Для чого людина робить винаходи

Про матеріал

Розробка даного уроку допоможе вчителю позкрити зміст даної теми.Тут ви знайдете цікаві завдання, що допоможуть учням зробити висновки та узагальнити власні спостереження, сформують в учнів вміння дослідницької діяльності.

Перегляд файлу

Я досліджую світ

Тема тижня:    Для чого людина робить винаходи

Тема уроку:Як з’являються ідеї винаходів . Виконання простих завдань на основі зібраних даних . Відповіді на поставлені запитання.

Як з’являються ідеї винаходів. Збирання інформації та фіксування.

Мета: Вчити спостерігати за об’єктами навколишнього світу, робити висновки та узагальнення за результатами власних спостережень, формувати в учнів вміння дослідницької діяльності, ознайомити з можливими способами розвитку в собі вміння винахідника, навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з одноклассниками; розвивати вміння уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування, виховувати працелюбність і допитливість.

Обладнання: телевізор, LEGO дупло, картки.

1.  Ранкове коло

Вправа «Мій дружний клас»

(Звучить музика)

-Доброго ранку усміхнені личка!

-Як ми починаємо?

Ми веселий дружний клас.

Гарний настрій у всіх нас.

  • А чому ?
  • А тому що в нашім класі друзі всі
  • Я і ти і ми і ви.
  • Обніми того хто зліва
  • Обніми того хто справа
  • Ми одна сім’я!
  • В  нашім класі друзі всі
  • Я і ти і ми і ви!
  • Руку дай тому хто зліва
  • Руку дай тому хто справа.
  •  ми одна сім’я.

 

  • А тепер не розриваючи руки присіли всі на килимок.

 

(Діти сідають на килимок)

 

-2-

Вправа «Сердечко побажань»

  • Ви відчуваєте тепло кожної долоньки? ????
  • Хай через них пройдуть струмочки гарного настрою.
  • А в цьому нам допоможе Сердечко Побажань. Коли будете бажати один одному побажання ,то посміхайтеся, дивіться в очі. А ті хто будуть  приймати це Сердечко  подякуйте будь ласка за це.

 

Щоденні новини

- Давайте пригадаємо, яка зараз пора року?

 -Який Місяць?

-  А який День тижня? Розкажіть віршик про цей день.

-  Яке сьогодні Число? Що ви можете розказати про це число?

-Математичні прийоми.

-Які історичні події відбулися цього дня?

ДЕНЬ СЛОВЯНСЬКОЇ ПИСЕМНОСТІ І КУЛЬТУРИ

 

Слайд 1!!!!!!

Цього дня у 1686 - Габріель Даніель Фаренгейт, німецький фізик, який першим використав ртуть у термометрі. Винахідник шкали Фаренгейта..

Картинки по запросу даниель габриель фаренгейт фото

- Діти,так як  Даніель Фаренгейт фізик –винахідник , то про що ми будемо говорити на уроці? 

-Так, про винаходи,  МОЛОДЦІ. Але ми ще будемо з вами розв’язувати вирази, досліджувати. Вам буде дуже цікаво на уроці

 

 

 

-3-

Обмін інформацією

Вправа  «Крісло автора»

(Всі сидять на килимку)

- Зараз  Марія розповість нам про електроприлади , якими користуються у неї в сім’ї.

-Дякую Це теж винаходи людства.

-Також дякую за чудовий малюнок і гарну розповідь.

ПОПЛЕСКАЙТЕ, Маші

 

-А зараз, діти, ми з вами відпочинемо і уявно будемо кататися на тих виноходах людства, які ви добре знаєте ?

Динамічна пауза

 

Каруселі

Каруселі, каруселі,

В поїзд сіли ми веселі.

(Промовляють «чу-чу-чу»)

 

Каруселі, каруселі,

В автобус сіли ми веселі.

(«Д-д-д-р-р-р» - заводять двигуни,

 

Каруселі, каруселі,

В літаках ми всі веселі

(Руками показують крила літака,

«літають по класу»)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-4-

Групова робота

Об’єднання  у групи

(У дітей малюнки   новітніх засобів інформації . А на столах стоять картки з старовинними  засобами інформації)

  • Візьміть на килимку малюнки та об’єднайтеся у групи. Покажіть сигналом!!!!!!!!!
  • В яку групу винаходу ви потрапили?
  • Знайдіть на партах відповідні картинки із зображенням старовинних предметів.

 

(мобільний телефон- старовинний телефон, магнітофон –  грамофон, комп’ютер-  старий комп’ютер, журнал- старовинна газета, книга – наскельний малюнок, лист- інтернет)

 

 

Слайд 2!!!!!!!!!

 

  • Що об’єднує ці всі малюнки? Як одним словом їх можна назвати?
  • (засоби інформації)

 

Вправа «Діаграма»

Слайд 3!!!!!!!

  • Подивіться на  діаграми  та назвіть в якому році  винайшли
  • телефон? Комп’ютер? Книгу? Інтернет?

 

  • Поставте роки у порядку зростання. Зачитайте.(1574,1860,1927,1969)

 

 

  • Скористайтеся діаграмою і дайте відповідь на запитання.

 

(Старовинний телефон-1860     ,книга-1574       , комп’ютер-1927    , інтернет-1969)

  •  
  • Відмітьте  позначкою , який предмет винайшли раніше ,ніж інтернет    , але пізніше ніж  телефон?   (комп’ютер)

 

 

 

  • Назвіть цей предмет. Добре молодці.

Слайд  3.1!!!!!!!!!!!

Вилітає комп’ютер!!!!!!!!!!!!!!!!!

МОЛОДЦІ……………………………………………………………………

 

 

  • А ми поговоримо не тільки про історію засобів інформації.
  • Ми оточені речами, якими повсякчас користуємося, не замислюючись, звідки вони взялися, хто їх винайшов, і як вони змінили на краще життя людей.

 

Вправа   «Математичні  винахідники»

 

  • Зараз ви теж побудете винахідниками і  відкриєте для себе відомі винаходи людства. Для цього візьміть листочок із завданням та обчисліть вирази. Біля кожної відповіді запишіть відповідну букву та прочитайте  слово.
  • Яка група швидше справиться-покажіть сигналом.

86+8=

 

75 – 9 =

67+9=

73 – 7=

23 – 9=

72 – 8 =

30+9=

19 +5 =

 

-Тож які винаходи людства вам знайомі? (ГРУПИ відповідають)

  • Дякую . Ось ми познайомилися ще з декількома винаходами.

 

Вправа «Мозковий штурм»

  • Як ви вважаєте, чи можна бути винахідником у наш час?
  •  Чи все вже на світі винайдено до нас?

 

Повідомлення про юних винахідників

 

  • А хто на вашу думку може стати винахідником?

 

-Не лише дорослі придумують нові винаходи. Винахідниками можуть стати і діти.  Так в Україні 17 січня святкували День дитячих винаходів. Зараз я вам хочу розповісти про деяких юних винахідників.

 

СЛАЙД 4!!!!!!!!

  • Молодий українець, Іван Селезньов, винайшов рукавички для просторової орієнтації людей з вадами зору, його винахід увійшов у трійку винаходів світу 2014 року.

СЛАЙД 5

  • Максим Лема, юний львів’янин, створив модель робота, який здійснює заміри приміщень і складає їх план.

Групова робота

-Отже ,давайте підсумуємо . І створимо колаж з теми винаходи. У вас на партах лежать файли із завданням . Вам потрібно вибрати з них саме ті, які відносяться до теми ,яка написана на карточці . Карточка теж у файлі. 

-Ви будете працювати з ножицями і клеєм, то будьте обережними.

-ПОЧАЛИ  ПРАЦЮВАТИ. Покажете сигнал , як справитесь.

 

Засоби інформації

 Наземний  транспорт

Повітряний транспорт

Лікарські засоби

Інструменти

Предмети для відпочинку

Презентація  робіт

  • Подивіться чи правильно групка справилася?
  •  Чи всі картинки підібрані за темою?

Рефлексія

  • У вас на партах лежать кубики ЛЕГО виберіть за кольором

 

  • Зелений, якщо все вдалося і сподобалося.
  • Жовтий, якщо вам потрібна допомога.
  • Синій ,якщо потрібна консультація вчителя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправа  «Секретна скринька»

  • В нашій скриньці заховано предмет. Спробуйте відгадати. І подумайте  чому саме він потрапив до нашої скриньки.

(діти задають запитання,відгадують)

  • Так (Ні ). В нашій секретній скриньці захована  лупа.  Вона допоможе нам досліджувати та відкривати нові знання .

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
23 листопада 2020
Переглядів
1449
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку