онлайн-інструментів гри для створення навчальних курсів, боротьба за бонуси замість оцінок. Це можуть бути спеці альні бейджі. Тривимірна голограма від Microsoft й окуляри від Google також відкри вають нові горизонти у викладанні найсклад- ніших дисциплін. І з часом усі ці інструменти стануть більш доступнішими.
Номер слайду 9
Більш докладно зупинимося на прикладі сервісів Umaigra (UI) та LOQUIZХочу познайомити з цікавим інтернет-проектом. Дуже швидко можна створити дидактичний інтерактивний ресурс із деяких предметів. Різні шаблони дозволяють урізноманітнити середовище гри. Можна скористатися готовими іграми. Loquiz – це мобільна ігрова платформа, яка дозволяє створювати закриті і відкриті пригодницькі ігри, квести. Основною метою віртуальної гри є змусити людей взаємодіяти один з одним і оточенням. Технологія являє собою інструмент, здатний зробити взаємодію більш захоплюючою завдяки використанню гейміфікації.
Номер слайду 10
Корисні сайти:https://learningapps.orghttps://vchy.com.uawww.umapalata.com