Єгипет – інженерна цивілізація. Мета. Ознайомити дітей з поняттям «інженерна споруда», формувати уявленняпро видатні пам'ятки давньоєгипетської цивілізації. Результати навчання. Наприкінці заняття учні:розповідають, чому Єгипет називають інженерною цивілізацією;описують життя населення Стародавнього Єгипту.
Ранкове коло (зворотний зв’язок,вступ до теми, знайомство) Зворотній зв’язок з минулимтематичним тижнем. Запитайте в дітей«Про що ми говорили на минуломутижні?». Вислухайте відповіді. Підсумуйте сказане: «Так, дійсно,ми відправились в уявну подорождо другого за площею континенту світу— Африки. А що саме ми про ньогодізнались?».
Тема уроку. Ми продовжуємо з вами нашу подорож. Ізнаєте, в Україні спекотна погода лишевлітку, але є країни, де спекотна погодатримається мало не кожного дня. Іцього тижня ми ближче познайомимосяз однією такою країною. Тож,пристібайте свої ремені безпеки. Нашлітак приземляється в Єгипті
Запитання для обговорення: Які тварини та знаряддя допомагалидавнім єгиптянам обробляти землю?(бики і плуг)• Що допомагало давнім єгиптянамвирощувати врожай не лише на березіНілу? (підведення води через канали)• Яку ще інженерну споруду булопоказано у мультфільму? (сховищедля зерна у вигляді саркофагу)