Презентація "Господарювання і повсякденне життя в Давній Греції

Про матеріал
За допомогою даної презентації вчитель наочно й цікаво може подати матеріал про повсчякденне життя та побут давніх греків, їх смакові вподобання, житло, одяг, прикраси
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ІСТОРИЧНИЙ ДИКТАНТ 1. Вищий посадовець в Афінах. 2.Постійно діючий орган влади в Афінах. 3. Період найбільшого розквіту Афінської держави. 4. Державний коштовний подарунок від громадянина Афін. 5. Що означає поняття «демократія»? 6.На скільки етапів поділялася Пелопеннеська війна? 7. Що грецькою мовою означає «стратег»? 8. Демос — це … . 9. Хто ввів оплату посадовцям? 10. У якому році було підписано «Нікієв мир»? 11. Між якими державами точилася Пелопоннеська війна? 12. Хто мав громадянські права в Афінах?

Номер слайду 2

Побут, традиції й господарювання греків

Номер слайду 3

1) ознайомитися з побутом та повсякденним життям греків; 2) визначити роль жінки та значення сім'ї у давньогрецькому суспільстві; 3) порівняти виховання в Спарті та Афінах. Завдання уроку:

Номер слайду 4

Олімпія

Номер слайду 5

Перистиль

Номер слайду 6

Одяг та взуття греків

Номер слайду 7

Прикраси греків

Номер слайду 8

Зачіски греків

Номер слайду 9

Прочитати § 32, п.3, дати відповіді на запитання: 1 ряд – Хто такі клерухи? 2 ряд – Чим займалися греки? 3 ряд – Чи була поширена торгівля?

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Театр Діоніса

Номер слайду 12

Платон

Номер слайду 13

Платон «Бенкет» Гадаю, я достатньо обізнаний з тим, що ви цікаві були б довідатись від мене. Нещодавно, коли я прямував зі своєї Фалерської оселі до міста, впізнав мене, ідучи слідом, один мій знайомий і ще здалеку гукнув: – Егей, Аполлодоре, Фалерцю, а підожди-но! Я зупинився, почекав. – Давно вже шукаю тебе, Аполлодоре. Хочу розпитати про той бенкет в Аґатона, де були Сократ, Алківіад та й інші, – які ж то промови виголошувалися там на честь Ероса. Один чоловік, якому довелося слухати Фенікса, сина Філіппа, вже розповідав мені, говорив, що й ти про це знаєш. Сам він нічого до ладу не оповів, то може, ти? Зрештою, це твій обов’язок – переповідати іншим те, що говорив твій приятель. Але передусім скажи нам, чи ти сам був на цьому бенкеті? У відповідь я сказав йому: – Мабуть, ти й справді нічого не зрозумів зі слів того оповідача, якщо уявляєш собі, що той бенкет, про який питаєш, відбувся так недавно, що й я міг там бути. – Так я, власне, й думав, – зізнався він. – Ну що ти, Ґлавконе? Хіба тобі не відомо, що Аґатон уже багато років не показується в Атенах? А щодо Сократа, то з ним я приятелюю так, що й дня нема, аби я не придивлявся до того, що він робить, і не прислухався до кожного його слова, вже зо три роки. До того часу, де тільки не носила мене доля, і я уявляв собі, що роблю щось потрібне, а насправді був нікчемний, як кожен із вас – як от ти тепер, якщо думаєш, що краще займатися будь-чим, аби не філософією. – Та годі жартувати, краще скажи, коли відбувся той бенкет? – Ще коли ми були дітьми, як Аґатон отримав нагороду за свою першу трагедію – наступного дня він разом із хоревтами складав жертву богам на честь перемоги. Відтоді, здається, аж надто багато часу минуло. – І хто розповів тобі про цей бенкет? Чи не Сократ? – Ні, присягаюся Зевсом. Це був той самий чоловік, що й Феніксові розповідав, – Арістодем Кідатенець, малого зросту, завжди ходив босий. Він був на цьому бенкеті як один із близьких приятелів Сократа, – так мені, принаймні, здається. Якось я розпитував про це і в Сократа, і те, що почув від нього, не суперечило тому, що говорив Арістодем. – То, може, все-таки поділишся тим, що знаєш? – наполягав Ґлавкон. – Тим паче, що дорога до міста – гарна нагода і поговорити, і послухати. На тому й погодились – йдучи до міста, розмовляли про те, що мовилося на бенкеті в Аґатона Запитання: Хто приймав участь у бенкетах?  

Номер слайду 14

Кросворд В якій посудині зберігали виноградний сік? 2. Власний земельний наділ грека. 3. Що греки вважали «школою життя»? 4. З якого будівельного матеріалу будували будинки? 5. Як називалися зелені парки у Давній Греції? 6. За допомогою чого обігрівали будинки?

Номер слайду 15

Кросворд 1.В якій посудині зберігали виноградний сік? 2. Власний земельний наділ грека. 3. Що греки вважали «школою життя»? 4. З якого будівельного матеріалу будували будинки? 5. Як називалися зелені парки у Давній Греції? 6. За допомогою чого обігрівали будинки?

Номер слайду 16

Кросворд 1.В якій посудині зберігали виноградний сік? 2. Власний земельний наділ грека. 3. Що греки вважали «школою життя»? 4. З якого будівельного матеріалу будували будинки? 5. Як називалися зелені парки у Давній Греції? 6. За допомогою чого обігрівали будинки?

Номер слайду 17

Кросворд 1.В якій посудині зберігали виноградний сік? 2. Власний земельний наділ грека. 3. Що греки вважали «школою життя»? 4. З якого будівельного матеріалу будували будинки? 5. Як називалися зелені парки у Давній Греції? 6. За допомогою чого обігрівали будинки?

Номер слайду 18

Кросворд 1.В якій посудині зберігали виноградний сік? 2. Власний земельний наділ грека. 3. Що греки вважали «школою життя»? 4. З якого будівельного матеріалу будували будинки? 5. Як називалися зелені парки у Давній Греції? 6. За допомогою чого обігрівали будинки?

Номер слайду 19

Кросворд 1.В якій посудині зберігали виноградний сік? 2. Власний земельний наділ грека. 3. Що греки вважали «школою життя»? 4. З якого будівельного матеріалу будували будинки? 5. Як називалися зелені парки у Давній Греції? 6. За допомогою чого обігрівали будинки?

Номер слайду 20

Кросворд 1.В якій посудині зберігали виноградний сік? 2. Власний земельний наділ грека. 3. Що греки вважали «школою життя»? 4. З якого будівельного матеріалу будували будинки? 5. Як називалися зелені парки у Давній Греції? 6. За допомогою чого обігрівали будинки?

Номер слайду 21

Домашнє завдання: Прочитати й переказати с. 170 – 171, вивчити терміни, створити колекцію давньогрецького одягу*

ppt
До підручника
Всесвітня історія. Історія України 6 клас (Бандровський О.Г., Власов В.С.)
Додано
16 травня 2022
Переглядів
2501
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку