23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Презентація "Ігри,у які ви можете пограти з дітьми"

Про матеріал
Матеріал може бути використаний батьками та вихователями загальноосвітніх дошкільних закладів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ІГРИ, У ЯКІ ВИ МОЖЕТЕ ПОГРАТИ З ДІТЬМИСлухання казок, оповідань, повістей набагато ближче за своїм розвивальним ефектом до гри, оскільки дитина повинна сама уявити дійових осіб та ситуації, а отже, — активізувати свою фантазію.

Номер слайду 2

«Скільки звуків? На якому місці?»Матеріал: картка із зображенням будинку.— Давай будемо шукати звуки. Скажи слово «дім» так, щоб я почула в ньому перший звук. Закриємо першу клітинку фішкою (білою, жовтою).

Номер слайду 3

«Жуки»— Ось жуки розправили крила і полетіли: «ж-ж-ж». (Діти бігають по кімнаті.)— Яку пісеньку співає жук? — запитує дорослий.— «Ж-ж-ж», — відповідають діти.— Давайте скажемо слово «жук» так, щоб почути пісеньку — «ж-ж-жук». (Діти охоче повторюють слово, «гудять», вслухуються в пісеньку жука.)— А давайте послухаємо, чи є пісенька жука в інших словах? Ж-ж-журавель.-Є!—А в слові нож- ж- жиці? Ж-жайворонок? (Є.)— Метелик? Чи співає в цьому слові жук пісеньку? (Ні.)«З» — політ комара (протягування); «ЦІ» — шелест листочків; «Я» — пихтіння їжака (швидке повторення); «Р» — працює мотор.

Номер слайду 4

«Хто уважніший» Тепер я називатиму звук, а ти зніматимеш його зі схеми. Подивимось, який ти уважний. Прибери, будь ласка, звук «д».

Номер слайду 5

Вправи на розвиток тонкої моторики руки та зорово-рухових координацій1. Змальовування графічних зразків (геометричних фігур та візерунків різної складності).2. Обведення за контуром геометричних фігур різної складності з послідовним збільшенням радіуса обведення (по зовнішньому контуру) або його зменшенням (обведення за внутрішнім контуром).3. Вирізання фігури з паперу за контуром (плавно, не відриваючи ножиці від паперу).4. Розфарбовування й штрихування (потрібно цьому заняттю надати загального ігрового мотиву, щоб дітям було цікаво).5. Різні види зображувальної діяльності (малювання, ліплення, аплікація тощо).6. Конструювання та робота з мозаїкою.7. Освоєння ремесел (шиття, вишивання, в'язання, плетіння, робота з намистом тощо).

Номер слайду 6

Ігри та вправи на розвиток великої моторики (сили, спритності, координації рухів)1. Ігри з м'ячем (найрізноманітніші).2. Ігри з резинкою.3. Ігри на зразок «Дзеркала»: дзеркальне копіювання поз і рухів ведучого (роль ведучого може бути передана дитині, яка сама придумує рухи).4. Ігри типу «Тигр»: влучити в ціль різними предметами (м'ячем, стрілами, кільцями тощо).5. Комплекс найрізноманітніших спортивних ігор та фізичних вправ.6. Заняття танцями (або підготовка до них — ритміка).7. Аеробіка (виконання фізичних вправ під ритмічну музику).

Номер слайду 7

«Пантоміма»Ця гра розвиває уяву й творчі здібності. Попросіть дитину жестами, мімікою, звуками зобразити якийсь предмет (потяг, машину, чайник, літак) чи якусь дію (малювання, плавання, вмивання). Якщо з першого разу не виходить, покажіть самі, як це треба робити. Пограйте у «відгадай-ку»: дитина вгадує, що ви зображуєте, а потім навпаки — ви маєте здогадатися, що показує дитина. Намагайтеся придумати кумедні варіанти.

Номер слайду 8

«Чарівна палітра»Змішуючи фарби під час малювання, можна отримувати різні відтінки кольорів. Дитина може зобразити небо на світанку за допомогою синьої та білої фарб. Розмішувати синю фарбу треба на палітрі або тарілці, поступово додаючи білила та наносячи мазки на аркуш паперу. Чим більше відтінків, тим краще. Головне — щоб відтінки змінювалися якомога рівномірніше. Потім можна переходити до інших завдань (відтінки відрізняються за кольоровим фоном). Запропонуйте дитині намалювати захід сонця (перехід від жовтогарячого до червоного)

Номер слайду 9

«Здогадайся, що приховано»'У цій грі дитина повинна вміти уявляти предмети за їх словесним описом та описувати різні предмети. Заховайте якусь іграшку та опишіть дитині її зовнішній вигляд, наприклад: «Жовтого кольору, дзьоб гострий» (курча). Якщо дитина здогадається, віддайте їй іграшку. Потім дитина ховає предмет та описує його. Гру можна урізноманітнити, ховаючи предмети у «чарівний мішечок» та пропонуючи дитині, після того як вона відгадає, знайти заданий предмет, намацавши його рукою серед інших.

Номер слайду 10

« Чого на світі не буває?»Гра на розвиток уяви, творчого мислення. Запропонуйте дитині намалювати те, чого не буває. Попросіть її розповісти, що вона намалювала. Гра пройде веселіше, якщо ви теж візьмете участь у малюванні.

Номер слайду 11

« Чого на світі не буває?»У грі можуть брати участь двоє або більше дітей. Гравці стають у коло, один бере м'яч. Він кидає м'яч партнеру, називаючи число від одного до десяти. Той, хто піймав м'яч, повинен назвати сусідні числа (на одне більше та на одне менше від названого. Після цього він називає своє число і кидає м'яч далі).

Номер слайду 12

Головне, щоб заняття приносили дітям тільки позитивні емоції, те що буде викликати зацікавленість і приведе до позитивного результату.

pptx
Пов’язані теми
Логопедія, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
29 травня
Переглядів
305
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку