Презентація "Голос захоплює"

Про матеріал
Матеріали презентації "Голос захоплює" допоможуть розширити уявлення учнів про гарне мовлення, навчать помічати в тексті образні слова, виховуватимуть уважність до власного мовлення, бажання увиразнювати його. Допоможуть розкрити зміст поняття «артистизм під час спілкування» , навчать виконувати мовленнєві ролі, а також допоможуть збагатити уявлення учнів про властивості голосу, його значення під час спілкування. Навчать стежити за звучанням, вдосконалюватимуть та тренуватимуть його.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ГОЛОС ЗАХОПЛЮЄ Підготувала вчитель початкових класів Бадрак Л.О. ГОЛОС МАЄ ЗАХОПЛЮВАТИ, ЗВУЧАТИ ПЛАВНО, ЯСНО ВІДБИВАТИ ГОЛОВНІ ДУМКИ

Номер слайду 2

Збагатити уявлення учнів про властивості голосу, його значення у спілкуванні Вчити стежити за звучанням голосу, вдосконалювати і тренувати його Вчити розігрувати діалоги Підтримувати увагу, інтерес до заняття. ЦІЛІ ТА ЗАДАЧІ

Номер слайду 3

МОВЛЕННЄВА ГІМНАСТИКА ВПРАВИ ДЛЯ РОЗВИТКУ СЛУХУ ГРА “ВПІЗНАЙ ЗА ЗВУКОМ” ГРА “ЛУНА”

Номер слайду 4

АРТИКУЛЯЦІЙНА ГІМНАСТИКА ВПРАВИ ДЛЯ ПОСТАНОВКИ ГОЛОСУ джо-джа-джу-джі-дже-джи джонь-джань-джунь-джень-джинь

Номер слайду 5

ПАЛЬЧИКОВА ГІМНАСТИКА РАВЛИК Лізе равлик вздовж доріжки, То сховав, то випнув ріжки.

Номер слайду 6

ПРОЧИТАЙ ВІРШ ВИРАЗНО, РИТМІЧНО “СПІВУЧИЙ ЛІС” Ходить лісом дуб – Гриб картуз на лоб - туп-туп! гоп-гоп! Ясен щось охрип – Дощ співа пісень - рип-рип! дзень-дзень! В. Марсюк

Номер слайду 7

Пригадайте, як ходить дуб? Як охрип ясен? Які звуки чути, коли гриб одягає картуз? Яке слово підказує. Як співає дощ? Які звуки допомагають почути голоси лісу? Які з них звучать голосно, які тихо? Які звуки допомагають почути голоси господарського двору? Чи можна за голосом впізнати тварину?

Номер слайду 8

Івасику –Телесику, приплинь, приплинь до бережка, твоя матінка прийшла, їстоньки принесла… Відчиніться, відімкніться! Ваша матінка прийшла, ваша матінка із лісу молочка вам принесла! Всі, хто пісню Лиски слухав, клали зіллячко у вуха! Гра “З якої казки”

Номер слайду 9

Змінюй силу голосу залежно від того, де знаходишся

Номер слайду 10

ПОСЛУХАЙ КАЗКУ Ю.СТАРОСТЕНКА “ХТО Ж ВИНЕН?”

Номер слайду 11

Кого кликав Мишко? Яким голосом? Хто підказав ведмедеві, де поділася зозулька? Як він це зробив? Чому різко змінився настрій Єнота? Прочитайте слова, які визначають настрій персонажів?

Номер слайду 12

Вправа “Подаруй голосу колір ”

Номер слайду 13

Прислухайся, як звучить слово. Голос передає твої почуття

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Список використаних джерел Література: -В.О.Науменко, М.Д.Захарійчук. Риторика. Навчальний посібник. «Літера ЛТД», 2012, с.66 -«Скарбниця розвиваючих казок». «Глорія Трейд», 2013 с.16, 48, 91 Виховуємо розумників “Веселі пальчики”, с.1 Упорядник Н.Шумада. Українські народні прислів’я, приказки, загадки, скоромовки “Народ скаже – як зав’яже”, Київ “Веселка”, с. 26 Упорядник Л.Д. Плющова “Дидактичний матеріалдля логопедичних занять із дітьми дошкільного і молодшого шкільного віку”. Харків, ВО “Основа”, 2007 , с.134 С.Макарова “Щоб ротик був слухняний”, Тернопіль, 2007. с.40 Науково-методичний журнал “Логопед”, 2013, №1, с.43; №9, с. 44 Інтернет-ресурси: http://reikikrasota.ucoz.ru/photo/ehffekt_kirlian_foto/listok_foto/9-0-141 http://go.mail.ru/search_images?q=%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%87%D0%

ppt
Додано
28 лютого 2023
Переглядів
552
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку