Мультимедійна презентація до уроку з теми "Епоха Ренесансу" дозволить учителю формувати предметні компетенції з теми, удосконалювати навички визначення стилів попереднії епох.
Характерні особливості мистецтва Ренесансу. Етапи розвитку Ренесансу. Архітектура Ренесансу. Скульптура Ренесансу. О дивне і піднесене призначення людини, якій дано досягнути того, чого вона прагне, і бути тим, ким вона хоче. Піко Мірандола
Номер слайду 2
Актуалізація вивченого - Що вам відомо про епоху Відродження? Гуманізм (від слова «гуманус» - «земний, людський, людяний») -це світогляд , в основі якого повага та любов до людини. Одна з найбільш цікавих і повноцінних епох в історії людства, це синонім особистої свободи, досконалості у мистецтві, краси в житті, гармонії фізичних і духовних якостей людини.
Номер слайду 3
Епоха Відродження - одна з найбільш цікавих і повноцінних епох в історії людства, це синонім особистої свободи, досконалості у мистецтві, краси в житті, гармонії фізичних і духовних якостей людини. Ренесанс був не стійкою і спокійною, а бурхливою і суперечливою епохою.
Номер слайду 4
Робота із визначенням Відродження або Ренесанс (з фр. “розквіт”) - це доба в історії світової літератури, що припадає на 14-16 ст. в Італії (батьківщині Відродження), а в інших країнах Європи на кінець 15-початок 16 ст. і характризується відродженням, тобто поверненням до життя , відновленням античних зразків мистецтва та моральних цінностей. Періодизація Відродження? ( надайте інформацію за підручником) Порівняйте визначення історико-культурного періоду Відродження у підручнику та на слайді, яке із них більш інформативне? Чому? Сформулюйте власне визначення епохи Відродження, запишіть його.
Номер слайду 5
За матеріалом підручника, стор 105, укладіть інформаційний кластер
Право людини на
Номер слайду 6
За матеріалом підручника, стор 105, укладіть інформаційний кластер
Гармонія природи Утвердження поваги та до гідності та розуму людини Кожна особистість є цінною Люина-найдосконаліший витвір природи Земне щастя Розвиток природних здібностей Право людини на Вільний вияв почуттів
Номер слайду 7
Номер слайду 8
За зображенням визначте вид мистецтва, дайте визначення. До яких стилів відноситься зображення? 1 2 3 4 5 Ротонда
Номер слайду 9
Перегляд навчального відеофільму За переглянутим відео дайте відповіді на питання або продовжіть речення: - яка споруда була основним видом споруд в епоху Ренесансу ? - архітектори Ренесансу прагнули до… - До будівництва собору Святого Петра в Римі долучилися архітектори… - які риси були притаманні архітектурі Ренесансу?
Номер слайду 10
За зображенням визначте вид мистецтва, дайте визначення. Визначте стиль 1 2 3 4 5
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Скульптура Види скульптури за простором Кругла Рельєф Бюст Статуя Статуетка Контр-рельєф Барельєф Горельєф Види скульптури за призначенням Монументальна Декоративно-монументальна Станкова Пластика
Номер слайду 13
За матеріалом підручника, стор 109, укладіть інформаційний кластер
Номер слайду 14
Практичне завдання за стор.110. Мікеланджело Буонарроті
Номер слайду 15
Підсумки уроку Чим вразило вас мистецтво італійського Відродження? Назвіть відомих вам художників і скульпторів Італії доби Ренесансу. Які твори вам найбільше сподобались? Що саме і чому? Чому епіграфом до уроку були слова видатного філософа, гуманіста Піко Мірандоли?
Номер слайду 16
Домашнє завдання Опрацювати матеріал підручника стор. 105-112, відповідати на питання стор.112, уміти складати розповідь за кластерами. Переглянути відеофільм “Флоренция. Звезда Возрождения”, скласти за кінофільмом вікторину на 12 питань.