ПІСЛЯ УРОКУ УЧНІ ЗМОЖУТЬ :
-показувати на карті територію виникнення цивілізації;
-визначати особливості розвитку;
-характеризувати основні заняття;
-описувати міста;
-висловлювати власні судження.
ПІСЛЯ УРОКУ УЧНІ ЗМОЖУТЬ показувати на карті територію виникнення цивілізації;визначати особливості розвитку;характеризувати основні заняття;описувати міста;висловлювати власні судження.
Номер слайду 5
ВИНИКНЕННЯ РОБОТА з ПІДРУЧНИКОМ 2. Коли ? = до дати об’єднання Єгипту додай три тисячоліття. ОХЛТАЛ. 2. АПРАПХА. 3. ДМЕЖХОО – РАДО 3. Найбільші міста = розшифруй анаграми : Де? =знайди річку
Номер слайду 6
Номер слайду 7
З Е М ЛЕР О БСТВО ЩО ВИРОЩУВАЛИ?
Номер слайду 8
З Е М ЛЕР О БСТВО Яким мав бути клімат, щоб займатися землеробством ?
Номер слайду 9
З Е М ЛЕР О БСТВО Як могла допомогти річка Інд для заняття землеробством ?
Номер слайду 10
РЕМЕСЛО Виготовляли вироби з …
Номер слайду 11
ТОРГІВЛЯ Що це?Про що свідчить ця дитяча іграшка ?
Номер слайду 12
ТОРГІВЛЯ Який ще вид транспорту могли використовувати, щоб перевозити товари ?
Номер слайду 13
ТОРГІВЛЯ З КИМ ТОРГУВАЛИ ?
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Мохеджо_Даро Зроби замальовку міста, використовуючи текст Добре укріплене місто поділялося на дві частини. У «верхній» розташовувалася укріплена цитадель, високі стіни якої захищали палац правителя й храми. У «нижній» жили звичайні жителі.
Номер слайду 16
Мохеджо_Даро Зроби замальовку міста, використовуючи текст Широкі вулиці Мохенджо-Даро перетиналися під прямимкутом і ділили місто на правильні чотирикутники — квартали. Просторі двоповерхові будинки городян зводили з глиняних цеглин.
Номер слайду 17
Мохеджо_Даро Зроби замальовку міста, використовуючи текст У кожному будинку були колодязь і кімната для вмивання. Брудну воду з будинків відводили за межі міста кам’яними каналами, прокладеними під вуличною бруківкою.
Номер слайду 18
РЕФЛЕКСІЯ«Закінчи речення» • сьогодні я дізнався… мені було цікаво… я зрозумів, що… теперь я можу… у мене вийшло… я спробую... мене здивувало…