Розробка даного уроку допоможе вчителю позкрити зміст даної теми.Тут ви знайдете цікаві завдання, що допоможуть учням зробити висновки та узагальнити власні спостереження, сформують в учнів вміння дослідницької діяльності.
Я досліджую світ
Тема тижня: Для чого людина робить винаходи
Тема уроку:Як з’являються ідеї винаходів . Виконання простих завдань на основі зібраних даних . Відповіді на поставлені запитання.
Як з’являються ідеї винаходів. Збирання інформації та фіксування.
Мета: Вчити спостерігати за об’єктами навколишнього світу, робити висновки та узагальнення за результатами власних спостережень, формувати в учнів вміння дослідницької діяльності, ознайомити з можливими способами розвитку в собі вміння винахідника, навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з одноклассниками; розвивати вміння уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування, виховувати працелюбність і допитливість.
Обладнання: телевізор, LEGO дупло, картки.
1. Ранкове коло
Вправа «Мій дружний клас»
(Звучить музика)
-Доброго ранку усміхнені личка!
-Як ми починаємо?
Ми веселий дружний клас.
Гарний настрій у всіх нас.
(Діти сідають на килимок)
-2-
Вправа «Сердечко побажань»
Щоденні новини
- Давайте пригадаємо, яка зараз пора року?
-Який Місяць?
- А який День тижня? Розкажіть віршик про цей день.
- Яке сьогодні Число? Що ви можете розказати про це число?
-Математичні прийоми.
-Які історичні події відбулися цього дня?
ДЕНЬ СЛОВЯНСЬКОЇ ПИСЕМНОСТІ І КУЛЬТУРИ
Слайд 1!!!!!!
Цього дня у 1686 - Габріель Даніель Фаренгейт, німецький фізик, який першим використав ртуть у термометрі. Винахідник шкали Фаренгейта..
- Діти,так як Даніель Фаренгейт фізик –винахідник , то про що ми будемо говорити на уроці?
-Так, про винаходи, МОЛОДЦІ. Але ми ще будемо з вами розв’язувати вирази, досліджувати. Вам буде дуже цікаво на уроці
-3-
Обмін інформацією
Вправа «Крісло автора»
(Всі сидять на килимку)
- Зараз Марія розповість нам про електроприлади , якими користуються у неї в сім’ї.
-Дякую Це теж винаходи людства.
-Також дякую за чудовий малюнок і гарну розповідь.
ПОПЛЕСКАЙТЕ, Маші
-А зараз, діти, ми з вами відпочинемо і уявно будемо кататися на тих виноходах людства, які ви добре знаєте ?
Динамічна пауза
Каруселі
Каруселі, каруселі,
В поїзд сіли ми веселі.
(Промовляють «чу-чу-чу»)
Каруселі, каруселі,
В автобус сіли ми веселі.
(«Д-д-д-р-р-р» - заводять двигуни,
Каруселі, каруселі,
В літаках ми всі веселі
(Руками показують крила літака,
«літають по класу»)
-4-
Групова робота
Об’єднання у групи
(У дітей малюнки новітніх засобів інформації . А на столах стоять картки з старовинними засобами інформації)
(мобільний телефон- старовинний телефон, магнітофон – грамофон, комп’ютер- старий комп’ютер, журнал- старовинна газета, книга – наскельний малюнок, лист- інтернет)
Слайд 2!!!!!!!!!
Вправа «Діаграма»
Слайд 3!!!!!!!
(Старовинний телефон-1860 ,книга-1574 , комп’ютер-1927 , інтернет-1969)
Слайд 3.1!!!!!!!!!!!
Вилітає комп’ютер!!!!!!!!!!!!!!!!!
МОЛОДЦІ……………………………………………………………………
Вправа «Математичні винахідники»
86+8= |
|
75 – 9 = |
|
67+9= |
|
73 – 7= |
|
23 – 9= |
|
72 – 8 = |
|
30+9= |
|
19 +5 = |
-Тож які винаходи людства вам знайомі? (ГРУПИ відповідають)
Вправа «Мозковий штурм»
Повідомлення про юних винахідників
-Не лише дорослі придумують нові винаходи. Винахідниками можуть стати і діти. Так в Україні 17 січня святкували День дитячих винаходів. Зараз я вам хочу розповісти про деяких юних винахідників.
СЛАЙД 4!!!!!!!!
СЛАЙД 5
Групова робота
-Отже ,давайте підсумуємо . І створимо колаж з теми винаходи. У вас на партах лежать файли із завданням . Вам потрібно вибрати з них саме ті, які відносяться до теми ,яка написана на карточці . Карточка теж у файлі.
-Ви будете працювати з ножицями і клеєм, то будьте обережними.
-ПОЧАЛИ ПРАЦЮВАТИ. Покажете сигнал , як справитесь.
Засоби інформації
Наземний транспорт
Повітряний транспорт
Лікарські засоби
Інструменти
Предмети для відпочинку
Презентація робіт
Рефлексія
Вправа «Секретна скринька»
(діти задають запитання,відгадують)