Презентація " Хімія - природнича наука. Хімія в навколишньому світії"

Про матеріал

Розробки за матеріалом Л.Ю. Дігавцової для учнів 7-го класу загальноосвітньої школи. Хімія - природнича наука. Хімія в навколишньому світі.

План- конспект уроків. Конструктор уроків. Вступ до хімії.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вітаю вас !Вчитель хіміїМакієнко Оксана Олексіївна7-1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Широко простягає хімія руки свої у справи людськи !

Номер слайду 4

Хімія – природнича наука. Короткі відомості з історії хімії

Номер слайду 5

Хімія - природнича наука. Вивчає природу і зміни, шо в ній відбуваються.

Номер слайду 6

Хімія пояснює суть процесів

Номер слайду 7

Предмет вивчення хімії - речовини

Номер слайду 8

Природничі процеси створили наступні речовини Які речовини зображено?

Номер слайду 9

Перетворення в побуті і промисловості. Які процеси лежать в основі?

Номер слайду 10

Перетворення в побуті і промисловості. Які процеси лежать в основі?

Номер слайду 11

Чому?Горить бензин, а вода – ні? Капронові колготи не можна прасувати?Чи бувають сині троянди? Хімія дасть відповідь

Номер слайду 12

1. Виникнення хіміїПоходження слова «хімія» пов’язують із назвою Стародавнього Єгипту — Хем, що означає «чорний» «єгипетська наука». давньогрецьке походження, позначаючи « мистецтво виплавляння металів.»

Номер слайду 13

1. Видобуток металів 4000 р. до н. е. Мідь – прекраси. Бронза = олово+ мідь Залізо – крихке сталь= залізо+ вуглець

Номер слайду 14

2. Алхімічний період у розвитку хімії з IV до XVI ст. Найголовнішою метою алхіміків пошуки -«філософського каменя» (Авіценна, Парацельс )Англійський монах Р. Бекон 1242 р. уперше описав димний порох. З відкриттям і поширенням пороху в Європі замки й фортеці перестали бути неприступними.

Номер слайду 15

2. Алхімічний період у розвитку хімії з IV до XVI ст.«антімоніум», що можна перекласти як «анти-чернець». Сьогодні вона відома як арсенвідкриття сильних мінеральних кислот. алхіміки накопичили величезний практичний досвід, відкрили багато нових речовин, удосконалили техніку експерименту.

Номер слайду 16

3. Становлення хімії як науки1661 р. -Р. Бойля. Він уперше дав науково обґрунтоване визначення хімічного елемента як процесу розділення речовини на окремі складові. Наприкінці XVII ст. -Г. Шталь створив так звану «теорію флогістону». Згідно з цією теорією, усі речовини мають у своєму складі невагомий і невловимий флогістон, який під час горіння речовини вивітрюється, зникаєУ 1756 р. російський учений М. В. Ломоносов на підставі кількісних дослідів довів, що під час горіння й окиснення речовини не розкладаються, а, навпаки, сполучаються з частинками повітря.

Номер слайду 17

француз Антуан Лоран Лавуазьє (1743–1794) — сформулював закон збереження маси — фундамент хімічної науки; англієць Джон Дальтон (1766–1844) — створив атомістичну теорію; відкрив газові закони, які нині названо його ім’ям; уперше описав дефект зору, на який слабував сам і який пізніше на його честь назвали дальтонізмом. Михайло Васильович Ломоносов (1711–1765) — розвивав атомно-молекулярні уявлення про будову речовини; сформулював принципи збереження матерії й руху; вилучив флогістон із числа хімічних агентів; заклав основи фізичної хімії; Дмитро Іванович Менделєєв (1834–1907) — сформулював Періодичний закон і створив Періодичну систему хімічних елементів. Олександр Михайлович Бутлеров (1828–1886).- теорія хімічної Будови

Номер слайду 18

4. Сучасна хіміяя Е. Резерфорд встановив існування атомних ядер і запропонував планетарну модель атома (1911)В. Коссель і Р. Льюїс (1916) запропонували перші електронні теорії валентності й хімічного зв’язку

Номер слайду 19

«Чорна скринька»Речовина № 11. Цю речовину в давнину називали володарем життя й смерті. Її приносили в жертву богам, а іноді поклонялися їй як божеству (5 балів).2. Вона служила мірилом багатства, могутності, влади, вважалася еліксиром молодості й краси (4 бали).3. За легендою, вона має здатність допомагати людині в різних справах, рятувати від усіляких лих (3 бали).4. Цю речовину описує прислів’я «З води народиться і води боїться» (2 бали).5. Її широко застосовують у побуті, у кулінарії, у текстильній промисловості (1 бал).

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Речовина № 21. Стародавні єгиптяни називали її вааєпере, тобто «те, що народилося на небі» (5 балів).2. Стародавні єгиптяни називали цю речовину «камінь неба» (4 бали).3. У давнину вироби з цієї речовини цінувалися дорожче за золото. Тільки дуже багаті люди могли дозволити собі виготовлені з неї прикраси (3 бали).4. Алхіміки вважали цей метал настільки неблагородним, що й обробляти його було соромно (2 бали).5. За її найменням названо добу в прадавній історії людства. Це пластичний м’який метал (1 бал).

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Маєте запитання?ДЗ{16 D9 F66 E-5 EB9-4882-86 FB-DCBF35 E3 C3 E4} 1-с.6. читати2-с.15, пит.1-6 с.122 Навчальний проект1. Хімічні речовини навколо нас.2. Історичне значення вогню.3-с.23-25 ДО 15 ГРУДНЯ.

Номер слайду 35

Гарногонавчального року!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бенедіс Вікторія Георгіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Хімія, Розробки уроків
Додано
25 листопада 2018
Переглядів
12948
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку